gra w tysiąca
sabunia portal
Witam. Od jakiegoś czasu planuje kupić sprzęt do grania. Mogę na to przeznaczyć 2,5 - 3 tysiąca. Na razie coś gdybałem, i ułożyłem takie coś: Athlon 64 X2 6000+, 2x Gigabyte 9800GT 512MB/Palit HD4850 512MB Sonic, 4 GB 1066 MHz PDP Patriot, zasilacz 600W, obudowa AeroCool AeroEngine II Black. Płyta zależnie od grafiki. Liczę na szybką pomoc, czy ew. coś zmienić.
zależy czym, człowiek chce grać. Zrób coś użytecznego z zaklinaczy bez trzech ryal decree/solemnów (w przypadku techniki nie opierającej się na spellcounterach tylko solemny) oraz synchro. jeden 70 , drugi 130 złoty. Gdy tworzono te zaklinacze nie myślano o różnych kombinacjach, ale o jednej, zrobić zaklinacze oparte na tempeście i arcanite.
Endymion to żadna zapowiedź nowych możliwości, a jedynie bonus żeby przyciągnąć uwagę ludzi kochających spellcasterów. Wszystko zależy kto chce jaką talią grać. Oczywiście, moge się na fiendy specjalnie ma MP przyszłe przeżucić pobocznie budując spellcasty, to akurat nie załamie mnie. problem wtedy będzie, że będę grał czymś, czego nie używam od czasu skończenia gry starterem Yugiego, brak przyzwyczajenia liczę także, że mimo praktyk w środku wakacji znajdę jakąś robotę, i coś na karty się zarobi, żeby chociaż tysiąc, wtedy bym był wstanie zdobyć nawet 3 solemny mirrorka i 6 synchro
No ale zdam się na zdanie Sory i Ryo, w budowie decku okazują się doświadczeni ;]
Co do głównego tematu, gratulacje Kai, co by nie było, pojechałeś nieźle czekamy na relacje dokładne
Już dociągam i jak ktoś mi powie jak, napewno pogram w necie. Mam neo 640 dzieloną z teściem i jeśli gra by sie zaczynała od powiedzmy 20.30 to i serwer chyba by dało rade u mnie postawić,(wcześniej teściu ciupie w tysiąca i za wolno mu karty sie odkrywaja )
Więc moim zdaniem opinie głoszące że gry na PC nie mają przyszłości to bajki tysiąca i jednej nocy.
Oczywiście. Każda platforma przynosi i będzie przynosić dochód, kwestią jest tylko to, gdzie będzie przesunięty "środek ciężkości" i jak dana firma określi sobie priorytety.
Prawda jest taka że baza userów PC jest wielokrotnie większa niż userów wszystkich konsol razem wziętych
Prawda jest taka, że "baza userów" nie ma tu żadnego znaczenia. Liczy się tylko sprzedany nakład. A w tej kwestii rzecz może wyglądać (jeśli nie wygląda) zgoła odmiennie :Up_to_s:
No coz, a ta gtx275 to na tym moim sprzecie bedzie chodzic na 100% czy na np. 70% bo ja bedzie zwalnial np. procek? Wiecie jesli mam wydac tysiac i miec ten sam efekt co w karcie za 600 to wole wydac mniej...
A co do zasobow finansowych, to rzecz wzgledna ;)
http://icomp.pl/prod..._graficzne-1123 sprawdzona w miarę cicha i jeszcze zostanie ci na piwko na tej karcie zagrasz we wszystkie gry lub szukaj gtx260
panowie wczoraj odpaliłem nowego Prince'a i jestem zachwycony , to jest to czym powinna być ta gra , oprawa graficzna zastosowana w tej edycji zdaje egzamin na 6+. Dopiero teraz możemy powiedzieć, że jesteśmy w krainie z baśni tysiąca i jednej nocy :D. Nowe ruchy zmieniony sytstem walki , ciekawa współpraca powiędzy księciem a Eliką urozmaica nam rozrywkę. Gra nie należy jak poprzedniczki do trudnych , więc przynosi z tego wiele radości. Plusem jest tu także znakomita ścieżka dźwiękowa , wspaniałe momentalnie wpadające w ucho rytmy orientalnej muzyki , poprostu majstersztyk.
Mimo, że mam już 20 lat nadal zachwycam się tym pięknym dziełem Ubisoftu no bo jak można by się nie zachwycać :)
Witam!
Potrzebuje gotowej biblioteki do zaimplementowania sztucznej inteligencji w dosc prostej aplikacji. Mam zamiar pisac w C++.
Idealnie bylo by gdyby opis funkcji byl po polsku jednak to nie jest przeszkoda nie do przejscia.
Nadmienie ze nie mialem wczesniej kontaktu ani z programowaniem rozmytym ani z tego typu bibliotekami.
Znalazlem cos w google ale nie bardzo wiem czym sie sugerowac.
Chodzi o zaprogramowanie inteligencji przeciwnika gry karcianej. Podsunieto mi ten pomysl i bardzo zaciekwilo mnie jego wykonanie.
Pisze program na wzor zasad "gry w tysiaca"
Bylbym usatysfakcjonowany opiniami ludzi ktorzy mieli juz z tym stycznosc.
Pozdrawiam.
Ten post był edytowany przez Burnman dnia: 20 Październik 2007 - 18:06
Jeśli chodzi o Daine'a to maglowałem tę sprawę tysiąc razy. Wciąż twierdzę, że zginął dlatego, że tak po prostu MG najbardziej pasowało
Co do "ambitnych" tudzież "yntelygentnych" to nie będę wytykał palcem, bo to bzydkie. ;D Kogo lubię, kogo nie lubię, to widać
Również dziękuje za grę. Grę na naprawdę wysokim poziomie
Takie są realia - już wcześniej dostałem sygnały, że wielu z naszych graczy się tam wybiera, w związku z czym frekwencja na Świętojańskim gdyby został 24-go byłaby marna. Tydzień wcześniej też się nie dało, bo wysłaliśmy sześcioosobową reprezentację klubu na Mistrzostwa do Binowa. W ten sposób została niedziela 25-go.
A koniec końców i ja się zdecydowałem, bo 150 zeta za grę w Rosie, to trzeba przyznać że jest okazja
Się rozumie - sam bym się wybrał w tę Krainę Tysiąca Jezior....
lef
Dlaczego ludzie grają? Dlaczego gry na tak długo potrafią przykuć ich uwagę? Takie pytanie zadali sobie psychologowie z uniwersytetu w Rochester, którzy we współpracy ze specjalistami z firmy Immersyve zajmującej się wirtualną rzeczywistością przeprowadzili badania, w których zainteresowano się nie tyle wpływem gier na grających, a raczej na tym, co skłania ich do ciągłego oddawania się elektronicznej rozrywce.
Badaniu poddano tysiąc graczy. Podzielono ich na parę grup, a następnie zaczęto eksperyment. Testy składały się z trzech części. Najpierw uczestnicy wypełniali ankietę, następnie grali w określone produkcje (każda grupa w inne), a na koniec ponownie przystępowali do wypełnienia kwestionariusza.
Jak się okazało, to wcale nie chęć rozrywki jest czynnikiem motywującym do grania. Tym, co najbardziej przykuwa graczy jest spełnienie niektórych z ich podstawowych wewnętrznych potrzeb, które zapewniają gry. Są to między innymi poczucie niezależności, kompetencji oraz zjednoczenia (szczególnie odczuwane przy grze w produkcje typu MMO). Ich zaspokojenie sprawia, że grający czują się lepiej i są w dobrej kondycji psychicznej. To zaś powoduje, że z większą chęcią wracają do gier i mają silną motywację, by poświęcać im czas.
Richard M. Ryan z zespołu badawczego, psycholog zajmujący się zagadnieniem motywacji zauważył, że nie wszystkie gry w jednakowym stopniu zaspakajają podstawowe potrzeby psychiczne człowieka, ale te, które sprawiają, że gracze wciąż i wciąż do nich wracają, robią to wyśmienicie.
Cytat
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20_2