Grójec mapa
sabunia portal
Wg. mnie AutoMapa. W niektórych miejscach każe zająć Ci nawet odpowiedni pas ruchu. Nie wiem jak jest w TomTom bo mam Navigatora jeszcze ale nie jestem pewien czy to ten soft co w TT. W każdym razie w Navigatorze jeszcze tego nie doświadczyłem.
Ja mam TT Navigator 6, tu tez sugeruje zajecie odpowiedniego pasa mówiąć z dużym wyprzedzeniem np na trasie szybkiego ruchu około 1500m :"przed Tobą zjazd, trzymaj się prawej strony", lyb tez przed rondem:"przejedz przez rondo, trzeci zjazd" itp, przwagą auto mapy jest puki co lepsze pokrycie w polsce i np na wsi mozesz sobie wpisac nazwe ulicy i nr domu co w przypadku TT nie jest takie oczywiste, w TT niektore miejscowosci np nasielsk, grojec sa widoczne jako posiadajace tylko kilka drog (tych przelotowych) i tyle, ale wszystko się zmienia-3 miesiace temu TT miał pokrycie 33% teraz ma 47% wiec cały czas pracują i dosyc czesto aktualizuja mapy... jezeli chodzi natomiast o głowne drogi czy duze miejscowosci nie ma zadnych problemow-pokrycie 100% nawet z numerami domów. przewagą TT jest jego "międzynarodowość" jezeli wyjezdzasz poza granice polski to dla TT brak sensownej alternatywy, zreszta najlepiej sprzedajaca sie na swiecie aplikacja jest TT...a nie automapa
Więc. Z tego co widzę to jest to podział z 1949r ? I z nim się zgodzę . Tylko ten Grójec jeszcze się prosi o przyłączenie... :)
Chcę wam tylko powiedzieć że jeżeli Warszawa zostanie wydzielona szybciej niż powstanie to województwo to raczej szanse będą nikłe. Więc. Trzeba działać. Powiedzcie Mi aby Radom odłączył się od Mazowsza i przyłączył do Świętokrzyskiego potrzebne są jakieś podpisy? Jeżeli tak to wyrażam chęć do zbierania ich. Sprawa myślę że szybko powinna nabrać rozgłosu
Danius to nie jest podział z 1949 roku. Mapa została wykonana na podkładzie - podział administracyjny Polski obowiązujący w latach 1950 - 1975 po wszystkich korektach granic, w ostatecznym kształcie, prawdopodobnie rok 1968.
Jeśli chodzi o Grójec, to nigdy rejon Grójca (obecny powiat) nie był związany z Regionem Radomskim. Granice regionu na północy wyznacza Pilica. W latach 1975 - 1998 przyłączony do województwa radomskiego pochopnie i bez żadnych uzasadnionych przesłanek. Dlatego też nie znalazł się on w granicach województwa Staropolskiego.
Stan na 9.05.2010 r
DROGI:
- DK1 (Piotrków Trybunalski - Podwarpie) - 100%
- S1 (Podwarpie - Tychy) - 100%
- DK7 (Janki - Warszawa) - 100%
- DK7/S7 (Janki - Grójec) - 15%
- DK7/S7 (Grójec - Radom) - 100%
- DK8 (Piotrków Tryb. - Mszczonów) - 100%
- DK8 (Mszczonów - Janki) - 100%
- DK12 (Radom - Piotrków Tryb.) - 100%
- DK50 (Sochaczew - Mszczonów) - 0%
- DK50 (Mszczonów - Grójec) - 100%
- DK50 (Grójec - Mińsk Mazowiecki) - 60%
- DK79 (Góra Kalwaria - Warszawa) - 10%
- DW801 (Sobiekursk - Warszawa) - 0%
MIASTA:
- Warszawa - 10%
- Radom - 20%
Ogólny stan prac - 30%
Niestety niewiele zrobiłem w tym tygodniu.
Realny czas wydania mapy: sierpień
Optymistyczny czas wydania mapy: początek lipca
Pesymistyczny czas wydania mapy: koniec września
Niestety za jakość trzeba płacić...
Stan na 23.05.2010 r
DROGI:
- DK1 (Piotrków Trybunalski - Podwarpie) - 100%
- DK1 (Krośniewice - Łódź) - 0%
- S1 (Podwarpie - Tychy) - 100%
- DK2 (Warszawa - Sochaczew) - 5%
- DK2 (Sochaczew - Krośniewice) - 15%
- DK7 (Janki - Warszawa) - 100%
- DK7/S7 (Janki - Grójec) - 15%
- DK7/S7 (Grójec - Radom) - 100%
- DK8 (Piotrków Tryb. - Mszczonów) - 100%
- DK8 (Mszczonów - Janki) - 100%
- DK12 (Radom - Piotrków Tryb.) - 100%
- DK14 (Łowicz - Łódź) - 0%
- DK17 (Warszawa - Kołbiel) - 0%
- DK17 (Kołbiel - Garwolin) - 60%
- DK17 (Garwolin - Kurów) - 0%
- DK50 (Sochaczew - Mszczonów) - 0%
- DK50 (Mszczonów - Grójec) - 100%
- DK50 (Grójec - Mińsk Mazowiecki) - 85%
- DK79 (Góra Kalwaria - Warszawa) - 10%
- DW801 (Sobiekursk - Warszawa) - 10%
+ Wszystkie tereny są już oznakowane
MIASTA:
- Warszawa - 10%
- Radom - 20%
Ogólny stan prac - 36%
P.S. Wiem, że niewiele przybyło, ale mapa trochę dłużej została w oznakowaniu, ale teraz powinno być trochę szybicej ponieważ jest dwóch mapmakerów i prace będą troszkę sprawniej poruszać się do przodu. Planowane wydanie mapy: SIERPIEŃ 2010
Witam serdecznie
Myślę że całkowita zmiana trasy bez sprawdzenia nie wchodzi w rachubę, natomiast korekta niektórych odcinków jak najbardziej. Myślałem nad ominięciem Torunia, Sochaczewa i Grójca. Na niektórych odcinkach trwały wcześniej roboty drogowe, więc być może jakość niektórych odcinków się poprawi.
Założenie przy ustalaniu trasy:
1. Porównywalność wyniku z poprzednim rokiem
2. Zbliżony dystans
3 Możliwie jak najmniejsze przewyższenie terenu, wystarczy na początek Pojezierze Drawskie
4. Sprawdzona dostępność stacji paliw otwartych 24godz /dobę (serwis, woda itp)
5 Punkty noclegowe + posiłek na ok 330km i 700km
6. Możliwość ustawienia PK co 50km przy stacjach paliw lub w "bezpiecznym terenie."
Wcześniej padła propozycja innej trasy: tak się dobrze składa że znam ten odcinek dobrze (Gniezno, Września, Pyzdry, Giżałki, Rychwał, Turek, Uniejów Łask, Bełchatów) i jest porównywalna z Sochaczewską tylko że bez poboczy. A poza tym ktoś wspominał o przeprawie przez Wisłę?
Każdy możliwy wariant obiecuję sprawdzić, z tym że przyjdzie moment w którym musze całośc przejechać samochodem, opracować mapy, wyliczyć dystans, uzgodnić noclegi + żywienie z konkretnymi ludźmi, więc po tym okresie zmian już nie będzie.
Jest pomysł wykonania bezpłatnych badań krwi przed i po wyścigu.
Pozdrawiam
Robert
Ps Czy ktoś ma namiary na rekordzistę Guinesa z Olsztyna w jeździe 24 godzinnej. Chcielibyśmy zaprosić go na wyścig.
Wasza Królewska Mość
Mam rozwiązanie które powinno wszystkich usatysfakcjonować, otóż działki w miastach powinny być do wykupu przez obywateli według cen ustalonych przez MSWiA lub Ministerstwo Skarbu.
Natomiast majątki ziemskie winny być nadawane przez Waszą Wysokość w ramach uposarzenia szlachty lub zasługi połorzone dla Kraju. Mogą to być nadania własności lub dzierżawy. W ten sposób powstanie w naszym Kraju gospodarka rolna, i zrealizuje się pomysł Pana Brymdala.
Oto pierwsze zestawienie majątków:
KORONA
Dębno, (pow. Brzesko, Małopolska) - Zamek, Folwark, Browar, grunty orne 217 ha, lasy 27 ha.
Jeżów, (pow. Gorlice, Małopolska) - Dwór obronny, Folwark, grunty orne 182 ha, lasy 19 ha.
Błędów (pow. Grójec, Mazowieckie) - Dwór, Folwark, Młyn, grónty orne 165 ha, lasy 21 ha.
Rzemień (pow. Mielecki, Sandomierskie - Dwór obronny, grunty orne 123 ha. lasy 11 ha.
Modliszewice (pow. Końskie , Sandomierskie - Dwór obronny, Folwark, grunty orne 105 ha, lasy 15 ha.
LITWA
Lachowicze,( pow. Baranowicze, Nowogrodzkie) Dwór, Folwark, Tartak, Browar, grunty orne 290 ha, lasy 52 ha
Merecz, (pow. Olita, Wileńskie ) Dwór, Folwark, grunty orne 127 ha, lasy 33 ha.
UKRAINA
Mościska, (pow. Lwów, Lwowskie) Dwór, Folwark, Cegielnia, grunty orne 105 ha, lasy 22 ha.
Mapa starego Wilna ( z 1576) jest na Wikipedi, Hasło Wilno lub Wilno Stare Miasto.
Przeglądając mapę przejazdu odradzam Wam się pchanie w godzinach szczytu do Warszawy. Polecam Wam odbić w Grójcu na krajową 50 w stronę Żyrardowa i przez Sochaczew przelecieć do Płońska. W maju jechałem tą drogą. Nowa, równa nawierzchnia. Może troszkę kilometrów się nadkłada, ale za to czasowo jesteście sporo do przodu! Polecam
Na tym angielskim map24 są całkiem dokładne mapy Warszawy i okolic, do tego zdjęcia satelitarne jak na google. Dobra jest mapa hybrydowa...
A jeśli chodzi o google to przed chwilą oglądałem. Zależy w którą stronę, ale na płd-zach są bardzo dokładne zdjęcia aż do Grójca i Grodziska. Może tylko trochę nieaktualne... :-)
na http://www.dogomania.pl/forum/showthread.php?t=27419 mapa DOGO jest nowy wpis o pomocy, nowa dobra duszyczka z Radomia nik:Maltanka
Woj. mazowieckie
Radom
nick - Maltanka
GG 6855515 e-mail d.palinska@wp.pl
NET - stały dostęp
DTA - pod pewnymi warunkami ( mam małą suczkę bardzo bojaźliwą)
AUTO - prawie zawsze
Transport - Stała trasa Radom - Grójec ( 2x w tygodniu)
FOTO - ap. cyfrowy
Domek, ogródek, garaż
Wysyłam do niej e-mail, Gucio podaję do Ciebie kontakt może to szansa na ratunek, proszę ja nie mam GG skontaktujcie się z nią na GG
Cytat
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20_2