gra coop Magami
sabunia portal
Niby tak chodz w tym razem wnosi hmmm cos nowego do ludzi ktorzy szukaja gier MMO. Bo nie szukasz MMORPG tylko MMOcRPG z szybka akcja. Predzej Hania doda link tego posta do tematu "ci co szukaja i znalesc nie moga"
NO ale do sprawy. Gunz hmmm tia ciekawa gra jak cos na wzor tego to War Rock(podobny stylowo ale troche bardziej pod CS'a) Albo Rakion bardzo podobny do Gunza tyle ze bardziej klimatem jest Fantazy. Ogolnie jest to samo mapy gdzie sie nawalacie gromadnie.... tyle ze tam masz knighta ktory wali mieczem, luczniczke ktora nawala z luku (lol) ninja to taki cichy zabójca... Mag itp. No i sa tam specialne roomy w trybie COOP gdzie sie klepie Raid Bossy. Musisz sam obadac bo ciezko to wyjasnic :) Aaaa no i oczywiscie Fury Online klimat gry podobny do gothica 3 czy Two Worlds i chodzi glownie o PvP. W sumie tylko o PvP :D. Lunia tez jest fajna ale to gra 2d... znaczy gra gdzie kamera jest izometryczna graficznie jest rysunkowa ale tez naprawde jest ciekawa wkoncu jak mowisz nie o grafe tu chodzi :)
Na koniec powiem ze kupujac Orginal Two Worlds, Obliviona czy cos takiego mozesz se siekac na MP i tam tez sa ciekawe tryby. A teraz wszystkie te gry sa za grosze :D Wkoncu masz PC ktory dzwiga Assassin Creeda na maxa to pare zloty na gre mozna chyba tez wydac :D
//Tak się zastanawiałem czy wywalić ten temat, bo w sumie problem jest dobrze opisany i dosyć nietypowy. A jednak zasady to zasady. Niech R3m4ke zdecyduje ^_^ - Mr. Hania
//R3m4ke
Zrobiłem Wyjątek ^^
Witam mam pare pytan:
1. Gdzie moge znalesc klucz do uwolnienia kolesia z celi w 3-1; do otworzenia bramy w 1-1 kolo katapult i do otworzenia bramy w 1-3 tam gdzie na gorze siedzi jakis koles moze od czarow?
2. Ilu jest kolesi od czrow bo przeszedlem gre wykupilem wszystkie czary i nie mam osiagniecia...
3. czy ktos jest chetny do coop?
Moj nick PSN Marek_Polska
lvl kolo 80 postac mag
Producent: Cyanide Studio
Wydawca: Focus Home Interactive
Dystrybutor: Techland
Premiera Świat: 06 Czerwiec 2007
Premiera PL: 07 Wrzesień 2007
OPIS:
"Zło zostało przebudzone. Egipski bóg ciemności Seth powrócił z krainy umarłych, by wreszcie zwyciężyć w walce dobra ze złem. W każdym zakątku świata przebudziły się mitologiczne potwory siejące śmierć i zniszczenie. Naprzeciw nim stanąć może tylko wybraniec bogów. Jeden z czwórki śmiałków, obdarzony legendarnymi umiejętnościami...
LOKI to hack'n'slash zapowiadany jako hit w kategorii H'n'S. Jeden z czterech zróżnicowanych bohaterów będzie musiał kroczyć pomiędzy światami czterech kultur by pokonać wiszące nad światem zło.
LOKI to między innymi:
* Epicka przygoda w czterech różnych krainach, w której bohater weźmie udział w mitologicznych wydarzeniach (Ragnarok, oblężenie Troi, wyprawa Odyseusza...) napotykając na swojej drodze historyczne postacie (Achilles, Akenaton, Odyn, Thor...) oraz potężne potwory (wilk Fenrir, Cyklop, Minotaur, Meduza...).
* Czterech zróżnicowanych bohaterów z czterech innych krain mitologii: nordycki wojownik, waleczna greczynka, egipski mag, aztecka szamanka.
* Około 200 przeciwników o różnej wielkości, cechach i zdolnościach.
* Niepowtarzalna rozgrywka zapewniona dzięki losowemu generatorowi podziemi, przeciwników i przedmiotów w sumie ponad 80 godzin rozgrywki przypadający na jeden poziom trudności.
* Broń tworzona z dwóch różnych części (trzonek i ostrze) oraz różnych materiałów. W sumie ponad 100'000 różnych przedmiotów do zdobycia lub stworzenia!
* Tryb multiplayer pozwalający na przygody wraz z przyjaciółmi (tryb coop) lub na walkę z nimi na arenie (tryp PvP, 2x2, 4x4)."
miastogier.pl
No więc ta gra będzie w CDA, grałem w demo które trwało ok 7 godzin. Razpierducha miła, wszędzie krew, dość bogaty bestiariusz i bogaty ekwipunek. Cóż, jeżeli tak prezentuje się cała gra to naprawdę musi być świetna, ale zobaczymy po 5 sierpnia gdy wyjdzie nowy CDA:)
" />Ja tam uważam, że wizard i sorcerer to bardzo mocne klasy : ). Po prostu trzeba nimi uważać, nie wydawać many bez potrzeby. Bo nie w tym rzecz, by trafić każdego potwora, kiedy woje dobrze sobie z nimi radzą. Chodzi raczej o namierzenie tych, z którymi będą mieć problemy, albo które są na wojów odporne.
Np. wraithy i inne potwory odporne na zwykłe bronie - im dalej w grę, tym ich więcej . Klasy czarujące dostają przy tym dopał koło 5-tego poziomu. Zaczynają się robić naprawdę potężnymi.
Tankiem mag nie będzie, bo ma za mało HP i AC. Ale co samych do tanków, to nie prawda, ze nie są potrzebni. To chyba największy deficyt w Gildii DDOpl - brak tanków, którzy potrafią być tankami, to znaczy mądrze używają Intimidate (do przejmowania na siebie "hate", czyli DDO'owe aggro).
Brak umiejętności gry grupowej to niestety jakaś polska cecha :/. Tutaj każdy powinien przyjąć swoją rolę - zabijanie potworów nie jest ważne, kiedy mocno wzmacniamy tych, którzy je zabijają. To wiele lepsze rozwiązanie, niż gonienie za ilością zabitych, typu "kto zabije więcej". Pewne klasy są właśnie do tego stworzone, ale drużyna padnie czasem w kilka sekund jeśli reszta ich nie wspiera - przejdą po "siekaczach", przejdą i po reszcie. Takie coś mija się z celem. Dobra drużyna zwyczajnie dba o to, by nikt, ale to absolutnie nikt nie ginął. A ci co lecą na przedzie? Niech zginą i zobaczą, że sami nie są wiele warci . I nie będą.
Gdy grałem na serwerach Europejskich, widziałem co to znaczy dobre granie . Dla porównania, niestety nasza gildia wypada żenująco. Bo dobre granie nie ma nic wspólnego z byciem dobrym samemu dla siebie - DDO to gra zespołowa, cooperative. Ale zanim się tego u nas wszyscy nauczą, zanim taka kultura gry zacznie dominować, to chyba minie sporo czasu.
Śmieszne by było, jak by przenieśli nas do DDO: Europe. Hehe, byłoby to miażdżące spotkanie z rzeczywistością - dla tych co lubią u nas kozaczyć.
Tyle moich dygresji, mam nadzieję że sporo osób to przeczyta .
Cytat
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20_2