Gry dla dziewczyn Witch
sabunia portal
Klocki Duplo
Zamienię klocki Duplo:
pojedyncze klocki oraz zestawy
- ok. 50 pojedynczych klocków w różnych kolorach i wielkościach
- farma zwierzątek, 8 płotków i farmera;
- komisariat policji z radarem, zegarem i policjantem;
- policyjne pojazdy: helikopter(lekko uszkodzony przy śmigle),
samochód, więźniarka, motocykl + 5 ludzików;
- koparko-spycharka ze śrubokrętem i ludzikiem, dźwigo-wywrotka ze
śrubokrętem i ludzikiem;
- samochód cyrkowy z wyrzutnią + motocykl + 2 cyrkowców;
- 2 samochody "pomoc drogowa" + kierowca + łopata;
- samolot z pilotem
- wyścigówka z kierowcą;
- motocykl z kierowcą;
- wywrotka z kierowcą, śmieciarka z kierowcą;
- warsztat/stacja benzynowa: 2 domy(jeden domek ma drobne
uszkodzenie na dachu), dachy, 2 ludziki, samochód, dystrybutor;
- samochód z przyczepą kempingową + 3-os. rodzina ludzików;
stan bdb, niestety bez firmowych pudelek
zamienie na zabawki dla dziewczynek w wieku 6 i 8 lat :
Pet Shopy, Polly, Witch, Winx
ciekawe gry
ksiazki
moga byc tez artykuly szkolne i plastyczne
Witch/Wróżki - gry dla dziewczynek- macie może..?
Jeśli tak, to bardzo proszę o komentarze, czy warto którąś zakupić i co to za
gra tak naprawdę- planszowa zwykła czy z jakimś 'czymś' co zabawę uatrakcyjnia?
Moja 7,5 latka, fanka Witch'ów naturalnie baardzo chce a ja mam wątpliwości
czy to sensowny zakup..
Pozdrawiam
Moje dziewięciolatki (nie córeczki tylko bratanice) dostały ostatnio od nas
bierki i pchełki - na wspólnym wyjeździe (wcześniejszym) okazało się, że takie
'stare' gry są bardzo wciągające i ciekawe.
Wiem, że są na etapie zbierania 'karteczek' do segregatora, więc może karteczki
jako takie, żeby było na wymianę albo jakiś odlotowy segregator.
Jest też opcja - różowe ozdoby do włosów - spinki, opaski i najlepiej z kokardkami
Książki są chyba niezłym pomysłem i to niekoniecznie klasyka, dziewczyny czytają
serie bliźniaczki i witch (czy jak się tam to pisze).
Trzeba też wiedzieć co już mają - bo np. gra Twister budzi entuzjazm, gorzej jak
się okaże, że już jest na stanie.
Znajome dziewieciolatki ( a znam ich sporo, bo syn- dziewięciolatek ma sporo
kolezanek) jeszcze nie zbieraja NICI, zauwazyłam takie zainteresowania u
dziewczynek 2-3 lata starszych
Koleżanki syna bardzo często wychodza na podwórko z lalkami, najchetniej typu
baby born, a ostatnio prawie wszystkie noszą tamagotchi- zwierzaczek (
najczęściej pieski albo kotki)
aukcja.onet.pl/show_item.php?item=185458117
Z tego, co zaobserwowałam na urodzinach, dziewczyny bardzo ciesza sie z
kosmetyków ( np żel do kapieli Witch) i fajnych książek , uznaniem ciesza sie
tez fajne gry planszowe
Hit Maker ( producent )
NIS America ( wydawca )
cRPG ( jRPG )
wrzesień 2009 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
wrzesień 2009 ( data premiery w USA )
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
A Witch’s Tale to dalekowschodnia gra fabularna. Scenariusz nawiązuje do historii pewnego plemienia czarownic, żyjącego w zaświatach.
Pewnego dnia groźne wiedźmy wychodzą z ukrycia. Na szczęście, dziewczyna o imieniu Alice za pomocą swoich niezwykłych umiejętności oraz magii, przegania czarownice. To jednak nie koniec problemów, bowiem zapowiada powrót swoich popleczniczek i rozpoczyna ku temu przygotowania.
A Witch’s Tale to typowe połączenie elementów gatunku cRPG z dynamiczną akcją, wzbogacone wieloma ciekawymi pomysłami. Wszystkie wykonywane przez gracza czynności, takie jak bieganie, walka czy rzucanie czarów, zostają uruchamiane poprzez dotyk. Bardzo oryginalnym rozwiązaniem jest system magii, który polega na rysowaniu, na ekranie różnego rodzaju run, odpowiedzialnych za dane zaklęcie.
Podczas swojej podróży gracz może skorzystać z drugiego ekranu, który służy za mapę w tej przygodzie. Dodatkowo twórcy zaimplementowali wiele umilających rozgrywkę bonusów, w stylu zbierania ukrytych kart. Pozwalają one stoczyć specjalne bitwy - tzw. Black Jack Battles. Na miłośników gatunku jRPG, którym nie wystarcza zwykły wątek fabularny, czeka specjalny rozdział przygód, dostępny po ukończeniu gry.
Witch Tale: Minarai Majo to 7-nin no Hime [JAP
Cytat
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20_2