gry flash zagadki
sabunia portal
On Thu, 15 Aug 2002, Przemysław Ryk wrote:
| a zwlaszcza jak sie komus mowi: zajrzyj.
| Już pomijam akurat Waszą rozmowę.
nasza rozmowa zakonczyla sie obustronnym plonkiem, wiec mozna to
potraktowac jako uogolnienie.
Ja Cie nie plonkowalam:) Napisalam tylko, ze nie bede rozmawiac w ten
sposob. Ale skoro Ty mnie- to trudno- nie przeczytasz tej radosnej
wiesci:)))
Ja mam na to inna nazwe, ale zacytowanie jej wiaze sie z ciezka obraza
tworcy takiej strony.
Zauwazylam, ze Ty bardzo chetnie uzywasz takich obrazliwych sformulowan.
Wiec ja nie bardzo mam ochote je slyszec- to prawda.:))
Lekki, mily flash, jakas gra jak na mkcafe, to mile jest. Ale przesada
bywa... hm.
A co kto uwaza za przesade- to juz sprawa indywidualna :)))
To tak z sail-ho wyszlo. Jest najbardziej siermiezna strona zeglarska... i
najpopularniejsza ;)
Twoja niewzruszona pewnosc siebie pewnie pozwala Ci jakos istniec w swiecie
i zabezpiecza. Tylko po co poddawac niewzruszone poglady pod dyskusje? Po to
jedynie, zeby udowodnic wszystkim innym, ze masz racje? To dla mnie zagadka
prawdziwa.
Salome
Suspectum-nowy konkurs w formie gry online
Witam!
Znalazłem ciekawą stronkę z grą online w nowoczesnej formie. Nie jest to typowa gra flash polegająca na klikaniu. Tutaj trzeba użyć trochu sprytu, być przebiegłym, pokombinować. Ogólnie chodzi o to że rozwiązuje się zagadki ogląda slajdy-obrazki. Zarejestrowałem się w poniedziałek, do rozwiązania miałem ogólnie 30 takich zagadek-jestem w połowie-nie spieszę się bo mam czas do 15.06 br. Nooo bym był zapomniał jest tam konkurs-w sumie to całość to konkurs:):) po wszystkich zagadkach musicie ułożyć hasło... najlepsze wygrywa. O to się nie martwie bo jest sporo nagód, a nie jak u innym po 5-10! W Suspectum wygra bodajże około 100 osób!! Polecam Wam taką zabawę, tym bardziej że jest to coś dość innowacyjnego jeżeli chodzi o reklamę, zresztą sami zobaczycie, nie ma tych wkurzających bannerów, billboardów itp. Tymczasem ja lece dalej pograć i powalczyć o nagrody. Zostawiam Wam adres stronki Tekst linka
Bedzie krotko.
Myślałem raczej o tym, że jak na razie Flash jest
IMVHO jednym wielkim fajerwerkiem i nie widzę dla niego jakiegoś
szerszego zastosowania poza ozdobnictwem czy wypasieniem
graficznym strony.
Gry, interakcja, multimedia, wyswigowe projektowanie animacji, nawet jak
jestes lama to i tak w kazdej przegladarce wyglada tak samo.
Być może winę za to ponoszą sami twórcy, cokolwiek ograniczeni. W
końcu jeśli na stronie mam flaszkowe menu, które dałoby się
spokojnie zrobić w CSS (np. litery zmieniające kolor razem z
tłem), to mnie trafia szlag. To samo zresztą dotyczy wszelkich
stron, gdzie jest jakieś intro - oczekiwanie na nie jest stratą
czasu, więc ktoś nie szanuje mnie albo mojego czasu.
za pomoca mlotka mozna zbudowac gustowny domek, mozna tez kogos zabic.
Reklamy, wstep filmu, okladka magazynu tez moze byc strata czasu i miejsca.
Teoretycznie to jest możliwe, tylko po co? Pomijając już kwestie
praw do Flasha etc., to po co strona w stylu www.w3.org miałaby
być zrobiona we Flashu, skoro grafiki tam zero, a najważniejsza
jest treść? Nie powiesz mi, że strona we Flashu będzie mniejsza,
niż napisana w X(HT)ML + CSS.
Nie powiem. W tvn24 tez najwazniejsza jest tresc a mimo wszystko ladnie
ubieraja Lisa i stawiaja go na slicznym tle. Wez pierwsza lepsza gazete do
reki i zobacz ile tam jest zbednych ozdobnikow graficznych. Ogladales Raport
Mniejszosci? Czy myslisz, ze jak e-ink wejdzie do powszechnego uzytku to
gazety nie beda wygladac tak jak w tym filmie? Internet jest kolejnym
medium. Masz rozne strony domowe i masz ziny, strony kierowane do
specjalistow i prase branzowa, strony firmowe i foldery reklamowe itd. Warto
przyjrzec sie internetowi z tej perspektywy zauwarzysz wtedy wiele analogii
min. wlasnie dlaczego jedne strony sa ascetyczne a inne nie. I nie uwazam,
ze internet i inne media to to samo, ale czasem warto spojrzec na to tez w
taki sposob.
Prosze nie przedluzajmy na sile zycia temu watkowi, bo wiadomo, ze jedni
flasha lubia, inni nie a jeszcze inni tak jak ja uwazaja, ze wszystko zalezy
od docelowej grupy uzytkownikow strony i celow tej strony.
Jako zadanie domowe dwie zagadki:
-dlaczego Glamour ma taki duzy naklad?
-czy liczba zwyklych zjadaczy chleba korzystajacych z internetu bedzie
rosnac czy malec?
Pozdrawiam
Szymon Tarocinski
Gwidon S. Naskrent wrote in message ...
To Nostradamus, Centurie (nie wiem dokladnie ktory fragment, calosc mam w
domu). BTW czemu zakodowales to w UTF? ISO-8859-1 powinno wystarczyc.
Cóż, zagadka była prosta. Wysłałem to w Unikodzie, bo początek listu był po
polsku, a dalej były francuskie znaczki. Ale chyba zaczynamy coraz bardziej
wychodzić poza tematykę tej grupy i ktoś się może słusznie zdenerwować. W
końcu tu ma być mowa o tłumaczeniach.
Wracam więc do pierwszego wyzwania, postawionego Leszkowi Bogdańskiemu.
Przypomnę, chodziło o przekład monologu Hamleta, zaczynającego się do słów
"O, that this too too solid flash would melt/ Thaw and resolve itself into a
dew!". Leszek, który podejmował się przetłumaczenia za darmo tekstu
próbnego, nie odpowiedział na wyzwanie. Zwracam się zatem do wszystkich
tłumaczy. Kto przełoży powyższy monolog? Pokażcie, co potraficie!
A na razie, dla zabawy, nieco inna wersja monologu:
Oh that this too, too solid flesh
would melt, or at least that they
would turn up the heat a little.
To think that it should come to
this! My father but two months
dead, and my mother married to this
satyr. I recall the day they wed.
It was a satyr-day. Heaven and
Earth, must I remember? My mother
has married my uncle, and turned me
into my own cousin. Frailty, thy
name is woman. And woman, thy name
is Frailty. My name is Hamlet, and
I'm ashamed to meet the both of
you.
+++++++++++++++++++
Marek Gierliński
g@camk.edu.pl
www.oa.uj.edu.pl/~gier
+++++++++++++++++++
producent: Unimatrix Productions
kategoria: przygodowe
Data Premiery:
Świat: 20 września 2004
Polska: obecnie brak planów wydania
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
nośnik: 1 CD
Rozsądne wymagania sprzętowe:
CPU 1GHz, 128MB RAM, karta graficzna zdolna do pracy w rozdzielczości 640x480, 600MB na HDD, Windows 95/98/ME/2K/XP, Macromedia Flash Player.
Lifestream to debiutancki projekt założonego w 2002 roku i w dużym stopniu amatorskiego studia developerskiego o nazwie Unimatrix Productions. Główny bohater gry to osobnik o imieniu John. Aktualnie próbuje on odnaleźć swojego ojca Randolpha Holtona, który w przeszłości był księdzem. Mężczyzna nie może się jednak przyznać do tego, iż jest jego synem, gdyż księża nie powinni mieć dzieci. John rozpoczyna śledztwo na własną rękę, w poszukiwaniu pierwszych dowodów udaje się do posiadłości Randolpha. John odkrywa, iż ksiądz prowadził badania nad czymś co nazywał Lifestream. Bazując na notatkach Randolpha główny bohater dochodzi od wniosku, iż może to być alternatywna wersja naszej rzeczywistości. Problem polega na tym, że Ci, którzy się do niej przeniosą nie mogą powrócić. John musi więc nie tylko dowiedzieć się więcej o badaniach Holtona, ale i sprowadzić go do prawdziwego świata. Cała zabawa podzielona została na dziesięć rozdziałów (oprócz tego przygotowano krótki prolog). Co ciekawe, w zależności od aktualnie rozgrywanego rozdziału gracz może kierować nie tylko wspomnianym Johnem, ale i księdzem Randolphem. W tym drugim przypadku akcja rozgrywa się w przeszłości i pokazuje w jaki sposób Holton zdołał przenieść się do Lifestream.
Podstawowym atutem opisywanej produkcji są wyjątkowo złożone i liczne zagadki. John musi przede wszystkim poznać znaczenie znajdujących się w laboratorium Randolpha przedmiotów. Zagadki są dość skomplikowane, pod tym względem gra przypomina takie pozycje jak Myst czy Schizm. Z pomocą przychodzą porozrzucane po okolicy podpowiedzi, w kilku miejscach sam bohater mówi też co powinno się zrobić. W trakcie zabawy sterowana postać spotyka inne osoby, z którymi należy rozmawiać. Niejednokrotnie jest to wręcz wymagane, aby móc posunąć fabułę do przodu. Aktualny bohater prowadzi również inwentarz, z którego musi co pewien czas korzystać. W kilku miejscach sterowana postać może zginąć aczkolwiek gra wykonuje wtedy częste autozapisy, dzięki którym można błyskawicznie powtórzyć dany fragment rozdziału.
Akcja obserwowana jest z perspektywy pierwszej osoby. Bohater porusza się skokowo, wszystkie czynności wykonuje się przy użyciu myszy. Oprawa wizualna gry prezentuje dość niski poziom, Lifestream działa bowiem wyłącznie w rozdzielczości 640x480. Otoczenie jest w pełni statyczne. Na szczególną uwagę zasługują nietypowe projekty konstrukcji, które napotyka się w trakcie badania tytułowej, alternatywnej wersji rzeczywistości.
Lifestream-VACE RIP
Password : :
s7or4x
Pół dolara grał lub będzie grać w
2010: Dance, The
2008: Righteous Kill jako Spider
2008: Ski Mask Way, The jako Seven
2007: Elvis: Viva Las Vegas (on sam)
2006: Odwaga i nadzieja (Home of the Brave) jako Jamal Aiken
2005: Nie dać się zabić (50 Cent: Refuse 2 Die) (zdjęcia archiwalne) (on sam)
2005: Game: Documentary, The jako on sam
2005: Get Rich or Die Tryin' jako Marcus
2005: Beef 3 jako on sam
2004: Shady National Convention, The jako on sam
2004: And You Don't Stop: 30 Years of Hip-Hop jako on sam
2004: Beef 2 jako on sam
2004: Fuse 100%
2003: 50 Cent: The New Breed jako on sam
2003: Hip Hop Babylon 2 jako on sam (zdjęcia archiwalne)
2003: Hip Hop Uncensored Vol. 5: The Greatest Shows on Earth jako on sam
2003: Boogie special: 50 Cent jako on sam
2003: Beef jako on sam
1989: Simpsonowie (Simpsons, The) jako on sam (głos) (gościnnie)
Method Man
2008: Poznaj moich Spartan (Meet the Spartans) jako Perski emisariusz
2007: 1 More Hit (on sam)
2007: Wu: The Story of the Wu-Tang Clan (on sam)
2007: Notorious B.I.G. Bigger Than Life (on sam)
2006: Rock the Bells (on sam)
2006: Hood of Horror jako on sam
2006: Other Side of Simple, The
2005: Method Man Presents: The Strip Game
2005: Jad (Venom) jako Deputy Turner
2005: MC: Why We Do It, The jako on sam
2004: Method & Red jako Method Man
2004: Beef 2 jako on sam
2004: Soul Plane: Wysokie loty (Soul Plane) jako Muggsy
2004: Ojciec mojego dziecka (My Baby's Daddy)
2004: Making 'Scary Movie 3' jako on sam
2004: Powrót do Garden State (Garden State) jako Diego
2003: Straszny film 3 (Scary Movie 3) jako Gra siebie
2003: Scarface: Origins of a Hip Hop Classic (on sam)
2003: MTV Mardi Gras 2003 jako Gość
2002: Uliczne sny (Street Dreams) jako gra siebie
2002: Hip-Hop VIPs jako on sam
2002: Brown sugar jako Gra siebie
2002: Prawo ulicy (Wire, The) jako Melvin 'Cheese' Flagstaff(2003) (gościnnie)
2002: Hype Williams: The Videos, Vol. 1 jako on sam
2002-2003: Twilight Zone, The jako Kneigh (gościnnie)
2002: Stung jako Prowadzący
2001: Super zioło (How High) jako Silas P. Silas
2001: One on One (gościnnie) (on sam)
2001: Gimnazjum Volcano (WaSanGo) jako Pan Ma
2000: Boricua's Bond
2000: Backstage. Za kulisami. (Backstage) jako gra siebie
2000-2004: Boston Public jako Flash Master K (gościnnie)
2000: CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas (CSI: Crime Scene Investigation) jako Drops (2006/2007) (gościnnie)
2000: Wonderland (gościnnie)
1999: Czarne i białe (Black and White) jako Gra siebie
1999: P.I.G.S jako Nun
1998: Belly jako Shameek
1997-2003: Oz jako Carlton 'Tug' Daniels
1997: Cop Land jako Shondel
1997: Rhyme & Reason jako gra siebie
1997: Paragraf 187 (One Eight Seven) jako Nożownik
1997-2004: Behind the Music jako on sam (gościnnie)
1996: Wielka biała pięść (Great White Hype, The) jako Gra siebie
1995: Show (Show, The) jako gra siebie
1994-2004: Space Ghost Coast to Coast jako on sam (gościnnie)
1992-1997: Martin jako Burgler (gościnnie)
SZUKANIE NA FILMWEB NIE BOLI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cytat
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20_2