Grande Punto Tuning
sabunia portal
Witam serdecznie,
ponieważ jestem zupełnie zielony w sprawach 'tuningu' chcialbym Was prosic o rady jak mozna bez utraty gwarancji podnieśc troche osiągi samochodu oraz nadać silnikowi trochę bardziej agresywnego brzmienia
Pakiet EsseEsse jak na razie nie wchodzi w gre i chyba nigdy nie wejdzie bo podejrzewam, ze utwardzenie zawieszenia sprawi duzy dyskomfort podczas jazdy na naszych wyboistych drogach. Wymiana samej turbiny niestety nie jest mozliwa, a robienie tego na wlasna reke skonczy sie utrata gwarancji. Zależałoby mi szczegolnie na bardziej rasowym brzmieniu, wiec pewnie w gre wchodzi modyfikacja ukladu wydechowego, np. fajnie brzmi, przedstawiony w temacie Michała Niezgody tlumik ScorpionTuning, ale nie bardzo wiem gdzie takie cos mozna kupic Fajny wydaje sie byc np. pakiet HSR G-Tech'a a tu znowu utrata gwarancji.
Niestety żadne chipy nie wchodza w gre przy tej pojemnosci silnika.
Prosilbym wiec o fachowe rady co mozna legalnie zmienic/ zmodyfikowac zeby poprawic troche osiagi i rowniez poprawic efekty akustyczne Chodzi oczywiscie o Abartha Grande Punto. Na pewno szykuje sie zmiana oleju na Motul 8100 co powinno troche poprawic prace silnika, ale na tym moje pomysly sie koncza
Prosilbym rowniez kogos kto jezdzil wersja EsseEsse o wypowiedzenia sie, przedstawienie wrazen z jazdy itp. Byc moze mity o nadmiernej twardosci podwozia okaza sie nieprawdziwe Ja niestety w Krakowie nie mam mozliwosci odbycia jazdy probnej EsseEsse.
Z gory dzieki za odpowiedzi.
" />Witam.
Mam na sprzedaż model tamiya tt-01 po tuningu.
W skład zestawu wchodzi:
-podwozie tt-01
-regiel
-silnik blaszak
-aparatura HPI TF-3
-odbiornik HPI TR-1
-kwarce 27.255
-2 karoserie: aharth grande punto s2000 do rally i honda nsx do treningu
-pakiet Vapex 3300 20 cykli
-2 pakiety 2000 sopro uzywane
-opony pirelli twarde
-treningowe sliki
-w częściach prawie 2 model(brakuje tylko dolnych wahaczy przód i tył i satelitek do dyfra)
-zębatki zapasowe:
-23T nowa
-58T nowa
-22T używana ale nie dużo
-19T używana przez 30 min
-61T uzywana
-w modelu są zalozone jeszcze 22T i 55T
-ładowarka "sieciówka"
Tuning modelu:
-łożyska
-górne zawieszenie regulowane przód i tył
-drążki skrętu regulowane
-metalowe mocowanie silnika
-alu zwrotnice na tył założone w modelu
-zwrotnice 2 stopniowe na tył w zapasie
-alu wałek
-one-way z przodu firmy 3racing
-kardany na przód firmy 3racing
-alu amortyzatory olejowe
Model był czyszczony i smarowany po każdej jeździe
cena to 470zł
kontakt gg 3467671
EDIT:
http://allegro.pl/item631492558_tamiya_ ... warto.html
Pozdrawiam Rafał
a ja bym wolal taka fure bez tych wszytkich naklejek itd....
licza sie wlasciwosci jezdne a nie wyglad, jesli mialbym dostac fure oklejona i zrobiona mechanicznie to wybralbym taka zrobiona mechanicznei ale bez tego calego festyniarskiego wygladu....
skyline jest swietny w samej serii
za przyklad moze posluzyc lancer evo IX ktory stoi u mojego kolegi w salonie - wyglada praktycznie jak cywilna fura ale jak to jezdzi matko boska...
pozdro
Eeee tam.Tuning wizualny to nie tylko naklejki.Tu chodzi o styl itd itp...
Ale zakończmy już tą bezsensowną gadkę.Każdy woli co chce i finał
Kończą sie pomysły na porównania...
Opel Corsa (nowy) czy Fiat Grande Punto?
" />
No wiec w moje rece dostalo sie drugie auto
Credits:
Baza - Na obrazku pisze ze Kruhy
Reszta czyli wygladzony zderzak z tylu, przerobiony zderzak z przodu, spoiler, "winyl" na drzwiach, wlot na masce, obnizenie o jeden piksel zrobiona przeze mnie
Lekko zmienilem front bumper, dodalem intercooler, dodalem szeroka pojedyncza koncowke wydechu.
" />Teraz to możemy porównywać Grande Punto do Maserati. Po sukcesach na rajdowych trasach czas wreszcie przyszedł na cywilną wersję wyczynową. Duże koła, siatka w grillu, niczym fabryczny tuning. Ale przecież można się spodziewać, że w projekcie maczał palce zespół Abarth, który przecież zajmuje się sportowymi modelami Fiata.
" />:arrow: WV Passat z 1977 rocznik po ładnym liftingu (nie tuningu).
:arrow: Seat Ibiza 2002 rocznik
:arrow: Citroen Saxo
:arrow: Ford Capri III
:arrow: Syrenka 105 lux
:arrow: Opel Corsa z 2005 r (podczas szkolenia w 2006 r., które przerwałam z powodów finansowych)
:arrow: Fiat Punto Grande z 2009 r (podczas tegorocznego szkolenia na prawo jazdy kat B)
:arrow: Opel Zafira z 2006 r.
:arrow: Golf Kombi
:arrow: Renault Twingo z 1996 r.
W/w samochodami (z wyjątkiem tych, na których byłam szkolona) jeździłam po prywatnym terenie za zgodą właściciela bez prawa jazdy jeszcze (czyli plac ogromny i droga dojazdowa do posesji, itp.).
Legendarna marka powraca do Polski
http://m.onet.pl/_m/a0026b32139b52ecb3c2906bd0be413b,0,1.jpg
Już 21 listopada, po latach nieobecności,
powraca marka Abarth,
znana z licznych i spektakularnych sukcesów sportowych.
Symbolem marki jest skorpion – znak zodiaku jej założyciela,
Carlo Abartha oraz synonim wielkich emocji.
Auta sygnowane tym znakiem, odniosły 10 000 zwycięstw w wyścigach oraz pobiły aż 133 rekordy prędkości.
Pasmo sukcesów zapoczątkował w 1956 r. Abarth z silnikiem 747 cm w 24-godzinnym wyścigu,
pokonując 3743 km ze średnią prędkością 156 km/h.
Później, między innymi, były wygrane w 12-godzinnym wyścigu Sebring oraz w 6-godzinnym wyścigu na Hockenheim Ring.
Zrozumiałe jest, że zapowiedź powrotu marki na rynek wzbudza ogromne zainteresowanie.
Nikt nie pozostanie obojętnym wobec Abartha – łączy w sobie cztery dekady wspaniałych sportowych zwycięstw oraz
najnowszą technologię i jak przystało na prawdziwego skorpiona zachwyca drapieżnym charakterem.
W ofercie dostępne będą dwa modele tej marki: Abarth 500 oraz Abarth Grande Punto.
Dzięki silnikowi o mocy 135 KM, Abarth 500 gwarantuje doskonałe osiągi oraz
dynamiczną jazdę na miarę samochodu wyścigowego.
Jego 4-cylindrowy silnik zapewnia przyspieszenie do 100 km/h w czasie 7,9 sekundy
i prędkość maksymalną 205 km/h. Ponadto, silnik 1,4 16v T-Jet 135 KM posiada turbosprężarkę nowej generacji,
zapewniającą większe osiągi przy jednoczesnym niskim zużyciu paliwa.
Pod znakiem skorpiona oferowany jest także Abarth Grande Punto 1.4 T-Jet, o mocy 155 KM,
przyspieszający od 0 do 100 km/h w czasie 8,2 sekundy i osiągający prędkość maksymalną 208 km/h.
Dodatkowo, do Grande Punto Abarth można dokupić
fabryczne pakiety tuningowe: Assetto (tuning zawieszenia)
oraz Esseesse (tuning zawieszenia i silnika – zwiększający moc silnika do 180 KM).
Zarówno Abarth 500, jak i Abarth Grande Punto reprezentują najwyższy poziom bezpieczeństwa,
zapewniając w wyposażeniu standardowym system ESP (Electronic Stability Program).
Co więcej, modele posiadają komplet poduszek powietrznych – Abarth Grande Punto ma ich sześć,
natomiast Abarth 500 dysponuje siedmioma poduszkami powietrznymi (dodatkowo poduszka kolanowa kierowcy).
Marka Abarth zyska z pewnością uznanie kierowców poszukujących sportowych wyzwań i drapieżnego charakteru.
:gwizda: źródlo: moto onet :gwizda:
bylem i zobaczylem... w sumie impreza udana. bardzo duzo fajnych aut w hali znaczacych producentow. ciekawostka to stoisko cadilaca - bardzo ladne ! poza tym duzo zlomu w sensie militariow :) ale takze stoisko starych mercedesow. jeden bardzo wyjatkowy :grin: swietne auto, tylko trzeba by je troszke odswiezyc.
http://ramos.fm.interia.pl/062.jpg
pozniej docenilem niezwykle emocjonyjace wyscigi ;) 4 aut : maluch, cinquecento, clio, i audi takie starsze sportowe. oczywiscie wszystkie rajdowki ! calkiem wydowiskowo bylo, a za krotyms razem cienkus przyladowal w kraweznik i otarl sie o drzewo. to zakonczylo udzial tej zalogi w zawodach.
z innych atrakcji to mozna bylo sie sprawdzic w jezdzie autem na trolejach, a takze przejechac zrecznosciowa probe nowym fiatem grande punto (podoba mi sie to auto - trzeba pochwalic fiata po tylu latach padaki) z pilka na talerzu zamocowanym na masce.
przy okazji mozna bylo zjesc smaczne gofry :D
kwestia tuningowa to juz srednio, myslalem ze bedzie lepiej niz rok temu ale niestety, ta impreza ogolnie ma polegac chyba na ogladaniu samochodow ktore przyjechay z salonow. no ok :P
najbardziej odpicowane auto to ten oto plug, na szczescie zima juz za nami, ale organizatorzy jak widac pomysleli o wszystkim :lol:
http://ramos.fm.interia.pl/063.jpg
bylo tez kilka troche przemalowanych aut, a co do tuningu jeszcze to... bylo stoisko auto tuning swiat :P
no ale nie bede narzekal bo to wkoncu wystawa motoryzacyjna a nie targi :)
reasumujac - impreza sie podoba, naprawe duza ilosc nowych aut zacheca do ogladania i poznawania sylwetek ktorych nie widujemy czesto na drogach (patrz cadilac), aha.... i mozna poznac jakie auta ma policja bo tez mieli swoje stoisko gdzie prezentowali radady i stala octavia i superb policyjny ! a pan policjant puszczal sobie poscig za tym BMW z holandii co sie wszyscy podniecili ze w polsce mamy europejskie drogi bo mozna tyle jechac. to pozostawie bez wiekszego komentarza. napewno ta impreza to dobry pomysl na spedzenie pieknego popoludnia w ten sloneczny weekend :)
Pozdrawiam
Ramos z redakcji VKP hehe :lol: :cool:
Cytat
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20_2