Gry FPP Historia
sabunia portal
Hmm...czy?by zrezygnowali z widoku fpp na sta?e? Niektóre screeny faktycznie dowodz?, ?e widok podczas celowania b?dzie podobny do tego z Resident Evil 4, to nie jest wcale z?y pomys?, z pewno?ci? doda ?wie?o?ci. Oby natomiast fabu?a Guns of the Patriots nie nawi?za?a do poziomu historii gry Capcom:D
To tak jakby? napisa?: "oby nowy Burnout nie nawi?zywa? pr?dko?ci? do Gran Turismo"
Bardzo kontrastowe porównanie
PS. Tak, wiem ?e to ?art
Elementy FPP? Mogą być! Będę ich rezał i rezał. I chociaż to nie będzie spadkobierca Fallouta 1/2, to będzie to chyba niezła gra w moim ukochanym świecie.
wlanie chodzi o to ze jesli beda owe elementy fpp to bedzie to profanacja tytulu - nawet jesli gra bedzie bardzo dobra - nie bedzie to juz crpg, a tym bardziej fallout. Nie wystarczy podobny swiat, mutki i elementy historii z falllouta by nazwac owa gre trzecia czescia. Jesli chodzi natomiast o grafike - grafike moga sobie w tylek wsadzic jesli bedzie ona dopracowywana kosztem dialogow itp.
Ja jestem za!
Po pierwsze gracz nie wciela się w super bohatera tylko w "zwykłego" żołnierza.
Po drugie - ciekawy sposób na budowanie historii na bazie przenoszenia się po linii czasu i wcielania w szereg postaci.
Po trzecie - zmiany na plus w fizyce broni i nie tylko. Wrażenie robi też nowy wizjer.
To wszystko mając na uwadze poprzednie części gry, które należą do moich ulubionych pozycji.
Może brakować diametralnych zmian w fizyce, np systemie chowania się za elementami otoczenia i pozostawieniu ograniczeń graficznych silnika z trzeciej części.
Dla kogoś kto nie zna serii:
-solidny FPP osadzony w realiach sci-fi i całkiem sensownym i złożonym scenariuszem
-wspaniała orkiestralna muzyka, która stanowiła jeden z ważniejszych elementów poprzednich części gry
-doskonała gra dla kilku graczy, zarówno w trybie co-op, jak i wszelakim odmianom trybów multiplayer, a do tego teraz, na wzór Horde z GoW - tryb Firefight
Ciężko mi się czyta komentarze, w których ktoś deklaruje wstręt do gry, dlatego, że na przykład uważa kolorystykę efektów świetlnych za zbyt jaskrawą, albo nie podobają mu się modele postaci albo coś innego. Halo to na prawdę jedna z niewielu gier, w których każdy element składowy jest solidnie wykonany a wszystko łącznie z obrazem, dźwiękiem, muzyką, scenariuszem i historią, fizyką i mechaniką tworzy spójną całość.
Cytat:
Wysłane przez: EL_Diablo
Kiedy następuje premiera UT2 ? Już mam kaske odłożona na nowe UT2 lecz mówie już z góry że jedynka nie przejdzie do lamusa, ta gra to Historia która ztworzyła nowy pryzmat walki FPP, ona nigdy nie odejdzie lecz może przejśc metamorfoze oby na lepsze.
POPEIRAM EL. JA W JEDYNKĘ GRAM DO DZIŚ I CIĄGLE SIĘ NIE MOGĘ W NIĄ NAGRAĆ :D TA GRA JEST NIESMIERTELNA
Rare zrobi grę obsługującą Natal
Studio znane z kilku świetnych FPS-ów, być może pracuje nad strzelanką obsługującą nietypowy kontroler Microsoftu.
W najnowszym numerze branżowego tygodnika MCV ukazał się artykuł o historii gier FPP. Jedną z jego części były prognozy dotyczące przyszłości tego gatunku. Wypowiedział się w niej Mark Betteridge, szef studia Rare, znanego z „Goldeneye 007” uważanego za jeden z najlepszych FPS-ów historii.
„Oczy wszystkich są teraz zwrócone na Natal” – mówi Betteridge – „To może być świetna okazja do wprowadzenia nowego rodzaju grywalności. Jednocześnie Natal może doprowadzić do jakiejś ewolucji gatunku. Liczymy więc, że uda nam się coś na tym froncie zdziałać”
ja mialem dac 6/10 ale dam ostatecznie 7/10. Skwitowac gre mozna jako fajna historia w kiepskim opakowaniu.
Plusy:
-fabuła
-klimat
Minusy:
-egipskie ciemności
-grafika, shadery obok rozklekotanych od rozdzieczosci tekstur ,no i oltarz na bagnach, ktory totalnie zamulil mi kompa
- sterowanie, fakt ze lpm sluzy do poruszania jak i do uzywania powoduje ze czesto postac klinuje sie na scianach, fatalne sterowanie lodka
-fpp, meczace jak cholera
-tereny w tej grze sa tak wielkie jak w strzelaninach fpp a ile trzeba sie przy tym nalatac by znalezc magazyn czy kawalek belki
- watson teleporter, jeden z bardziej straszniejszych elementow w grze :D
Cytat
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20_2