Graphics 2D in java
sabunia portal
Computer Graphics Using Java 2D and 3D
http://s1.picsafe.de/files/a5d48ca1/java_gfx.jpg
PDF | 632 pages | 5.65Mb
Computer Graphics Using Java 2D and 3D /by Hong Zhang (Author), Y. Daniel Liang (Author) .This Java handbook makes a practical tutorial on Java 2D and Java 3D for computer professionals. It contains in-depth coverage of basic computer graphics concepts and techniques, and introduces advanced graphic features to an audience mostly trained in the Java language. Chapter topics include mathematical background for computer graphics, .geometric transformation, views, lighting and texturing, behavior and interaction, and animation. For computer programmers and engineers, data analysts, graphic designers/animators, and game developers.
Download: Rapidshare, Hotfile, Megaupload, Przeklej i Inne
http://freakshare.net/files/bquyq76k/Computer-Graphics-Using-Java-2D-and-3D.rar.html
Download bez limitów
Otóż mam taki problem. Piszę sobie projekt z javy i nie wiem jak zrobić coś takiego, aby na panelu dzięki wywołaniu metody draw() klasy Graphics umieścił mi jaką przeze mnie zdefiniowaną figurę. Przykładowo chciałbym aby był to krzyżyk, ale nie metodą, że wywołam dwa razy draw, dla różnych linii, lecz wolałbym aby wywołanie draw( new Krzyzyk() ) samo wykonywało mi malunek dzięki wiedzy, która zawarta jest w klasie. Podejrzewam, że trzeba implementować jakiś interfejs, lecz niestety nie wiem jaki :), ponadto nie wiem jakie funkcje należy przeciążyć. Jeśli ktoś mógłby mi pomóc, byłbym bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam
" />
">jak wyzej ;d
Każdy z obsługą "JSR-82"
">zajawilem sie teraz znowu na 5300.. Wesoly cholernie niezdecydowany jestem...
i kurde nie wiem jak sprawdzic czy ona ma jave z dostepem do BT
Zaglądamy na - http://forum.nokia.com/devices/5300
">Java Technology:
MIDP 2.0
CLDC 1.1
JSR 120 Wireless Messaging API
JSR 135 Mobile Media API
JSR 172 Web Services API
JSR 177 Security and Trust Services API
JSR 184 Mobile 3D Graphics API
JSR 185 JTWI
JSR 205 Wireless Messaging API
JSR 226 Scalable 2D Vector Graphics API
JSR 75 FileConnection and PIM API
JSR 82 Bluetooth API
Nokia UI API
Witam
Probuje napisac program z wykorzystaniem biblioteki swing. Mam taki problem :
istnieje pewna klasa np. samochod. Ktora powinna posiadac metode NarysujSie(int x,int y);
Ktora powinna narysowac w oknie kwadracik o wspolrzednych x,y,x+10,y+10.
Czy moglby ktos mi podpowiedziec jak zrealizowac takie wywolanie bo probowalem tak i nistety nie przynosi to efektu
public class samochod {
public void NarysujSie(int x,int y) {
graphic.NarysujSamochod(x,y);
graphic.repaint();
}
class Graph1 extends JFrame
{
protected GCanvas canvas;
protected int x;
protected int y;
public Graph1() //constructor
{
super("Graph1"); setBounds(50,50,500,400);
setDefaultCloseOperation(JFrame.EXIT_ON_CLOSE);
Container con = this.getContentPane(); //inherit main frame
canvas = new GCanvas(); con.add(canvas);
setVisible(true);
}
public void NarysujSamochod(int inx, int iny) {
canvas.SetXY(inx,iny);
}
}
class GCanvas extends Canvas // create canvas for your graphics
{
protected int x;
protected int y;
Font font; FontMetrics fontMetrics;
BasicStroke wideStroke, fineStroke; GradientPaint gradient;
GCanvas() //constructor
{
super();
gradient=new GradientPaint(30,50,Color.blue,100,100,Color.red,true);
wideStroke = new BasicStroke(2);fineStroke = new BasicStroke(1);
}
public void paint(Graphics g) //display text on canvas
{
Graphics2D g2D = (Graphics2D) g; // cast to 2D
g2D.setRenderingHint(RenderingHints.KEY_ANTIALIASING,
RenderingHints.VALUE_ANTIALIAS_ON);
g2D.setBackground(Color.white);
g2D.setStroke(wideStroke); g2D.setPaint(gradient);
drawRectangle(g2D,x,y,x+20,y+20);
}
generalnie to rysuje jakis kwadrat na poczatku dzialania programu ale potem nastepnego juz nie jak chce animowiac, generalnie wogle nie czuje jak korzysta sie z biblioteki swing, dlaczego nie ma poprostu metodu canvas.drawrectangle(x,y,x1,y1) i juz zalatwialoby to cala sprawe.
Znalazlem cos takiego, niestety nie testowalem :-(
moze oto wam chodzi, opis angielski
Nokia Prototype SDK 4.0 for Java™ ME is the software development kit for developers creating Java applications to Series 40 Developer Platform, Series 60 Developer Platform and Series 80 Developer Platform compatible phones or Nokia 7710 phone. The product consists of emulators, application programming interfaces (API's), documentations and examples. This latest version includes for example Mobile 3D Graphics API 1.1 (JSR-184), Web Services API (JSR-172), Security and Trust Services API (JSR-177), Wireless Messaging API 2.0 (JSR-205), OBEX of Bluetooth API (JSR-82), SIP API (JSR-180), Scalable 2D Vector Graphics (JSR-226) and Advanced Multimedia Supplements (JSR-234)
Date of Publication:
2005-12-15
Type:
Development Tool
Topic:
* 3D
* Debugging
* Entertainment
* Games
* Graphics
* IDE/SDK
* J2ME
* Java
* WMA 1.0 (JSR-120)
* MMAPI (JSR-135)
* Web Services Specification (JSR-172)
* Security and Trust Services API (JSR-177)
* Location API (JSR-179)
* SIP API (JSR-180)
* Mobile 3D Graphics API (JSR-184)
* WMA 2.0 (JSR-205)
* Scalable 2D Vector Graphics API (JSR-226)
* Advanced Multimedia Supplements (JSR-234)
* Personal Profile (JSR-62)
* File Connection and PIM API (JSR-75)
* Bluetooth API (JSR-82)
* MIDP
* MIDP 2.0
* Nokia 7710
* Nokia UI API
* Optimization
* PersonalJava
* Personalization
* Series 40
* Series 40 1st Edition
* Series 40 2nd Edition
* Series 40 3rd Edition
* S60
* S60 1st Edition
* S60 2nd Edition
* S60 3rd Edition
* Series 80
* Series 80 2nd Edition
* SIP
* Symbian OS
* Symbian OS v7.0s
* Symbian OS v8.0a
* Symbian OS v8.1a
* Symbian OS v9.1
* Testing
DOWNLOAD
File Size: 100.12 MB
Note - This is the official Developer tool from Forum Nokia!
Cytat
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20_2