Grodek Świnoujście
sabunia portal
KUPON 1
10.04 16:00 Stal Stalowa Wola - Flota Swinoujscie X2 - 1.43 (POLSKA 1 LIGA)
10.04 18:00 KSZO Ostrowiec Świętokrzyski - Motor Lublin X2 - 1.68 (1 LIGA)
10.04 19:00 Górnik Łęczna - Sandecja Nowy Sącz 2 - 2.85 (1 LIGA)
10.04 20:15 Znicz Pruszków - Pogoń Szczecin X2 - 1.50 (1 LIGA)
AKO : 10,27
KUPON 2
11.04 20:15 Górnik Zabrze - MKS Kluczbork 1 - 1.47 (1 LIGA)
10.04 16:00 Stal Rzeszów - Okocimski KS Brzesko 2 - 2.80 (II LIGA WSCHÓD)
11.04 16:00 Kolejarz Stroze - Świt Nowy Dwór Mazowiecki 1 - 1.95 (II LIGA WSCHÓD)
10.04 16:00 Czarni Żagań - Lechia Zielona Gora 1 - 1.36 (II LIGA ZACHÓD)
10.04 18:00 Zawisza Bydgoszcz - Ruch Radzionkow 2 - 3.30 (II LIGA ZACHÓD)
AKO : 36,02
KUPON 3
10.04 19:00 Zaglebie Sosnowiec - Gornik Polkowice 1 - 1.90 (II LIGA ZACHÓD)
10.04 15:00 ŁKS Łomża - Gryf Gródek 1 - 1.15 (IV LIGA PODLASIA)
10.04 16:00 Warta Poznań - GKP Gorzów Wielkopolski 1 - 1.85 ( I LIGA)
11.04 13:00 Hetman Tykocin - Dąb Dąbrowa Białostocka 2 - 1.75 (IV LIGA PODLASIA)
10.04 16:00 GKS Tychy - Sleza Wroclaw 1 - 1.20 (II LIGA ZACHÓD)
AKO : 8,48
Kupon I
1. 23.04 19:10 Widzew Łódź - GKP Gorzów Wielkopolski Kurs:1.36 Typ:1 (1 liga) :plus:
2. 24.04 12:00 Warta Poznań - Flota Swinoujscie Kurs:1.80 Typ:1 (1liga) :plus:
3. 24.04 19:00 Górnik Łęczna - Pogoń Szczecin Kurs: 2.70 Typ:2 (1 liga) :plus:
4. 24.04 19:00 Górnik Zabrze - Znicz Pruszków Kurs: 1.42 Typ:1 (1 liga) :plus:
AKO: 9.38 :plus: :plus:
Kupon II
1. 24.04 16:00 Huragan Morąg - Promień Mońki Kurs: 1.37 Typ:1 ( III Liga Podlasko-Warmińsko-Mazurska )
2. 24.04 16:00 Motor Lubawa - Tur Bielsk Podlaski Kurs:1.57 Typ: 1 (III Liga Podlasko-Warmińsko-Mazurska )
3. 24.04 16:00 UKS SMS Łódź - Mazur Karczew Kurs:1.90 Typ: 1 (III liga Łódzko-Mazowiecka) :minus:
4. 25.04 12:00 Wisła II Płock - Radomiak Radom Kurs: 2.00 Typ:2 (III liga Łódzko-Mazowiecka)
AKO: 8.17 :minus:
KuponIII
1.24.04 11:00 Hetman Białystok - Wissa Szczuczyn 1.85 Typ:1 (IV liga Podlaska)
2, 24.04 11:00 Kolejarz Czeremcha - Znicz Suraż 1.55 Typ:2 (IV liga Podlaska)
3. 24.04 11:00 Włókniarz Białystok - Gryf Gródek 1.40 Typ:1 (IV liga Podlaska) :minus:
4. 24.04 11:00 Hetman Tykocin - Sparta Augustów 1.65 Typ:1 (IV liga Podlaska)
AKO: 6.62 :minus:
Użytkownik Reo-Cooker edytował ten post 25 kwiecień 2010 - 08:38
" />Witam,
na wstepie chcialbym powiedziec, ze jestem osobą, ktora nie mieszka ani nie pochodzi ze Swinoujscia ale często tu bywam w wakacje i darze to miasto i jego komunikacje ogromna sympatią. Systematycznie sledze tutejsze zmiany i poczynania w dziedzinie komunikacji. Poza tym zawodowo zajmuje sie komunikacja w jednym z miast w srodkowej czesci Polski
I tak mnie naszlo, zeby przeprowadzic z waszym udzialem taką burze mozgow, nt. co by mozna bylo zmienic w trasach przejazdu linii i rozkladach jazdy, moze i taryfie, zeby komunikacja stala sie atrakcyjniejsza i przystepniejsza?
Przyznam, ze mialem kiedys pare pomyslow dot. Swinoujscia i Miedzyzdrojow, generalnie wyspy Wolin i polskiej czesci Uznamu, ale zanim bym się nimi przed wami pochwalil, chcialbym poznac wasze opinie, pomysly, propozycje.
Przede wszystkim jako podstawe calej dyskusji nalezaloby zapewne przyjac, ze komunikacja autobusowa winna byc dostosowana bezwzglednie do godzin odjazdow/przyjazdow promow, ktore kursuja z czestotliwoscia 15/20 minut w zaleznosci od pory dnia.
Obecnie Spolka KA. przyjela z tego co zaobserwowalem czestotliwosc +- 20 minutową z wieloma odchylami. Moim zdaniem - zaznaczam, ze mam na mysli rozwiazanie optymalne (korzystne dla pasazerow i spolki) - czestotliwosc bazowa na liniach miejskich powinna wynosic rowniez 15 minut w szczycie i 20 poza nim.
Mozna podyskutowac o czestotliwosci w godzinach wieczornych - moze i wydluzeniu kursowania, ktorejs z linii - badz linii nocnej, ktora zaczynalaby kursowac np ok godz. 20.00-20.30 a jej trasa przebiegalaby przez wieksza czesc miasta (rozwiazanie czesto praktykowane w mniejszych miastach na zachodzie). W tych miastach komunikacja wyglada tak, ze na uklad tworza generalnie 3 sieci komunikacji, pierwsza - w dzien powszedni od rano do godz 19-20, druga - w godzinach wieczornych i czesto rowniez w dni wolne, i trzecia - w nocy.
Wydaje mi sie, ze aktualny uklad linii jest nie do konca optymalny. Do ukladu mozna by wlaczyc przewozy realizowane linią europejską (czyli stworzyc z tego jakas linie miejską, np 9 i wzmocnic 8, poza tym wydluzenie linii UBB do centrum poddaje w watpliwosc sens kursow tych linii az do granicy - ale mozna o tym podyskutowac).
W moich oczach rowniez, za malo kursow wykonuje linia nr 3 na odcinku od osiedla Krzywa ul. Grunwaldzką do centrum. Powinna tam kursowac jedna lub 2 linie ze wspolna czestotliwoscią bazową (15/20) na jakich trasach - mozna rowniez podyskutowac.
Kolejny problem - obsluga przejscia w Garz - moim zdaniem, powinny to obslugiwac wydluzone warianty ktorejs z linii miejskich.
Problemem jest rowniez niedostateczna obsluga moim zdaniem rejonu osiedla w okol. ul. Rycerskiej i 11 Listopada (Lidl) oraz Dzielnicy Nadmorskiej (jakas regularna linia w okolice ul. Uzdrowiskowej i Komandorskiej a nie proteza w postaci kilku kursow przez Grodek) oraz moze przerzucenie linii miejskich na ul. Żeromskiego (?) blizej plaży.
Co z cmentarzem - tu kolejny problem.
Gdzie waszym zdaniem kursow jest teraz za mało, gdzie za dużo ?
Co z prawobrzeżem ? Wydaje mi sie, ze siatka polaczen jest w miare optymalna tam - choc moge sie mylic bo ta czesc miasta znam słabiej.
Cytat
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20_2