gry internetowe piłka
sabunia portal
PFS to piłkarski manager internetowy, ale od gierek typu HT różni się tym, że nie jesteśmy managerami całej drużyny, a jedynie jednym z zawodników. W pewnym sensie mógłbym porównać tą grę do takiego piłkarskiego RPG-a, bo tworzymy tu swoją postać, wybieramy, które zdolności mamy trenować itp Ja np. trenuję odbiór piłki i grę na lewej stronie, jako lewy obrońca Jest też trening zespołowy, ale o nim nic więcej nie napiszę, bo jest on organizowany w drużynach prowadzonych przez żywych graczy, a ja gram w trzecioligowym klubie - bocie [wyczytałem, że tak łatwiej zacząć, bo obojętnie jaki z ciebie dobry piłkarz, masz możliwość regularnej gry. Tzn. wiadomo, jeśli "żywych" piłkarzy (bo w tej dziedzinie także są boty ) jest więcej niż 11, to co kolejkę jeden wypada ze składu, ale to spotyka każdego wg. kolejki - nie ma tutaj podziału lepszy-słabszy ] Tak przynajmniej zrozumiałem z jakiegoś poradnika, bo konto założyłem ze 3 dni temu, a aktywowali mi je dopiero dzisiaj, tak więc żadnej praktyki w tej dziedzinie nie posiadam . Wg. mnie w pierwszej chwili na pewno rzuca się w oczy brak polskich miast. Jest tylko Poznań, Katowice i Warszawa. Aha, i imię i nazwisko dostajemy losowe. Tak więc ja nazywam się Jaromir Szubert, urodziłem się w Poznaniu, a gram w katowickim Partyzancie . Jeśli macie zamiar zarejestrować się w grze, to wbijajcie do Partyzanta, nie ma nas jeszcze 11 "żywych", tak więc dla każdego znajdzie się miejsce A może w przyszłości któryś z nas, Bawarczyków poczuje się na siłach, by przejąć drużynę i odpowiednio ją przechrzcić
Roszady kadrowe w Kolejarzu
Jak donosi oficjalny serwis internetowy klubu w trakcie trwania zimowego okienka transferowego drużyna pretendująca do awansu na zaplecze ekstraklasy wzmocniła się czterema nowymi graczami.
Najbardziej znany z nowych piłkarzy Kolejarza jest doświadczony Rafał Berliński, który jako ostatni dołączył do zespołu ze Stróż. Ten niespełna 31-letni obrońca ma za sobą występy m.in. w GKS Bełchatów, a jesienią bronił barw norweskiego FK Haugesund, gdzie rozegrał osiem meczów.
Wiosną w Stróżach zagrają także dwaj napastnicy: Piotr Chlipała i niespełna 23-letni Serb Bogdan Petrović, którzy przenieśli się z drugoligowego Kmity Zabierzów, gdyż nie błyszczeli skutecznością, a co za tym idzie nie mogli liczyć tam na regularne występy.
Trener Janusz Pawlik będzie mógł skorzystać także z usług nowego bramkarza Tomasza Grybosia, powracającego do Kolejarza po okresie gry w Grybovii Grybów.
Źródło: kolejarz.net
Cytat: No jasne. Każda porządna umowa ma to, czego Ty chcesz uniknąć - czyli jasno określone strony.
Czy znasz jakąś grę, sport czy zawody, gdzie uczestnicy startują pod nickami, a nie pod prawdziwym imieniem i nazwiskiem?
Tak, ale usiłuję Ci cały czas wytłumaczyć że oświadczenie woli nie jest umową i nie wymaga adresata
Przykład z umową dałem tylko jako ironię do stwierdzenia "kto mi poświadczy podpis świadka"
Jeżeli Twoim sposobem na wygranie dyskusji jest zarzucenie oponenta masą poskładanych bez ładu i składu stwierdzeń, ciągłe zmiany koncepcji i zamęczenie go to Ci się udało.
Co do gry:
Tak, znam taką. PIŁKA NOŻNA. Np: Pele, Eusebio wszyscy ich znają, ale mało kto wie jak na prawdę się nazywają.
PS. KAZDA umowa ma JASNO określone strony? Kupowałeś kiedyś coś na targu (żadna strona nie jest określona) albo w sklepie (paragon - określa tylko jedną stronę). Ciekawe jest to że wszystkie są one wiążącymi umowami kupna sprzedaży.
- dane osoowe sa obowiazkowe + beda upublicznianie jesli wyrazisz zgode, ale nie musza + zgoda na prztwarzanie przymusowa (w celach rankingowych), a upublicznianie w internecie dowolne
Nie Fafel. Moja koncepcja jest taka:
Obowiązkowa ksywka i ID. ŻADNYCH danych osobowych, chyba że ktoś dobrowolnie zgodzi się na ich zawarcie w rankingu i upublicznienie (lub nie).
Vide ranking Asmodean'a - ID i Ksywka to JEDYNE co jest potrzebne by być w rankingu.
Idę grać w Setters 2 Gold Edition :D A o moich wczorajszych wybrykach zapomnijmy :kawa: :hyhy: Miałem ochotę sobie pochuliganić na internecie :paker: :lol:
Real Madryt to Real Madryt i mogliśmy mieć z nimi szansę tylko wtedy gdyby nas zlekceważyli, nie mieli by formy i my wznieślibyśmy się na wyżyny swoich umiejętności... Niestety nie zlekceważyli nas, są w dobrej formie a my nie graliśmy na swoim najwyższym możliwym poziomie... do tego nowy trener nauczył w końcu Real dobrej gry w defensywie, przynajmniej takie mam wrażenie... Coś mi się wydaje że w tym roku nie będzie na Real mocnych w LM i lidze gdyż obronę mają naprawdę dobrą i nie będzie już tak znaczącej różnicy między defensywą a ofensywą... A co do siły naszej ligi nie przesadzajcie że jest aż tak słaba... Jesteśmy średniakiem europejskim i z roku na roku przynajmniej ja widzę że poziom naszej ligi rośnie... jest więcej pieniędzy, większe zainteresowanie mediów, są gwiazdy i dobrzy piłkarze... Nasza piłka powinna iść w kierunku skoncentrowania w ekstraklasie dobrych i bardzo dobrych piłkarzy z naszego rejonu Europu i wtedy powinniśmy doszlusować do czołówki europejskiej... taką mam wizje :hyhy: i marzenie 8)
No i jeszcze jedno nie jestem zawiedziony że przegraliśmy z Realem bo ja od samego początku się na to nastawiłem i się tego spodziewałem... Oczywiście wierzyłem bo zawsze się wierzy... Ale nie boli to tak jak Vallerenga np.
Mocne uderzenie Cyberareny36i6
Organizatorzy wirtualnej platformy Cyberarena36i6 przygotowali dla wszystkich miłośników wirtualnej rozrywki prawdziwą niespodziankę.
Od września do końca października na oficjalnej stronie projektu www.cyberarena36i6.pl gracze z całego kraju będą mogli wziąć udział w aż jedenastu internetowych turniejach w najpopularniejsze gry multiplayer na świecie. Na najlepszych zawodników czekać będą nagrody rzeczowe oraz pieniężne, których łączna wartość sięgnie 10 000 złotych.
Mocne Uderzenie z Cyberareną36i6 to jesienna akcja, w której każdy fan gier będzie mógł poznać smak elektronicznego współzawodnictwa rywalizując o atrakcyjne nagrody rzeczowe i pieniężne w ulubione tytuły komputerowe. Uczestnicy będą mogli zakosztować w świecie piłki nożnej, kosmicznych pojedynków, wyścigów samochodowych czy też dynamicznych strzelanek. Turnieje będą rozgrywane zarówno indywidualnie, jak również drużynowo w takie produkcje komputerowe jak Counter-Strike 1.6, Counter Strike: Source, FIFA 10, Call of Duty 4: Modern Warfare, Need for Speed Undercover, StarCraft oraz Quake Live. Nie zabraknie również turnieju dedykowanego płci pięknej.
Warunkiem uczestnictwa jest posiadanie konta GOLD na oficjalnej stronie projektu Cyberarena36i6. Zapisy do pierwszych, wrześniowych turniejów zostały już otwarte.
Czas na krótkie podumowanie gry. Ogólnie gra jest super, fajna klimatyczna muzyka, szybkość gry robi wrażenie (przynajmniej na początku bo tyle grałem). Bardzo fajne jest AI przeciwników, którzy chowają się za budynkami. Gram na średnim stopniu trudności i niekiedy jadka jest bardzo przyjemna. Jedne co na poczatku mnie zawiodło to grafika, ale już po 15 minutach było to dla mnie nieważne. Niesmak jedynie wprowadza dziwne zachowywanie sie przedmiotów np. jak rzucę monitorem to odbija się on od podłogi jak piłka, a jak rzucę pudłem to zachowuje się naturalnie (pozostaja na nim odkształcenia).
Podsumowując nie żałuję wydania tej kasy!!
-Edit-
" firma Valve Software jest odpowiedzialna za opublikowanie pirackiej wersji gry w Internecie. Dzięki temu, możliwe staje się śledzenie użytkowników nielegalnej kopii gry, usuwanie ich kont a na dokładkę masowe banowanie numerów IP, które posłużyły do połączenia się ze systemem Steam. Powyższa wiadomość jest o tyle wiarygodna, że potwierdza ją sam Gabe Newell. W chwili obecnej trwa proces namierzania użytkowników a już wkrótce rozpocznie się masowe zamykanie kont."
Dlaczego mnie obrażasz nie znasz mnie i wyciągasz zbyt pochopne wnioski
mam ukończone 28 lat jestem dorosły dorobiłem się w życiu tego co chciałem ale to nie oto chodzi chciałem tylko uświadomić tobie jak jest mniejsza oto mogę kupić tylko jedną z tych dwóch gier , napewno nie podłącze konsoli do neta ponieważ mam neta w kompie a nie chcę aby mi się konsola zainfekowała wirusami różnego pokroju których jest ogrom w internecie chyba na ps3 nie da się wgrać programu antywirusowego KRÓTKA PIŁKA GRAM TYLKO SINGLE-PLAYER, nie mam routera MAM RADJÓWKĘ WIĘC PEWNIE TE DWA DEMA ŚCIĄGAŁ BYM TYDZIEŃ wybaczcie zdenerwowałem się trochę DOBRA OK POWIEDZCIE TYLKO SZCZERZE TAK NA POWAŻNIE W KTÓREJ GRZE JEST LEPSZA GRAFIKA.REALIZM,PŁYNNOŚĆ,ANIMACJE,KLIMAT,W RE5 CZY KZ2 ta która będzie lepsza pod tym względem to ją kupię czy re5 lub kz2 i jeszcze jedno WY MACIE TE GRY I WY W NIE GRACIE WIĘC PRZYCHODZĄC NA TO FORUM OCZEKIWAŁEM POMOCY KONKRETNEJ POMOCY SZCZEREJ A WY CO... w oczywiście w doborze odpowiedniej gry Resident Evil 5 czy
Killzone 2.Dzięki za taką pomoc nic dodać nic ująć
Pochodzą głównie z Krakowa. Na co dzień pracują, studiują lub chodzą do szkoły. Coś jednak odróżnia ich od rówieśników. Tworzą "The Squad", amatorską ekipę koszykarzy objeżdżających Polskę z efektownymi pokazami.
- Wszystko zaczęło się od przypadkowych spotkań na różnych turniejach ulicznych w Krakowie - wspomina w rozmowie z Interia.pl Grzegorz Słobodzian, czyli "Coldi"; jeden z dziewięciu członków grupy. - Wyróżnialiśmy się tym, że jako pierwsi próbowaliśmy swoich sił w nowatorskim jak na tamte czasy stylu gry - dodaje.
Efektowny ball handling, czyli sposób operowania piłką, akrobatyczne wręcz zwody i wejścia pod kosz, liczne tricki, czy znalezienie sposobu na ośmieszenie pilnującego obrońcy - to znak rozpoznawczy basketu, który prezentują.
Zaczynali w trójkę w 2003 roku na boiskach miasteczka studenckiego AGH i Parku Jordana. W kolejnych latach dołączali następni zawodnicy. Dziś grupa liczy dziewięć osób, a oprócz Grzegorza Słobodziana tworzą ją: Patryk Dobrowolski, Darek "Prove" Jankowicz, Kacper "Kacpa" Lachowicz, Emil "Slash" Olszewski, Paweł "Underhill" Podgórski, Marcin "Eazy" Tartas, Piotrek Piwoński i Filip "Filu" Gonciarczyk. Podobnych ekip jest w Polsce kilka. - Na taką skalę działają dwie. My i Speedballin' z Warszawy - mówi "Coldi".
Przełomowy był dla nich rok 2006. Na stronie internetowej grupy pojawiły się filmy pokazujące próbkę ich umiejętności, a opiekę nad załogą przejął Bartosz Plewa z Gramy Fair, organizacji zajmującej się promocją młodych artystów. Wówczas pojawiły się zaproszenia na pierwsze pokazy, oraz sponsor odzieży (firma MC wear).
Jak wyglądają pokazy? - Staramy się zachować pewien schemat. Najpierw każdy z nas przedstawia coś indywidualnie, potem zapraszamy do wspólnej zabawy z piłką osoby z publiczności, gramy jeden na jeden, dwa na dwa. Nie brakuje też wsadów, między innymi z płonącą piłką, a całość kończy jeden wielki freestyle - wylicza Grzegorz Słobodzian.
***
Najbliższy pokaz "The Squad" dadzą podczas Gramy Fair Streetball Challenge 2008, turnieju który odbędzie się 9 marca na obiektach sportowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Początek imprezy o godzinie 12. Polecamy także stronę internetową grupy: www.the.squad.prv.pl
źródło: http://sport.interia.pl/k...lu,1068553,4975
3 lata KLT!
Minęły już trzy lata istnienia Klubowej Ligi Typerów. Dosyć niewinny projekt przerodził się w grę skupiającą już ponad 6000 zawodników z czego około 1300 regularnie, każdego tygodnia aktywnie uczestniczy w grze. Szczerze powiedziawszy na początku nie liczyliśmy na aż tak dużą liczbę graczy, ale w ciągu tych trzech lat działalności spojrzenie na tę sprawę zdecydowanie się zmieniło. Liczymy i będziemy dążyć do tego, aby KLT rozwijało się zarówno jako gra jak i miejsce skupiające wszystkich miłośników rywalizacji, dobrej zabawy i piłki nożnej.
Pamiętam dokładnie jak z foritonem siedzieliśmy przy szkicach, notowali pomysły i powoli, "step by step" jak mawia Leo przenosiliśmy KLT z papieru do komputera. Mimo, że podstawowy szkielet był opracowany, gra powstawała bardzo spontanicznie co skutkowało koniecznością nanoszenia poprawek jeszcze po wypuszczeniu jej w sieć. Jednak biorąc pod uwagę fakt, że tworzyliśmy wszystko we dwójkę chyba ostatecznie nie było tak źle. Czy ktoś pamięta jeszcze wcześniejsze layout'y KLT? Może kiedyś będzie okazja by je zaprezentować. Gra z dnia na dzień cieszyła się coraz większą popularnością, przybywało graczy, drużyn i szczebli ligowych. Po okresie "forumowej tułaczki" dorobiliśmy się własnego forum. Pojawiały się również drobne nowinki na stronie jak choćby Komunikator, Rank6 czy mecze barażowe. KLT było usprawniane również od zaplecza (panele administracyjne). Dążyliśmy do celu, który mimo niezłej pozycji KLT wśród gier nawiązujących do piłki nożnej, nadal sobie stawiamy. Chcemy aby Klubowa Liga Typerów byłą najlepszą grą typersko-menedżerską w Internecie.
3 lata, podczas których prowadziliśmy KLT, to okres zbierania różnorodnych doświadczeń. Wychwyciliśmy błędy i niedociągnięcia, przygotowaliśmy rozwiązania, które wraz z nowymi pomysłami na bieżąco notowaliśmy i notujemy. Wszystkie zebrane szkice zaczynają się przeradzać w konkretniejsze projekty poszczególnych elementów gry. Szczegółowo opisany projekt to podstawa do rozpoczęcia pisania skryptów nowej wersji KLT. Klubowa Liga Typerów 2 (KLT2) ma być krokiem naprzód i w dalszej perspektywie otwarciem się na cały świat. Nie ukrywam, że droga do KLT2 jest jeszcze daleka, bo prace nad nim przeplatane są prowadzeniem KLT, realizacją innych projektów i życiem codziennym. Poza tym chcemy, żeby była to wersja dobrze przemyślana, zaprojektowana i zrealizowana, a na to potrzeba czasu mimo wszystko. Liczymy na Waszą wyrozumiałość i cierpliwość. Mamy nadzieję, że będziecie z nami przez kolejne lata i razem wejdziemy w nowy etap w historii gry, którym niewątpliwie będzie uruchomienie "dwójki". Wam i sobie życzymy wiele zapału do gry, miło spędzanego czasu i przede wszystkim dobrej zabawy w gronie znajomych.
Cytat
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20_2