Grzegorz Sierzputowski
sabunia portal
Dnia Tue, 27 Jun 2006 23:04:07 +0200, Grzegorz Więcek napisał(a):
Slawek Sierzputowski napisał(a):
Czy mogę jakoś "zmusić" Sambę do automatycznego przypisania
"dobrej grupy" podczas tworzenia nowego folderu lub pliku w podfolderze ?
Używam Samby w pracowni szkolnej od 2 lat i robię to tak:
Jaką funkcjonalnośćudało ci się uzyskać w pracowni?
Smaba jako PDC?
Stacje klienkie to win98 czy nowsze?
Pytam bo też zamierzam w wakacje coś takiego zrobić.
Może mógłbyś podzielić się doświadczeniami... (choćby na priva)
Kultura 2005
Po dłuższej przerwie:
NOK
20.II. - niedziela, godz. 12.00 > koncert z cyklu BLIZEJ KLASYKI
ŁOMŻYŃSKA ORKIESTRA KAMERALNA, dyrygent: Jan Miłosz Zarzycki, solista: Andrzej
Ładomirski Program: Cierpienia i radości romantyków
24.II. - czwartek, godz. 19.30 > koncert z cyklu JAZZ, POWIDŁA, LASY
JACEK SICIAREK – młody, zdolny wokalista jazzowy z Gdańska, Robert Majewski,
Paweł Perliński, Andrzej Łukasik, Kazimierz Jonkisz.
DOM SZTUKI
06.02.2005
godz. 19.00
ZAPISKI OFICERA ARMII CZERWONEJ
Monodram w wykonaniu GRZEGORZA SIERZPUTOWSKIEGO
13.02.2005
godz. 16.00
Wstęp wolny
Popołudnie muzyczne z cyklu "TAM GDZIE GRA MUZYKA"
FLAMENCO Z ANDALUZJI - MUZYKA I TANIEC
Wystąpi jeden z najlepszych polskich zespołów wykonujących
DK STOKŁOSY
* 12 lutego (sobota) godz. 19.00
W cyklu Autorskie wieczory satyryków wystąpi kabaret Szum.
Nie ma komu poprawić
Ostatnia kontrola budynków nowego szpitala na osiedlu Baranki, przeprowadzona
przez członków Zarządu Miasta, wykazała kilka nieprawidłowości w wykonanych już
pracach budowlanych.
- Okazało się, że w sali operacyjnej bloku C, gdzie wcześniej mieliśmy kłopoty
z posadzką, przecieka sufit dlatego, że strop jest źle wykonany - tłumaczy
Zdzisław Fadrowski, prezydent Ełku. - Powiadomiliśmy byłego wykonawcę o
usterkach technicznych i zwróciliśmy się o poprawienie robót wykończeniowych,
ale nie wykazał zainteresowania. Swoich praw będziemy więc dochodzili na drodze
sądowej.
Jak się okazało, budynek C, w którym odkryto już drugą poważną usterkę, nie
jest już na gwarancji budowlanej. Dlatego koszty remontu będzie
najprawdopodobniej musiał ponieść samorząd miejski. Wykonawcą robót będzie
jedna w ełckich firm budowlanych, prowadząca obecnie wszystkie prace w nowym
budynku szpitala rejonowego.
Firma budowlana z Pisza, która była poprzednim wykonawcą robót w budynkach
szpitalnych, jest w fazie likwidacji. Nikt z zarządu firmy nie był wczoraj
uchwytny. Grzegorz Sierzputowski
Bez komentarza Panie manio- tekst z Gazety Olsztyńskiej
szpitalnych, jest w fazie likwidacji. Nikt z zarządu firmy nie był wczoraj
> uchwytny. Grzegorz Sierzputowski
> Bez komentarza Panie manio- tekst z Gazety Olsztyńskiej
>
W Białymstoku czytacie Olsztyńską? (moim zdaniem to gazeta z pogranicza brukowca)
a co tu komentować ? Dwudziestoletnia historia budowy szpitala to równiez
dwudziestoletnia historia marnotrastwa środków budżetowych. Opisana sprawa
dotyczy wadliwie wykonanych posadzek i wedle mojej wiedzy jest marginesem spraw
poronionych i zaniechanych. Projekt szpitala okrojony o połowę ( z 600 na 300
łóżek) też przerasta obecne potrzeby i mozliwości miasta i regionu.
Ciągłe zmiany projektu i związane z tym przebudowy pochłonęły również dużo
środków. Konsekwencje źle prowadzonych i wykonanych robót ponosi dopiero teraz
obecny inwestor - Miasto Gmina Ełk .
Jednym słowem - budować tanio to budować szybko.
Stajnia Pegaza w Le Madame
Stajnia Pegaza i Le Madame zapraszają:
„Wstyd”
Teatr Stajnia Pegaza, Sopot
„Utracona cześć Katarzyny Blum” to historia, która obnaża niszczącą siłę
mediów, mechanizmy manipulacji prasy bulwarowej oraz ich wpływ na życie
pojedynczego człowieka. Katarzyna Blum spędza noc z nowopoznanym mężczyzną,
który okazuje się być ściganym przez policję. Drobiazgowe i naruszające
godność śledztwo i oszczerstwa prasy bulwarowej, przeinaczającej wszelkie
fakty z życia Katarzyny, doprowadzają dziewczynę do czynu ostatecznego –
zamordowania dziennikarza jednej z gazet piszących o sprawie.
Spektakl skupia się na wątku przesłuchania, w trakcie, którego poznajemy
Katarzynę Blum i jej adwersarza. W krótkim czasie stajemy się świadkami
skomplikowanej psychologicznej gry przez nich prowadzonej. Jest to próba sił,
a zarazem próba ocalenia godności i własnych granic. Przedstawienie może być
czytane zarówno jako opowieść o kobiecości i męskości, jak i jako historia
człowieka, próbującego zachować niewinność wobec manipulacji świata. Widz
poznaje wewnętrzny świat głównej bohaterki i przez to staje się również
sędzią w jej sprawie. Twórcy, opowiadając tę historię, zadają też pytania: w
jaki sposób można się obronić przed kłamstwem i manipulacją? Jak postawić
granice ludziom, którzy nie uznają żadnych granic?
I czy w takiej walce możliwe jest zwycięstwo?
[na motywach „Utraconej czci Katarzyny Blum” Heinricha BĂślla]
[reż: Ewa Ignaczak, scenar: Marcin Bortkiewicz, Katarzyna Blum: Agnieszka
Przepiórska-Gawin, prokurator: Grzegorz Sierzputowski]
14.10 godz. 19.00
15.10 godz. 19.00
16.10 godz. 19.00
17.10 godz. 19.00
spektakl grany na dole
bilety: 10pln/ 15pln
Letnia Akcja Teatralna 2006 - ostatnie spektakle!
Zapraszamy na ul. Magazynową 14A do Teatru Druga Strefa na ostatnie spektakle
Letniej Akcji Teatralnej 2006!
24 sierpnia (czwartek), godz. 20.00
„Drapacze chmur”
Teatr Zielony Wiatrak
Scenariusz: Marek Brand, Bartosz Frankiewicz
Reżyseria: Marek Brand
Muzyka i wykonanie na żywo: Kuba Muller
Światło : Magdalena Sidun
Przygnębienie z powodu braku pracy, przerażenie codziennością, zniechęcenie
jałowością własnego trudu to uczucia towarzyszące młodym bohaterom sztuki.
Spektakl jest nie tylko marzeniem o sięgnięciu nieba , ale i ostrym
komentarzem dzisiejszej rzeczywistości w naszym kraju.
24 sierpnia (czwartek), godz. 21.30
„Wieczorek Anarchistyczny”
Teatr Stajnia Pegaza
wg powieści Hermanna Hessego „Wilk stepowy”
Scenariusz i reżyseria: Ewa Ignaczak
Wykonanie : Adam Pieńkowski i Grzegorz Sierzputowski
Spektakl powstał w połowie sierpnia 2003 roku we wsi Strzelewo koło Nowogardu
w posiadłości Zygmunta Helanda, gdzie autorzy zaszyli się, by w spokoju
odosobnienia studiować „Wilka stepowego” Hermanna Hessego. Głównym tematem
przedstawienia jest inicjacja duchowa człowieka.
Znakomity warsztat aktorów, których założycielka Stajni Pegaza kształci
wypracowaną przez siebie metodą, stał się już wizytówką tego teatru. Także i
tym razem skupienie wykonawców, kreowane przez nich, przemyślane i wiarygodne
postacie sprawiają, że ten kameralny spektakl, w którym prócz rozmowy
bohaterów tak mało się dzieje, przykuwa uwagę.
25 sierpnia (piątek)
Pokazy warsztatowe Letniej Akcji Teatralnej 2006
godz. 19.00
Projekt „Krokus”
Podczas pracy, Dziemaszkiewicz chce maksymalnie wykorzystać potencjał
twórczy uczestników, bazując na ruchu naturalnym, świadomie kreującym
rzeczywistość sceniczną. W pracy nad projektem zostaną użyte różne techniki w
tym: taniec współczesny, pantomima, ekspresja, groteska z naciskiem na
poszukiwanie indywidualnych środków wyrazu. Celem nadrzędnym warsztatów jest
rozwój świadomości poprzez uruchomienie wszystkich istniejących w tancerzach –
aktorach - performerach możliwości przekraczania samego siebie.
godz. 20.30
Projekt „ miltimedia@teatr.art „
Marcin Liber pracować będzie nad syntezą: teatru z nowoczesnymi środkami
wyrazu: multimedia, video, muzyka mechaniczna. Razem z uczestnikami projektu
Liber odbędzie podróż po otaczającym nas „świecie” . Jej efektem będzie
przetworzony elektronicznie – multimedialnie - teatralnie obraz tego świata.
godz. 22.00
Projekt „Dusza-Ciało”
Elena Piczugina i Oleg Gawrylin zatytułowali swój projekt
warsztatowy: „Plastyka ciała – plastyka głosu”. Będzie to psychofizyczny
trening aktorski oparty na systemie Konstantego Stanisławskiego, ćwiczeniach
opracowanych przez aktora pekińskiej opery Huan Fan Czo („Zwierciadło
prześwietlonego ducha”) oraz ćwiczeniach głosowych rosyjskiej aktorki Niny
Kosienkowej.
26 sierpnia (sobota), godz. 20.00
„Trzecie Imię Kota”
Paweł Chomczyk
Scenariusz i reżyseria: Paweł Aigner ( na podstawie wierszy T.S. Elliota, w
tłumaczeniu S. Barańczaka )Scenografia: Pavel Hubićka Muzyka: Krzysztof
Dzierma Aranżacje: Marek Kulikowski Przygotowanie wokalne: Cezary Szyfman
Zespół muzyczny w składzie: Anna Świętochowska (pianino), Katarzyna
Świętochowska (wiolonczela), Robert Jurćo (akordeon)Producent: Zbigniew
Pietrzak
Wykonanie : Paweł Chomczyk
„Trzecie Imię Kota” to uteatralizowany recital piosenki aktorskiej oparty na
wierszach T.S. Elliota, w świetnym przekładzie S. Barańczaka. Łotrzykowska
anegdota z niezliczoną ilością bohaterów podejrzanej maści, sensacyjno –
kryminalne perypetie, wartkie i zaskakujące zwroty akcji, krwawa pogoń za
drogocennym pierścieniem, świat zbrodni niedoskonałej wykreowany na scenie
przez jednego aktora. Nakładane na twarz maski, kolejne kreacje, wcielenia,
przenikanie się przestrzeni prywatnej i scenicznej. Kim jestem? – pyta aktor.
Może tylko kolejną maską, a może nie ma mnie wcale...
27 sierpnia (niedziela), godz. 20.00
„Dikanda”
Koncert finałowy Letniej Akcji Teatralnej 2006
śpiew, akordeon: Ania Witczak
skrzypce, śpiew: Kasia Dziubak
bębny: Daniel Kaczmarczyk
gitara: Piotr Rejdak
kontrabas: Grzegorz Kolbrecki
Dikanda to słowo, które w jednym z afrykańskich dialektów oznacza rodzinę i
ono właśnie dokładnie oddaje ducha zespołu - żyją i pracują jak w rodzinie.
Grupa powstała w 1997 roku w Szczecinie. Miłość do muzyki tradycyjnej i
ciężka praca pozwoliły im stworzyć własny styl i oryginalne brzmienie. W
akustycznym repertuarze słychać inspirację kulturą Orientu oraz folklorem
bałkańskim – macedońskim i cygańskim. Cechą charakterystyczną stylu Dikandy
jest tworzenie nowych słów i znaczeń w komponowanych przez siebie utworach.
Zespół wydał 3 płyty, zagrał setki koncertów, wystąpił na wielu znaczących
europejskich festiwalach.
Zdobył liczne nagrody i wyróżnienia w tym: I Nagroda i nagroda publiczności
na festiwalu „Nowa tradycja” w 1999 r.,
I Nagroda na festiwalu „Eurofolk” 1999r, III miejsce na Folkowym Fonogramie
Roku za płytę „Jakhana Jakhana” w 2002r , I Nagroda i nagroda publiczności na
festiwalu "Folkherbst 2004" w Plauen, Płyta roku 2005 niemieckiego
czasopisma "Folker" dla "Usztijo".
Koncerty Dikandy to niepowtarzalna podróż po muzyce świata, żywiołowe
spotkanie pełne energii, charyzmy, prawdziwych emocji, radości i wzruszenia
zarówno dla publiczności jak i dla samego zespołu.
Cytat
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20_2