gry jawa oline.pl
sabunia portal
Co jak co, ale minimalne wymagania dla Opery schodzą znacznie poniżej minimalnych wymagań dla Javy (którą ostatecznie nie wszyscy muszą instalować, zależy co się robi).
Robiłem testy na p200/48 (notebook, Jędrzej ma taki sam) i sprawa jest ewidentna, swoją drogą producent jako minimum (bez javy) podaje any x86 system czy cos a la w podobie :D
[Edytowane: 24/6/2004 przez wojtzuch]
486 DX / 8MB RAM dokładnie :)
a z jawą ?
bo są fajne gry ONLINE np . http://www.kurnik.pl/
jaki x86 laptopik jest potrzebny ?
Witam w SH4 gram jakiś tydzień. Dałem sobie na początek jakiś łatwy poziom ale wydaje mi się że raczej nie ma sensu i trzeba pograć na trudniejszym gdzie trzeba liczyć prędkości i kąty. I tutaj mam problem bo o ile strzelać jakoś to idzie (po przeczytaniu poradnika z gry-online.pl bo tym z pudełka to nawet podetrzeć się nie da) to teraz mam problem z paliwem.
Pierwsza misja w roku 1941 na trudnym poziomie to patrol koło honsiu. Dopływam zaatakuje konwój i już nie mam połowy paliwa. Moje ataki są stosunkowo szybkie i na elektrycznym więc nie zużywam ropy. Dodam że po wypłynięciu z pearl harbor tankuję na midway a mimo to moja łajba pije za duzo ropy. Myślałem że zatankuję w porcie Manila na wyspie Luzon ale jak jestm w połowie drogi z to flaga z kotwicą nad tym portem znika. Może TORA TORA TORA już się tędy przewaliła:D Została jeszcze Jawa ale tam też nie dopłynę.W poradniku przeczytałem że taki Tambor ma około 18tys km zasięgu przy 17 węzłach, co powinno starczyć na 3 długości od midway do honsiu i jeszcze troche. Ja pływałem na prędkości standard i tak jak powiedziałem stać mnie na niecałe 2. Może w jakiś nieracjonalny sposób zarządzam paliwem albo coś. Czy pogoda ma wpływ na zużywanie paliwa??
W jakich portach poza oznaczonymi flagą z kotwicą do się jeszcze uzupełnić zapasy?? Wyczytałem że takie są ale nie bardzo wiem które to.
Próbowałem ustawić na niewyczerpywalne paliwo ale jak tylko biorę karierę to na trudnym paliwo jest ograniczone a na łatwiejszym nie trzeba nic liczyć przy uzywaniu torped.
Tak więc kombinuję ale potrzebuję Waszej pomocy
Over
Dual Hearts
Producent:Atlus
Wydawca:Atlus
Kategoria:gry akcji/crpg
Data Premiery:
Europa: prace wstrzymane
Polska: obecnie brak planów wydania
USA: 23 września 2002
Tryb gry:single player
Tryb multiplayer:
Wymagania wiekowe:brak ograniczeń
Wymagania sprzętowe:8mb karta pamięci
Opis Gry
Dual Hearts jest grą akcji z elementami RPG, stworzoną i wydaną przez firmę Atlus. Tytuł pozwala nam zasmakować życia w baśniowym, wyidealizowanym świecie, gdzie granice pomiędzy jawą a snem już dawno zostały zatarte.
W Dual Hearts wcielamy się w postać znanego poszukiwacza skarbów, młodego chłopca o imieniu Rumble. Zapragnął on odnaleźć owiany legendami Kamień Snu, toteż wybrał się na wyspę Sonno, słynącą z tego, że mieści się na niej tajemnicza świątynia, będąca swego rodzaju strażnicą pomiędzy wyobraźnią a realizmem. Rumble z pewnością nie przejmowałby się obecnością budynku w pobliżu miejsca jego poszukiwań, gdyby nie spotkał na swej drodze sympatycznego zwierzaka, Tumble'a, będącego królewskim wysłannikiem. Zadaniem jego jest złamanie pieczęci, chroniącej świątynię, a w realizacji celu pomóc ma właśnie nowo poznany chłopiec. Po wykonaniu tego planu na dwójkę bohaterów czeka wiele emocjonujących przygód.
Gra podzielona została na 40 etapów. W trakcie zabawy podróżujemy po kolorowych lokacjach, inspirowanych kulturą Dalekiego Wschodu. Misje, które przyjmujemy od napotkanych osób, wymagają od nas tego, byśmy przenieśli się do snów swoich zleceniodawców. Powoduje to, że zadania są urozmaicone i wymagają od nas uniwersalnych umiejętności. Cała akcja przedstawiana jest w czasie rzeczywistym, a esencją zabawy są potyczki z wymyślnymi wrogami. Do walki z wyimaginowanymi przeciwnikami używamy standardowych mieczy oraz dzid (maksymalnie dwóch naraz), a także kilku skutecznych zaklęć. Warto zwrócić uwagę na zdolności, jakimi dysponuje Tumble, przypominający swym wyglądem Pikachu. Regularnie pełni on funkcję rumaka, który wiezie na swym grzbiecie przyjaciela. Potrafi poruszać się nie tylko po lądzie, lecz również w wodzie i powietrzu. Należy nadmienić, iż opcje dialogowe, zgodnie z kanonami japońskich RPG, nie są nadto rozbudowane i w większości wymagają od nas jedynie wciskania klawisza, odpowiedzialnego za kontynuowanie rozmowy.
Oprawa audiowizualna produktu utrzymuje się na średnim poziomie. Postaci i elementy otoczenia prezentują się siermiężnie, aczkolwiek są przyzwoicie animowane. Warto przyjrzeć się ciekawym projektom lokacji, wśród których znajdują się grobowce, zielone łąki, ciemne lasy oraz małe wioski i miasteczka. Twórcy obliczyli, że do ukończenia głównego wątku fabularnego potrzeba około 20 godzin.
gry-online.pl
Cytat
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20_2