gra Anno Domini 2008
sabunia portal
Niniejszym przejmuj? w?adz? nad rozgrywkami. Dzi?kuj? Emilianowi za sprawn? organizacj?.
9 kwietnia Anno Domini 2008 odby?o si? losowanie wojów oraz zast?py rumaków. Oto wyniki:
Bianconer666 - Watford
DJ_83 - AZ Alkmaar
Metka - FC Copenhagen
Grajmichala - Osasuna Pampeluna
Emilian - Panathinaikos
Cobra99 - Club Brugge
Hugosz - Le Mans
Broda - Sochaux
Daq - Rosenborg Trondheim
Zdobywca - St. Etienne
Sebek - Atalanta
Lord - Racing Santander
Kolo - Reggina
Prop - RKC Waalwijk
Konradzik - Sedan
Rafa?_1981 - Catania
Wcrew - NAC Breda
Kosi - Charlton
Burzaprosto - Reading
Gorek - FC Utrecht
Do treningu marsz!!!
Rozpocz?cie rozgrywek w weekend!!!
Pozostali gracze, je?li zechc? mog? by? na rezerwie. To los tak chcia?.
Liga zosta?a zwi?kszona do 20 dru?yn. Gra? b?dziemy maksymalnie 3 kolejki w tygodniu.
Jakby to powiedzieć...
A nie mówiłem?
Prawdopodobnie popołudnie, czwartek, 25 dzień września, Anno Domini 2008, camil02 pisze:
Małe,polskie uploadery mają to do siebie,że lubią upadać. Patrz siemenko (dawny up. SJ),eupload (dawne up. MV),fotocośtam... Takiego 4S,czy RS nic nie ruszy,ale nasze polskie to inna sprawa.
Ja byłbym za 4S. Większość uploaderów to ludzie inteligentni,którzy maja zamiar tu zostać na dużej i mogą założyć sobie konto.
I nie zmieniłem zdania. 4S w ciągu ostatniego roku tylko raz miał dłuższą przerwę, po jakimś tam ataku - dłuższą,czyli około kilkunastu-sięciu godzin.
Prawie każdy kto wrzuca u nas gry to człowiek o jakiejś tam inteligencji, który jest w stanie założyć konto na 4S i logować się na nie raz na miesiąc. A jeśli nie jest, to z czystym sercem można podziękować jemu i jego grom. Lepiej,żeby wszyscy wrzucali na 4S, niżby trzeba było co pół roku organizować akcję z reuploadem.
Byłbym za czymś w stylu 1filesharing.com,ale tego typu serwisy nie wyglądają zbyt pewnie - zniknie serwis, a z nim linki do plików (które będą co prawda istnieć,ale nie wiadomo gdzie).
Ogólnie rok nie był najlepszy, prawie same rozczarowania, no ale jeśli miałbym wybrać:
(kolejność bez znaczenia)
Assassin's Creed - co prawda zadania poboczne potraktowane po macoszemu, to sama gra była bardzo dobra. Gdyby tylko większe urozmaicenie... byloby wspaniale.
Drakensang: The Dark Eye - grałem tylko we wczesną wersję, ale prawdziwa gratka dla miłośników oldschoolowych cRPG-ów. Pełniak jeszcze przede mną, liczę, że będzie co najmniej tak dobre jak NWN 2.
Fallout 3 - ogólnie miłe zaskoczenie, Obliviona po prostu nie trawię, a Fallout 3 mnie wciągnął. Nie wszystko jest w grze dopracowane i przemyślane, to jednak rozgrywka przypadła mi do gustu (ale jeśli miałbym oceniać, dałbym jakieś 7/10 - to pokazuje jak bardzo rozczarowujący moim zdaniem ten roczek).
Prince of Persia - IMO najlepsza gra Anno Domini 2008 (no chyba ze z piedestału zrzuci ją Drakensang). Mniej monotonna niż AC, choć nie jest to dzieło doskonałe i są aspekty, w których brakuje większej różnorodności, to bawiłem się przy tym tytule przednio. No i gdyby była choćby ciutes trudniejsza...
World of Goo - totalne zaskoczenie, nie spodziewałem się, że z pozoru tak prosta gierka okaże się jedną z najlepszych w 2008 roku. Zaraz za nowym PoP-em.
No i w sumie zabrakło miejsca na NBA 2K9, które jest chyba najlepszą sportówką wydaną na PC, Mass Effekta - czyli tytułu, który najbardziej mnie zawiódł. Miałem wpisać go w zamian za Fallouta 3, bo wciąga jak diabli, ale jednak za to, że BioWare odwaliło taką chałturę z pobocznymi planetami i side-questami - dałem spokój. Nie tego się spodziewałem po "mistrzach gatunku".
Były jeszcze inne gry, które nie do końca okazały się "hitami" i mnie nie zachwyciły (np. King's Bounty, Dead Space, Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2), no i trochę jeszcze przede mną (np. Pure [na razie tylko demo], drugi dodatek do NWN 2, Vampyre Story [również po demie] czy Bully).
Uwaga uwaga Neuromaniacy ;) Dnia 5 sierpnia Anno Domini 2008
Rebel.pl ogłosił neuroshimowy konkurs z nagrodami.
1. Najlepszy, wskazany przez jury scenariusz, zostanie opublikowany w Gwiezdnym Piracie!
2. Twórca najlepszego scenariusza otrzyma w nagrodę zestaw dowolnych produktów znajdujących się w naszej ofercie, wskazany przez niego, na kwotę 300zł.
3. Nie wykluczamy (jak zwykle) wyróżnień. :D Autorzy wyróżnionych scenariuszy otrzymają po jednym wybranym przez nich, dodatku do Neuroshimy RPG.
Zasady konkursu:
1. Konkurs trwa od 2 sierpnia do 2 października. Wyniki zostaną ogłoszone w połowie października 2008.
2. Zgłoszenie do konkursu ma być wysłane na adres e-mail magdalena(at)rebel.pl i zawierać tytuł "Scenariusz na Neuroshimowy Konkurs dla Ludzi z Klawiaturą". Tak, dokładnie taki tytuł. Polecamy ctrl+c i ctrl+v by uniknąć pomyłki.
3. Zgłoszenie ma zawierać imię i nazwisko autora, jego ewentualną ksywkę
4. Autor scenariusza w czasie ogłoszenia wyników musi posiadać aktywne konto w sklepie REBEL.pl i być zapisanym do newslettera REBEL.pl
5. Scenariusz powinien
* zawierać od 20.000 do 50.000 znaków;
* być w formacie .txt lub .doc;
* zawierać statystyki NPCów zgodne z mechaniką systemu Neuroshima Postapokaliptyczna Gra Fabularna;
* być pozbawiony błędów ortograficznych. Scenariusz, który nas zrazi takimi błędami zostanie zdyskwalifikowany.
- za Rebel.pl
Dokładne informacje i regulamin konkursu na
Sklep z grami REBEL.pl :: Neuroshimowy Konkurs dla Ludzi z KlawiaturÄŹżË - gry rpg, gry planszowe, gry karciane i inne
Sacred 2: Fallen Angel
http://s2.ipicture.ru/uploads/081003/SWNZUS4OCR.jpg Cytat:
kategoria: gry akcji / cRPGdata premiery: 02 października 2008
data wydania PL: 10 października 2008
Cytat:
Najlepsza gra role-playing roku 2004 według magazynu PC Gamer, ponad milion egzemplarzy sprzedanych w 30 krajach i 85% w recenzji GRY-OnLine. A więc jednak da się stworzyć udaną podróbkę Diablo, prawda? Pewnie wszyscy fani Sacred już mnie nie lubią, ale fakt pozostaje faktem – ta gra była naprawdę świetna. I naprawdę była podróbką Diablo... eeee... to znaczy rzeczywiście jako pierwsza dawała radę stawać do walki z blizzardowską produkcją. Jako twór niemiecki może nie miała w sobie zbyt dużo polotu, ale była skuteczna i pięknie wyglądała. Chyba nikt się nie zdziwi, że teraz przyszedł czas na Sacred 2.
Fallen Angel ujawniony zostały na tegorocznych targach E3 (pokazano nawet atrakcyjny trailer) i wniosek z prezentacji jest prosty – ekipa Sacred nie zamierza naprawiać tego, co nigdy nie było popsute. Jeśli miałbym podsumować Sacred 2: Fallen Angel w trzech słowach, byłoby to: „więcej tego samego”. Tego samego, ale oczywiście przystosowanego do warunków Anno Domini 2006, no i okraszonego kilkoma nowymi pomysłami. Spójrzmy.
Akcja nowego Sacred toczyć się będzie w tej samej krainie – Ancarii – którą znamy już z poprzedniej części i pakietu Underworld. Przeniesiemy się jednak o tysiąc lat wstecz – do czasów, w których ten fantastyczny świat dopiero się kształtował i moce dobra oraz zła ścierały się z sobą o przejęcie jak największych wpływów na tych przepięknych terenach. Oczywiście nasz bohater będzie miał spory wpływ na wydarzenia, które zdecydowały o losie Ancarii i jej mieszkańców.
Co ciekawe, będziemy mogli sami zdecydować o tym, czy staniemy po stronie dobra czy mocy ciemności – w grze pojawią się dwie, diametralnie różne kampanie – jedna dla tych, którzy lubią bielutkie obłoczki na błękitnym niebie i jedna dla wyznawców mroku i groźnych błyskawic. W sam środek obu historii – dobrej i złej – rzuceni zostaną nasi bohaterowie. Ascaron Entertainment przygotowuje po trzy klasy postaci dla każdej ze stron – dobro będzie miało do dyspozycji Serafinkę, Inkwizytora i Driadzką Tropicielkę, a zło – Strażnika Świątynnego, Mroczną Elfkę i Nieśmiertelnego Centuriona. Oczywiście każda klasa będzie odznaczać się odmiennym stylem walki, unikatowymi przedmiotami, zaklęciami i zdolnościami.
Kod: dead
Cytat
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20_2