Granat projekt opinie
sabunia portal
Widzę, że wystarczy jeden dzień w szkole i już chmara wreszcie oryginalnych pomysłów.
@Propaganja: Będziesz musiał pogodzić się z tym, że osioł i robaki zostają. Po prostu chcę mieć własne wormsy i tyle.
@Zychu: Miałem pomysł na Six Flags (sześć flag spada z nieba przy głupim utworku z reklamy lunaparku, siejąc zniszczenie) i opiera się właściwie na tym samym, co szatan. Co do kasztanów/kamieni, prod na odległość to ciekawy pomysł.
@Zalu: Nie skorzystam.
@Ludzik: Będzie Skip Turn, ale to nie będzie pod postacią skakanki.
@Matthew: Pangeagun to zarąbisty pomysł. Na pewno skorzystam. TelePortal już był omawiany (broń z portala). Admin16 też jest niezły, ale nie w tym stopniu co Pangea. HexaKosioiHexeKontaHexaBomb - niee. Święty granat może będzie, może nie, bo widzę, że trochę osób chce wybuchającą pomarańczę z białym krzyżykiem. A projekt - cóż, też mam nadzieję, że go dokończę. Jak na razie wykluczam jego przerwanie.
@Harv: Meteor - zbyt przypomina CD, a Chainsaw... cóż.
@Dawidds: Na demo jeszcze trochę poczekasz.
Dzięki za opinie.
EDIT: Nowy screen w pierwszym poście.
Tytuł: DPS(Dimension Problem Squad(tytuł roboczy))
Gatunek: Strzelanka(taktyczna)
Opis: Będzie to strzelanka podobna do Planet Wars 3000.Mnóstwo potworów do rozwałki,kilkanaście rodzajów broni, konwencjonalnej(karabin,strzelba)jak i niekonwencjonalnej(lasery,bfg),możliwość gry do 4 osób,przedmioty(apteczki,granaty).
Chciałbym poznać wasze opinie o wersji "nawetniealfa",aby dowiedzieć się czy warto kontynuować projekt.
Pod F1 instrukcja.
Fabuła:
Na razie nie ujawniam.
Autorzy:
Programowanie:Sev69
Fabuła:Sev69
Grafika:Nie przyznaje się,bo WSZYSTKO ulegnie zmianie
Muzyka:Internet
Screeny:
http://img74.imageshack.us/img74/5818/dpss.png
Download:
http://gmclan.org/up5600_4_DPS.html
No i drodzy koledzy upragniony WESSON RIFLE wkoncu dotarl domnie wyglada tak ogolnie jak te robione przez Palmetto lecz ma kal.50 [tak jak orginal z epoki] z dodatkow niefirmowych to ma zamontowany dioptr na ramie zamkowej i muche tunelowa.Drewno z metalem swietnie spasowane ,zamek i przyspisznik chodza jak szwajcarski zegarek :D .Lufa ciezka bo o grobosci zewnetrznej 28mm i dlugosci 71cm,gwinty wyrazne i glebokie na okolo 0,20mm o skrecie sredniej mocy bo 1-48 [bede strzelam z maxi-bali i mine wlasnego projektu],ciezar broni 4,25 kg i dlugosci 112,5cm.Kolba o niewielkim spadku ku dolowi z mocno wklesnieta stopka typu hawkenowego....wszystkie okucia w marmurkowanej stali....oksyda lustrzany granat :twisted: na kolbie niewiekki stalowy oksydowany pachbox.Swietna wloska robota na rynek Amerykanski i niemiecki z przed okolo25 laty ,moj karabin ma numer seryjny 111 ....Mozecie drodzy koledzy zakopac w ogrodku te karabiny zwane Berdanki czy inne oszkliwe pseuda wessony :twisted: A na lufie jest grawer-dekor .50 CAL. WESSON RIFLE. Z tego co sie dowiedzialem z czasopism i amerykanskich forum cp towlasnie te karabiny mialy swietna opinie strzelecka...no i tak tez wyglada :D Fajna lekturka z ameryki o karabinach typu Wesson od strzelcow Berdana z wojny secesyjnej [opis z epoki na forum] www.berdansharpshooreters...topic.php?t=129
Tytuł: Gauntlet
Nazwa prawdopodobnie będzie zmieniona bo taka gra już istnieje
Gatunek: Strzelanka/Survival
Autor: Cage
Grafika: Cage, 100% własna :)
Dźwięk: Miksowane ripy z gier
Muzyka: Darmowa z sieci, najprawdopobniej elektroniczna połączona z czymś cięższym. Jakby ktoś miał jakiś konkretny namiar na taką muzykę to prosze o kontakt (format mod i pochodne, midi również tylko że będe je konwertował do mod)
Opis:
Projekt zainspirowany filmem "Uciekinier" (The running man) czy grą "Smash TV" (chociaż nie grałem, tylko czytałem na jej temat :P)
Wyobraź sobie. Siędząc sobie spokojnie przed TV, przeskakując po kanałach zatrzymujesz się na chwile. Na ekranie wyświetlone jest pytanie konkursowe dużymi literami. "A co mi tam" myślisz, i wysyłasz tego głupiego smsa. Ku twojemu zaskoczeniu udało ci się, wygrałeś! Tak jakbyś skreślił szóstkę w totolotka. Jedziesz do programu, dostałeś się do reality show przyszłości. Brutalnego show, gdzie uzbrojony po zęby, w pancerzu nowej generacji zostajesz rzucony na arenę przeciwko hordom genetycznie utworzonych monstrów. To twoja bardzo ryzykowna szansa. Bo możesz wygrać grube miliony i ustawić się do konća życia, albo możesz umrzeć w brutalny sposób a cała twoja rodzina obejrzy to w TV. Na żywo.
Gauntlet (nazwa tymczasowa, mi się podoba ale taka gra już istnieje) to survival w którym musiałbyś podejmować decyzje. Co jakiś czas (co 2 minuty, albo coś takiego) masz kilka sekund aby zrezygnować z programu i odejść z wygranymi pieniędźmi do domu = twoje punkty są zachowane i trafiasz na liste najlepszych(przewiduje wyniki online, bo inaczej ta gra nie ma sensu raczej). Bo jeśli umrzesz - jesteś martwy. Nie masz nic, łącznie z życiem. :P Możesz zaryzykować i uzyskać lepszy wynik albo umrzeć i wyniku nie ma. (ZONK)
Dodatkowo, podczas gry, zarobione pieniądze będzie można wydać. Mamy dostępne różne ulepsznia - zwiększenie max. amunicji, szybkości biegania, wytrzymałości, siły giwer, ulepszenie powerupów które się pojawiają itd.
A powerupy też by były, ograniczone czasowo. Przewiduje
• osłona - blokuje wszystkie obrażenia i odpycha przeciwników
• super amunicja - mocniejsza broń
• focus(skupienie) - wstrzyczasowymacz :) czas jest spowolniony, poza graczem który porusza się z lekko mniejszą predkością niż normalnie
Na planszy też by pojawiały się prezenty - nagrody niespodzianki. Kiedy weźmiemy taki otrzymujemy losową nagrode - mogą to być rózności, od pralki czy lodówki po kabriolet czy wille z basenem. ;) Każda rzecz jest warta punkty (kasę)
I przewiduje taki ekwipunek:
• machinegun - karabin maszynowy, podstawa
• combat shotgun - strzelba dwulufowa, wystrzeliwywuje 2 naboje naraz i trzeba ją po każdym strzale przeładowywać ale na krótki dystans wymiata (na dalszy też jeśli walczymy przeciwko dużej ilości słabych przeciwników)
• miotacz ognia - na krótki/średni dystans, obrażenia średnie ale podpala przeciwników
• rakietnica - wystrzeliwywuje rakiety które robią duże bum :)
• granat - granaty są bronią niezależna, zawsze możemy ich użyć. Mają ograniczony zasięg i wybuch mniejszy od rakiet
Arsenał pewnie się powiększy. Będe próbował zrobić żeby każda broń była użyteczna, żeby nie było takich sytuacji, że kiedy mamy najlepszą broń to już nie ma sensu używać reszty. Każda broń ma swoje specyficzne zastosowanie.
Troche technicznie teraz: Gra używa całkowicie własnego enginu, sterujemy strzałkami w 8miu kierunkach i strafujemy(poruszamy się patrząc cały czas w jednym kierunku) shiftem. Postanowiłem zrobić odschoolowo i zrezygnowałem ze standardu wsad + mysz. Moim zdaniem będzie ciekawiej i trudniej. Gre pod koniec przeniose do mmf i wprowadze efekty jak przezroczysta krew czy wypalenia na overlay redux. Przewiduje strzelanie 360°
Czekam na opinie, bo jestem ciekaw co myślicie ogółem o pomyśle i kilku pomysłach które są raczej niestandardowe (przynajmniej jak na clickowe strzelanki)
Zrzuty ekranu:
Narazie niewiele można pokazać
http://img182.imageshack....urvival2mx9.png - Wersja testowa krwii w mmf, przeciwnicy są testowi
Download:
Nie ma - daleko jest jeszcze do końca, pozatym nie przewiduje żadnego dema.
Uwagi:
Nie chciałem zapowiadać bo nie chce nic obiecywać. Projekt robie w wolnym czasie którego mam dość mało, tymbardziej że zajmuje się innym projektem i jest on dla mnie ważniejszy (nie ma nic wspólnego z clickami)
Cytat
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20_2