Grande Punto S2000
sabunia portal
Pokazali nowe wcielenie popłuczyn ABARTH'a, czyli Fiata Grande Punto ABARTH. Wydaje mi, że z ABARTHem, dawnym, dobrym - niewiele ma to wspólnego. Malowanie, nakładeczki, sreczki, trochę mocniejszy silnik. Piękne zdjęcia w folderach, ale klimat już nie ten. Zero sportu...
http://www.netcarshow.com...abarth_preview/
Ale ten poniżej. ABARTH S2000. Tym bym już się przejechał. Być może takie krótkie serie, choć na chwilę zreanimują "legendę" dawnego tunera... Gdyby tylko więcej limitowanych, "smakowitych" modeli, a nie masówka... "eeeeee kupie se szpojler abarta..." i idziesz do sklepu - kupujesz... to nie to. To było kiedyś takie elitarne, porządane, sportowe.
http://www.netcarshow.com...o_abarth_s2000/
Ja moja kobieta, haroldo i ziomki od harego też mieliśmy "prawie" VIP'oskie miejscówki i nawet siedzące
Prezes SSS widać że tylko po prostej umie ganiać.
Ogólnie było jak zwykle zajebiście:
passonen dał pokaz jak się pod kibiców jeździ.
Włoch Grande Punto S2000 też dobrze wymiatał
I generalnie prawie wszyscy się starali
Ale dla mnie mistrzem był Kierownik Kianki który uparł się na wszystkie barierki kraweżniki itp : )
A Włosi z NO STRESS jak zwykle pokazali dużo fun'u w serwisie.
Wszyscy robili WOW jak Lancia w serwisie waliła marchewami na podtrzymaniu i tak z 5 minut nonstop
Fajny pomysł z tym podwójnym przejazdem tej mini karowej ale ja i tak twierdzę że Pełna Karowa to jest to a nie jakiaś psełdo karowa.
PS. Pozdro dla zioma od harolda, który pogonił na dół po mój aparat, stary masz u mnie browara.
Z wiadomości o rajdzie:
Co prawda jak podawał portal autoklub samochodu WRC jednak nie zobaczymy ale, z dobrego źródła wiem, że Fiata Grande Punto S2000 tak, dosiadać go będzie Damian Gielata Problemem organizatorów jest nadal nikła frekwencja zaledwie 25 samochodów, miejmy nadzieję że będzie ich więcej.
Niezmiernie cieszę się z reaktywacji Abartha, jednak to już nie to co kiedyś, idą na ilość, Grande Punto s2000 zaczęli klepać prawie taśmowo i sporo osób startujących nimi przesiadło się na konkurencyjne Peugeoty, po prostu zbyt dużo usterek było.
Co do Abarth 500, bardzo fajna zabawka, dzieki szerokiemu rozstawowi osi jak na takie autko już 500tka sport super się prowadziła, a Abarth 500 to już calkowity gokart zapewne, może kiedyś będzie mi dane nim pośmigać, kto to wie ;] Co do silników, cieszy bardzo że Fiat wraca do mniejszych pojemności za to doładowanych, ma to dużo zalet, duży moment obrotowy a mocy nie wspominając w stosunku do pojemności, co ważne a może najważniejsze prowadzenie, niska masa małego silnika to bardzo duża zaleta w ciasnych kretych odcinkach, kto jeździł np. chociaż Tipo 2.0 16V czy 147 GTA wie o czym mówie, nie prowadzi się on tak jak powinien w ciasnych szybkich łukach, niestety duża masa na przodzie auta robi swoje, daje naprawdę popalić kierowcy, i tu wielki plus dla włochów że wracają do dawnego rozwiązania turbo i.e ;], w tej chwili nawet w przymiarce do nowej Alfy Mito GTA ma siedziec 1.8T a nie jakieś V6, z racji dzwieku silnika i zachowania szkoda, ale prowadzenie było by koszmarne ;]
Szkoda tylko że właśnie zamiast tak jak kiedyś na mocnych małych fiatach widziec Turbo i.e będzie wszechobecny T-jet ;/
pzdr. Grzesiek
Cytat:
Żałuję tylko że Skoda nie zdecydowała się kontynuować programu WRC. Widziałem klasę S2000 na żywo w akcji (Polo i Grande Punto), spodziewałem więcej...
O polo pierwsze słysze .
jak to wygląda?
Cytat:
no to co teraz ja zadaje: Lancia Fulvia Concept. Szkoda, że nie ma decyzji o wprowadzeniu jej do produkcji. Byłby to lepszy comeback niż Delty, a przy dobrze wyważonym podwoziu i nadwoziu może i jakaś rajdówka by powstała. *Analogicznie jak było kiedyś przeplatanie Stratos i 131.
*)bo w rajdach jest FIAT Grande Punto S2000 i chyba 1600
Rajd Rzeszowski: zwyci?stwo Grzyba
Platinum 17. Rajd Rzeszowski, szóst? eliminacj? mistrzostw Polski, wygra? w sobot? Grzegorz Grzyb jad?c z pilotem Przemys?awem Mazurem Fiatem Grande Punto S2000. Liderem mistrzostw Polski pozosta? Francuz Bryan Bouffier (Peugeot 207 S2000), który wycofa? si? pierwszego dnia imprezy z powodu awarii.
Pełną wersję wiadomości znaleść możesz pod jej oryginalnym linkiem:
Kod:
http://wiadomosci.onet.pl/1804234,14,1,1,,item.html
Cytat:
Linea jest akurat kiepsko wykonana i troche sie psuje. Z Fiata wartymi polecenia samochodami jest:
Fiat 500 :D
Grande Punto
Bravo
Croma
Mazda japońska? :D Niestety jest to mix Fordopodobny. Nowe Mazdy mają więcej z Forda niż z Japonii.
Honda nie japońska? To, że składana gdzie indziej to nie znaczy, że nie opracowywali jej inż. z Japonii. Jak chcesz Hondę składaną w Japonii to Accord, S2000, Civic Type-R.
Co do mocy w City to 100KM z 1.4 bez turbo i przyśpieszenie w ok. 11s do 100km/h uważam za całkiem przyzwoite. Zobacz, że tutaj nie ma turbiny i nie ma się co psuć, a i silnik jest w miarę oszczędny. No cóż co do mixu fordopodobnego to się zgodze tylko w jednym przypadku co do płyt podłogowych <3 - focus, 6- mondeo>ale akurat to są jedne z najlepiej zestrojonych zawieszeń,więc czerpią od najlepszych i to tyle jeśli chodzi o mix z fordem:) co do silników to mazdy są WŁASNEJ konstrukcji zarówno diesle jak i benzyna, poza tym mi wystarczy fakt ze produkowana jest w Japonii, niestety honda odkąd się zrobiła 'Europejska', straciła na bezawaryjności. Co do osiągów city 100 km 0 -100kmh 11,4, linea 9,8 ;) nie wypowiadałem się co do awaryjności, więc musze się zgodzić turbina może sprawiać problemy jak i sam fiat. Żebym nie był jednostronny: kocham civica type-r i inne wysokoobrotowce hondy, a w szczególności integre:) pozdrawiam.
Szuflandia - złomik:
328. Rosetti podczas Barbórki 2009 w Grande Punto Abarth S2000
Szuflandia 2 - Rzym - Bazylika Świętego Piotra:
329.
Istanbul Rally: Zwycięstwo Rossetiego
Włoch Luca Rossetti (Peugeot 207 S2000) wygrał Istanbul Rally, pierwszą eliminację rajdowych mistrzostw Europy. Przed metą czwartego odcinka specjalnego, Michał Sołowow z pilotem Marcinem Baranem (Fiat Abarth Grande Punto S2000) odpadli z powodu awarii silnika.
Czytaj Więcej...
Rajdowe ME - startuje Istanbul Rally
Michał Sołowow z pilotem Marcinem Baranem (Fiat Abarth Grande Punto S2000) wystartują w rozpoczynającym się w piątek 4 kwietnia w Turcji Istanbul Rally, pierwszej w sezonie 2008 rundzie rajdowych mistrzostw Europy. Będą jedyną polską załogą w tej imprezie.
Czytaj Więcej...
44. Rajd d'Antibes: Michał Sołowow drugi
http://bi.gazeta.pl/im/7/6906/z6906867F.jpgMichał Sołowow (Peugeot 207 S2000) zajął drugie miejsce w rozegranym w rejonie Marsylii 44. Rajdzie d'Antibes, dziesiątej eliminacji mistrzostw Europy. Zwyciężył Włoch Giandomenico Basso jadący Fiatem Grande Punto S2000, a na trzeciej pozycji uplasował Francuz Julien Maurin (Skoda Fabia S2000).
Czytaj Więcej...
Rajd ELPA. Michał Sołowow trzeci po pierwszym etapie
http://bi.gazeta.pl/im/5/5827/z5827075F.jpgLider klasyfikacji generalnej mistrzostw Europy Michał Sołowow (Peugeot 207 S2000) jest trzeci po pierwszym etapie greckiego ELPA Rally, dziewiątej eliminacji mistrzostw. Prowadzi Włoch Giandomenico Basso (Fiat Grande Punto S2000), drugie miejsce zajmuje Grek Ioannis Papadimitriou (Mitsubishi Lancer Evo IX).
Czytaj Więcej...
Zbieram modele różnych firm, ale najwięcej posiadam firm takich jak welly bburagi maisto i cararama
Bburago: Alfa 156, BMW Z3, Ferrari 275, F40, 456GT Fiaty Cinquecento, nuova Panda, Punto I, Tipo, Ford Streetka, Lancia Ypsilon, Delta Integrale, Lamborghini Gallardo, Reventon, Land Rover Freelander i Defender, Lexus IS350, Maserati Trofeo, Mazda MX5 III, Mini Cooper I, Peugeot 207, Porsche 924 i 959, Renault Megane Schlesser, Smart Coupe, VW Golf IV, Volvo C30
Abrex: Skoda Fabia Combi, Superb
Welly: Alfa GT, Spider I, 8C Compezione, 159 Sportwagon, Audi A2, A3 sportback, Q7, TT I i II, BMW 3 7 6 8 Z8, Cadillac Escalate, Chevrolet Impala, Silverado, Camaro, Citroen C2, Dodge Ram,Fiat 126p, Ford Espace, F150, Honda S2000, Jaguar S-type, XF, XK, Lexus SC430, Lotus Elise,Land Rover Range Rover, Mercedes klasy A C, ML II, SL CL, Mini Cooper II, Opel Astra II i GTC, Speedster, Peugeot 206cc, 406, Pontiac GTO, Porsche Cayenne, Skoda Octavia, VW Lupo, Bettle, Bora, Golf V, Touran, T1,Microbus Concept, Touareg, Volvo C30, XC90
Maisto: Audi A4, A8, R8, BMW X5, Z4, Corvette, PT Cruiser, Voyager, Citroen C3 Pluriel, Dodge Concept, Viper, Ferrari F50, F355, 550 Maranello, 430 Scuderia, 599 Fioriano, Enzo, Ford Exproler, Fusion, Hummer HX, Humvee, H2, Infiniti FX45, Jaguar XJ8, XJ220, Lexus Concept, Jeep Wrangler, Lamborghini Diablo, Murcielago, Mercedes S, SLK I, CLK GTR, Nissan 350z, Nissan Skyline i GT-R, Opel GT, Pontiac Solstice,Porshe Boxster I, Subaru Impreza, Toyota Celice, VW New Beetle
Cararama/Hongwell: Alfa Brera, Audi A6, BMW 1, Citroen C1 i C4 Picasso, Ford Focus ST, Peugeot 407, Renault Twingo GT, Smart For Four, Toyota Land Cruiser
Mondo Motors: Alfa MiTo, Aston Martin DB9, Fiat nuova 500, Grande Punto, Lamborghini Miura, Maserati GranTurismo, Honda Civic Si Coupe, Pagani Zonda
Jada Toys: Infiniti G35, Cadillac CTS, Lincoln Navigator
Smart Toys: Mercedes ML I, Lexus RX300
Revell: Dodge Magnum, Fort Two
MotorMax: Chrysler 300c, Me Four Twelve, Ford GT concept, GT40, Lamborghini Countach, Estoque, Lincoln Navicross, Mazda MX5 I, RX7, Mercedes SLR, Peugeot 307cc, RC, Porsche 928, Carrera GT
SS: Toyota Yaris
Motorama: Lancia Delta HPE
Speedy: Volkswagen Eos, Passat B6 Variant, Porsche Boxster II, 911 Carrera, BMW X3
Majorette: Jeep Grand Cheeokee, VW Nardo
Metro: Fiat 500 I, 600, Renault 5, Citroen DS
Norev: Fiat Doblo Malibu, Ducato
Cytat
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20_2