gry do sciagniecia skoki gry
sabunia portal
Mam łacze 1mbit/1mbit i na transfery raczej nie narzekam. Sa dni lepsze i gorsze (30 os. na sieci). Wg. chwalenie sie max transferem nie ma sensu poniewaz liczy sie nie "skok" predkosci sciągania , a jej stałosc. Najczescie transfery utrzymuja mi sie w okolicach 70-120 kb, co jest w zupelnosci wystarczajace (1 gra w ciagu nocy)
Pozdrawiam
No więc razem z Pablo zrobiliśmy gierke. Musze jeszcze dodać że Pablo jest od kilku dni członkiem Bronxu. Trzeba też powiedzieć że on zają się grafiką i dźwiękiem oraz całym pomysłem, ja tylko pomogłem mu w kodzie gry. A wracając do gry, jest to klon Mario choć nie do końca, ponieważ gra ma polegać na współpracy dwóch graczy Zresztą sami zobaczcie. Zachęcam do ściągania i grania.
Gra - >Download<
Muzyka do gry - >Download<
Plik z muzyką do gry należy rozpakować i przenieść do folderu gdzie znajduje sie plik z grą. Muzyka jest niekonieczna. Gra będzie działać bez niej.
Sterowanie pierwszego gracza
W-Skok
A-Ruch w lewo
D-ruch w prawo
Sterowanie drugiego gracza
I-Skok
J-Ruch w lewo
L-ruch w prawo
Nie jest zbyt wygodne to sterowanie ale narazie wystarczy. Z resztą przycisków zapoznacie sie w grze.
Zapraszam do oceniania.
Pojawiła się wersja 0.9 popularnego (i jedynego "żywego") emulatora PS2 - PCSX2. Do ściągnięcia z www.pcsx2.net
Programiści w końcu zajęli się zwiększeniem płynności gier i efekty widać od razu. Mając dobrego kompa (tj. jakiś 1GB ramu; Procek dwurdzeniowy albo chociaż jakieś 3GHZ i karta klasy GF 6600) możemy już pograć z prędkością 30 fpsów w Final Fantasy X !!! To właśnie ta gra została najbardziej zoptymalizowana. Do tego dochodzi jeszcze parę innych tytułów - m.in RE i Silent Hill. Po więcej informacji należy zajrzeć na forum pcsx2.net.
Mam nadzieję, iż nie jest to tylko jednorazowy skok w emulacji i wkrótce nawet na średnich komputerach dane będzie nam zagrać w hity z Playstation 2. A właśnie nie dawno rozważałem zakup tej konsoli (i to z myślą właśnie o FF) Cóż, może już nie długo mój złom (Athlon 1400; 768 DDR SDRAM; RadeOn 9550) da radę pociągnąć chociaż ten tytuł
Co do linka... skok z 5% na 5.1% rzeczywiscie jest porazajacy. Zgadzam sie z tym, ze ta forma reklamy bedzie kiedys dominowac. Kiedys. Ale nie bedzie nigdy jedyna.
Znowu nie czytasz ze zrozumieniem.
Już w roku 2011 rynek reklamy internetowej może osiągnąć wartość blisko 63 mld USD. Dla porównania, w ubiegłym roku największym segmentem był rynek reklamy w gazetach drukowanych, który osiągnął wartość ok. 55,7 mld USD. Na drugim miejscu znalazła się tradycyjna telewizja - w tym obszarze rynek reklamy jest warty 48,7 mld USD.
Ten fragment, który ty zacytowałeś dotyczy udziału Internetu w czasie, który ludzie spędzają przed mediami (wliczając w to oglądanie filmów i seriali).
O muzyce wydawalo mi sie ze skonczylismy pare postow wyzej, ale ok. Zwroc uwage, ze b. czesto taka gra czy program kosztuje tyle samo na stronie producenta jak i w sklepie. Tyle, ze kupujac u zlego posrednika dajesz tez zarobic sasiadowi, a nie tylko producentowi. Sciagajac przez net program moze byc jeszcze tanszy, o koszt nosnika ,tloczenia i dostawy. Ale nie liczcie na to ze nagle win potanieje o 50% (jak by to bylo 10% to bylo by dobrze. Niby dobre i to, ale nizsza cene masz kosztem czegos.)
A co ty się tak tego windowsa czepiłeś... Przecież to jest zupełnie inna sprawa. Daj już spokój temu Microsoftowi może.
Piszę tutaj o aplikacjach, a nie o systemach operacyjnych. I tak jak pisałem, większość aplikacji jest dostępna do ściągniecia (nie kupienia) ze stron producenta. Płacisz za nie wykupując licencję. Z grami niedługo będzie podobnie.
Wyobraz sobie, ze rozumiem. Muzyka przez net jest tansza, ale tez nie bedzie o tyle tansza o ile byc powinna. Bo artysta nie zrezygnuje z mozliwosci wiekszych zarobkow. Wez tez pod uwage, ze taki zespol sobie skleci 20 kawalkow na plyte... hiciorem okazal sie jeden i wiekszosc tylko jego kupuje. I ten jeden bedzie musial jakos zarobic na te pozostale 19. Ew. sciagasz tylko pelne albumy za kase prownywalna do tej jaka zaplacil bys w sklepie.
Pisałem o tym już. Zarobki przy sprzedaży przez net są porównywalne, ponieważ koszty są drastycznie niższe.
(...) Wiec pozostaje pytanie kto tak naprawde zdecyduje sie po "wyprobowaniu" piosenki za nia zaplacic?
Właśnie tak jest. Dlatego właśnie sprzedaż muzyki online stale rośnie. Podawałem ci linka do informacji na ten temat.
I jak udowodonic, ze ta piosenka byla sciagnieta legalnie a nie ukradziona w momencie kontroli np. policji?
Toś mnie rozbawił. Przecież ściąganie muzyki z netu nie jest nielegalne.
(...) Nie wyobrażam sobie tego w branży filmowej(może poza dokumentem czy animacją). Nikt w domu nie nagra kamerką filmu fabularnego. Tu trzeba zainwestować ogromne środki.
Dlatego branża filmowa trzyma się lepiej niż kiedyś potężna muzyczna (...)
Masz rację, sytuacja nie dotyczy branży filmowej. Ale jak sam zauważyłeś (zresztą, pisałem o tym wcześniej) branża filmowa radzi sobie doskonale.
Poza tym technologia idzie ciągle do przodu i powstają paradoksy...
I to jest właśnie to, co ja cały czas staram się tutaj przekazać
Chodzi o to, że prawo autorskie w obecnej postaci jest archaizmem, ponieważ powstało w czasach, kiedy nie było takich możliwości technologicznych jak teraz. Pisałem w którymś ze wcześniejszych postów - jeśli prawo nie pasuje do rzeczywistości, to trzeba zmienić prawo, a nie rzeczywistość. A wielkie koncerny bronią się przed tym rękami i nogami, ponieważ nie są do takiej zmiany przygotowane (chociaż niektóre starają się dostosować, tak jak wymieniona w którymś z podlinkowanych przeze mnie artykułów EMI).
opis
Dnia 24-go kwietnia 2002 roku ujrzała wreszcie światło dzienne wersja 1.4 najpopularniejszej na świecie gry sieciowej Counter-Strike (w C-S'a gra na świecie 8.5 miliona ludzi, zaś w Q3 i UT zaledwie 2.5 miliona). Aby uniknąć bałaganu jaki powstał przy okazji przesiadki z 1.1 na 1.3, firma Valve (twórca wyżej wymienionego MODa do Half-Life) udostępniła najpierw update'y do serwerów, a dopiero dzień później, pod wieczór, nową wersję klientów. Premiera opóźniła się niestety o ponad godzinę, ale około 21-ej kto żyw ruszył do szturmu na mocno przeciążone serwery w celu ściągnięcia nowego cuda.
Czy warto było czekać wiele miesięcy na aktualizację i wiele godzin na jej pobranie? Zdecydowanie tak. Wersja 1.4 wprowadza kilka niewielkich, acz istotnych zmian. Najważniejszą jest ograniczenie możliwości skakania - w poprzednich generacjach Countera często można było zaobserwować niedorzeczne wprost działania niektórych graczy, polegające na małpim skakaniu dookoła celu i strzelaniu do niego. Trik był skuteczny, ale niezbyt zgodny z rzeczywistością - wyobrażacie sobie obładowanego bronią członka brygady antyterrorystycznej, wykonującego metrowe skoki przez cały czas trwania akcji? Teraz skakanie wygląda zupełnie inaczej - po każdym naciśnięciu "jump" spada prędkość biegu postaci, która po 3 skokach jest kompletnie uziemiona.
Drugą istotną zmianą są modyfikatory celności. Strzelając podczas skoku nie da się już właściwie w nic trafić. Zwiększony został rozrzut broni podczas biegania, a zmniejszony przy kucaniu. Walka zmieniła się w pozycyjną - najbardziej popłaca skradnie się, kucanie i mierzenie - umiejętność zachowania zimnej krwi pod ostrzałem jest teraz bardzo ważna.
Trzecia zmiana nie odnosi się do bezpośredniego udziału w rozgrywce, ponieważ dotyczy jedynie trybu "spectator", używanego po śmierci postaci. Nowe sposoby obserwacji są strzałem w dziesiątkę. Pierwszy nich to FPP, w którym wcielamy się w żyjącego jeszcze kolegę z drużyny i podpatrujemy jak gra - bezcenna możliwość, pozwalająca uczyć się od lepszych graczy i zwracać uwagę na błędy w sztuce. Drugi spectator mode to taktyczny widok na całą mapę, pokazujący rozstawienie kolegów z własnego i wrogiego oddziału.
Reszta zmian jest kosmetyczna - przy podkładaniu bomby nie można się już poruszać, zmodyfikowano właściwości niektórych broni (MP5 jest nieco mniej celne niż w C-S 1.3), zwłoki zabitych zawodników nareszcie nie znikają, plansza de_train jest o wiele jaśniejsza, a w panteonie map pojawiły się dwie nowe pozycje - de_chateau i cs_havana.
Od ukazania się 1.4 minęły już ponad 2 tygodnie - wystarczająco dużo czasu na sprawdzenie, jak poczynione zmiany sprawdzają się w grze. Miłośnicy C-S'a podzielili się oczywiście na dwa obozy, a kością niezgody stała się najbardziej kontrowersyjna zmiana - skoki.
Gracze, którym nie spodobał się 1.4 narzekają na zubożenie gry i obrócenie w perzynę wielu taktyk opartych na szybkości poruszania. Entuzjaści nowego C-S'a cieszą się ze zwiększenia realizmu i zmniejszenia ilości graczy nastawionych li tylko na zbieranie fragów, a ignorujących zupełnie grę drużynową i cele konieczne do wypełnienia na poszczególnych mapach. Ponieważ druga grupa jest o wiele większa i w jej skład wchodzi większość doświadczonych graczy, prawie wszystkie polskie serwery "stoją" na wersji 1.4
Poczynione w Counter-Strike 1.4 zmiany najlepiej sprawdzić i zweryfikować samemu, a najbardziej kapryśnym pozostaje wyczekiwanie na wersję 1.5, mającą wyjść równo z Counter-Strike: Condition Zero, wyposażoną w nowe modele, mapy i kolejne usprawnienia.
Download
CS 1.4 -==link uszkodzony==-
Witam wszystkich
ci ktorzy są zainteresowani grą WarRock zapraszam do ściągniecia pełnej wersji gry (184) mb lub zglosic sie do mnie a ja to nagram na plytke i bedziemy grali www.warrock.net - oficjalna stronka gry
gra jest naprawde wypas wiec GOROCĄ POLECAM
moj nick w grze to "misterio76"
Przyciski/sterowanie
w - przod
s - tyl
a - lewo
d - prawo
c - kucanie
1x c - kucanie
2x c - czolganie sie
spacja - skok , wstanie do pozycji sotjacej/kucajacej
f - wsiadanie/wysiadanie do/z pojazdu ,samolotu , lodzi
1,2,3,4 lub scroll z myszki - bronie
enter - czat
tab - tabela wynikow
2x w - sprint
trzymajac w przicisnij shfift - fikolek do przodu
trzymajac s przicisnij shfift - fikolek do tylu
trzymajac a przicisnij shfift - fikolek w lewo
trzymajac d przicisnij shfift - fikolek w prawo
Najważniejsze informacje
Levele zdobywa sie za rozne rzeczy :
pierw zdobywamy kolor rangi a potem belki
tzn jedziemy od lewej do prawej strony potem linijke nizej i znowu od lewej do prawej
Za zdobycie flagi 5 expa(doświadczenia)
Za zabicie przeciwnika 5 pkt
Energia zycia/sprintu , pozycja
COMBATANT - wyznacza jaka postacia jestesmy mamy do wyboru 5 postaci oto one
Inżynier
Medyk
Snajper
Komandos
Rambo (koles z bazuką i minami)
Pozycja w ktorej jestesmy oznacza obrazek w kwadratowych nawiasach [ ]
DC_AK47 - bron jaką aktualnie trzymamy w rekach
HP - poziom życia
SP - poziom sprintu (poziom sprintu uzupelnia sie sam automatycznie)
35/5 - liczba 35 oznacza ilosc naboi w magazynku ktory mamy w broni a liczba 5 oznacza ilosc magazynkow ktre nam pozostały
Punkty/apteczka/amunicja
jak widzicie wynik jest 72 (biali) 84 (zieloni)
pomimo ze to moze mylic wygrywa ta druzyna która bedzie miała wiecej punktów od przeciwnej
tzn w tej sytuacji wygrywa druzyna zielonych.Wbrew pozorom liczby punktów sie ZMNIEJSZAJĄ a nie zwiekszają za zabicie 1 przeciwnika przeciwna druzyna traci 1 pkt.Ta drużyna która osiagnie szybciej 0 pkt przegrywa.
ikonka pod punktami gdzie pisz 37% a obok jest biala flaga oznacza przejecie flagi i ile jeszcze % zostalo do jej przejecia.UWAGA jezeli flaga ma kolor przeciwnika trzeba ja zmienic 2x za pierwszym razem zmienia nie na neutralny a potem na kolor naszej druzyny.
na tym zdjeciu widac to lepiej
Radar
Białe flagi oznaczają ze flaga jest neutralna i do nikogo nie nalezy
kolor zolty flagi na mapie oznacza ze flaga nalezy do zespolu zółtego
kolor zielony oznacza ze flaga nalezy do zespolu zielonego
pojazdy ktore mają kolor pomaranczowy oznaczaja ze sa wolne/puste i mozna do nich wsiasc natomiast biale pojazdy sa to pojazdy aktualnie uzywane przez kogos.
Informacje
Nie moge zapewnic was ze wszystkie informacje jakie posiadam sa prawdziwe bo o niektorych info diwiedzialem sie od roznych ludzi wiec jak sie pomyle to prosze mi napisac jak cos nie bylo ze stanem faktycznym napisane.
Gra zostala stworzona przez koreanczyków dlatego sa 2 wersje tej gry koreanska (cala po koreansku) i miedzynarodowa (internationa )[po angieslku]
W wersji koreanskiej sa dostepne wszystkie opcje tzn wszystkie mapy , bronie.
W miedzynarodowej wersji (interational) NIEMA "jeszcze" aktywnych opcji:
-sklepu (nie mozemy narazie kupowac broni ze sklepu bardzo wielka szkkoda )
- wszystkich map
koreanczycy sie staraja dac w miedzynarodowej wersji jak najszybciej uaktywnic sklep i dodac wszystkie mapy
narazie tyle info mam jakby co to pisac oczywiscie
w razie pytan i sugesti czekam na wasze opinie/propozycje
Rejestracja
wchodzimy na stronke www.warrock.net
1 klikamy na przycisk REGISTRATION
2 Wpiszujemy ID czyli identyfikator (od 6 - 12 znaków ) ktory bedziemy podawali przy wlaczaniu gry.PO WPISANIU ID KLIKNIJ PRZYCISK AVAILABILITY zeby sprawdzic czy jest juz taki nick uzywany czy tez nie (jezeli bedzie pisalo AVAIABLE to jest OK jezeli nie to musisz zmienic na inny)
3 Nickname - nick(od 6 - 12 znaków) ktory bedzie widoczny w czasie gry tzn gracze beda widzieli nasz nick jaki tu podamy.PO WPISANIU NICK`a KLIKNIJ PRZYCISK AVAILABILITY zeby sprawdzic czy jest juz taki nick uzywany czy tez nie (jezeli bedzie pisalo AVAIABLE to jest OK jezeli nie to musisz zmienic na inny)
4 Haslo
5 powtorzyc haslo
6 Imie
7 adres e-mail (najlepiej podac prawdziwy) ale jak ktos niechce to nie musi
8 Country - kraj ja wybralem POLSKA niewiem jak wy
9 Confirm - potwierdzamy wprowadzone przez nas dane
GOTOWE rejestracja zakończona mozesz juz sie zalogowac do gry i grac
Cytat
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20_2