Granat ręczny ASG
sabunia portal
Następny etap mojego rozwoju w ASG. Oto owoc moich prób rekonstrukcji marines, Oczywiście okulary nie są ochronne, a spitfire'a nie noszę na strzelanki, ale z pewnością dodają klimatu fotografii. Proszę o ocenę i szpeju, i fotografii. Krótki spis rzeczy:
- M15A4 Carabine Classic Army
- Mundur Marpat Helikona
- Chest Rigg Mil-Tec
- Magazynki - Hi CA, Mid MAG, 2x Low Magpul.
- granat ręczny własnej roboty
- mam jeszcze parę rzeczy nie umieszczonych na fotce
Myślę że z czasem trzeba będzie to cacko kupić:
http://www.wmasg.pl/zbrojownia/gazowe/204/granat_rczny_tornado_z_airsoft_innovations/
http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=3182
Dobrym rozwiązanie wydają mi się miny lądowe lub granaty ręczne do asg
są nawet tanie bo kosztują średnio 180 zł http://asgshop.pl/catalog.php?cat=120
lub jak wszyscy przedmówcy pisali: granatniki są dobrym rozwiązaniem... jednak trza kupić granatnik i granat osobno... co wiąże się z wyższymi kosztami
alternatywą może być także granatnik LAW M72a2 http://asgshop.pl/produkt.php?id=1652
pzdr
witam!
Kołomir
ps. hmm miny bedą ale mozna cos o nich blizej ? np: przeciwpiechotne czy kierunkowe (claymore) ?[/quote]
claymore jest takze przeciwpiechotny
o ladunkach stosowanych tak do granatów recznych jak i min pisałem w temacie "granaty asg step by step" na str 4. zapraszam do przeczytania. 2 tygodnie temu urzadziłem także prezentacje. nie bardzo moge przed zabawa opisywać w jaki sposub beda wyzwalane aby nie wszyscy wiedzieli czego szukać dodam jedynie że kazda mina odpalana jest elektrycznie. ladyunek (silnik miny) kazdy zobaczy przed zabawą, a urzadzenia słuzace do wyzwalania rzeczonego ladunku po zabawie jak je zdemontuje. oczwywiscie przed strzelanka bedzie krótkie przeszkolenie i informacja.
przypominam aby na zabawe przybyc na 11. to bardzo wazne , "wczesniaki" mogłyby podgladnac gdzie i co rozstawiamy co w oczywisty sposób popsuje całą zabawe. po przybyciu prosze nie krecic sie w i poblizu budynku aby przedwczesnie nie odkryc jakiejs pułapki.
pozdrawiam!
[ Dodano: Pią 18 Sie, 2006 ]
Do chwili znalezienia fachowca od tuningu i legalności pojazdów proponuję ten fragment problemu pominąć.
Wykorzystanie normalnych samochodów - po pierwsze, uważam, że absolutnie muszą mieć światło błyskowe na dachu (żółte chyba można normalnie kupić, mocuje się na dachu). Raz, że obecność takiego "koguta" oznacza pojazd biorący udział w rozgrywce, dwa, że "zniszczony" pojazd włącza lampkę tak, jak gracz zakłada znacznik trafienia.
Nie ma koguta, nie bierze udzału w grze.
"Afrykańskie czołgi", o których wspominasz (pick-upy z karabinem maszynowym na pace) z samej swojej natury nie są rozróżnialne jako należące do konkretnej strony konfliktu. Fakt, że nie wiesz - swój czy ob... znaczy się, enpel ;) - to rzecz normalna i realistyczna.
Musimy brać pod uwagę, że ostrzelanie z AEGów, paintballowych "RPG" czy choćby obrzut balonikami z wodą może spowodować uszkodzenie lakieru. Czyli albo używać pojazdów przeznaczonych wyłącznie do ASG, albo liczyć sie ze szkodami na naszym "cywilnym" wehikule.
Broń do niszczenia pojazdów. Ograniczenie się do ręcznych granatów pepanc (w formie baloników z wodą) oznacza, że trzeba podejść do wozu bardzo blisko (pomijam problem przypadkowych "detonacji" granatu w ładownicy). O jakich pełnonociskowych nabojach od granatników mówisz?
Wiem, ze są kulkowe, paintballowe i na strzałki pianowie typu Nerf (dla nas nieprzydatne, bo nie da się stwierdzić trafienia).
generalnie jest to dobry regulamin , a regulaminy na ogol nie sa dogodne dla wszystkich ;]. Sek w tym, ze zostal on stworzony dla strzelanek ORGANIZOWANYCH na podstawie glosowan cotygodniowych na tym forum I JEZELI nie akceptuje sie tego regulaminu i to po prostu sie nie przyjezdza na te spotkania... jest tyle alternatyw w Szczecinie , ze nie jest trudno pojechac gdzie indziej ;] .
Co tam jeszcze hmmm
granaty - tak --- chcialbym podkreslic , ze airsoft jest POZORACJA pola walki i granaty niech tez takie beda. Petardy wojskowe sa raczej ciut za "realne" chyba dla naszych potrzeb. Sa 2 minusy takich granatow -- zbyt duzy huk, ktory moze zwrocic kogos uwage , a drugi minus jest taki, ze rzeczywiscie jest szansa, ze cos sie powaznego stanie uczestnikowi. Mysle, ze granaty , ktore robi czesc graczy recznie sa na tyle "huczne" ze mozna spokojnie uzywac a efekt jest niemal taki sam .
Chcialbym jeszcze zwrocic uwage na art. 4 & 2 Prawa ASG ... otoz :
W wyjątkowych przypadkach, gdy organizator walk airsoft dopuści używanie środków pirotechnicznych lub środków POZORACJI pola walki, powinno to się odbywać w sposób kontrolowany, WYKLUCZAJACY możliwość zaistnienia nieszczęśliwego wypadku. Organizator określa zasady używania środków pirotechnicznych lub środków pozoracji pola walki w opublikowanym przez siebie regulaminie walk airsoft.
Ahhh jeszcze cos... strona Strefy jest jak na razie glowna strona znana niemal przez wszystkich szczecinskich maniakow a i sporo nowych zaczyna zabawe w Szczecinie przegladajac ta strone. Juz od dawna planowano wprowadzic regulamin niedzielnych spotkan a ten regulamin dobry i jestem pewien, ze kazdy, majacy chociaz ciut checi to to dostosuje sie, w koncu tak wiele te punkty nie zmienia zabawy
Jeszcze tak przy okazji -- prosze starych wyjadaczy, zeby nie traktowali nowych graczy jako podgrupe, ktora nie ma zielonego pojecia o airsofcie. Odnioslem wrazenie , ze jest dzielenie forumowiczow na lepszych i gorszych , a tak lepszosc zalezna jest od ilosci postow. Nie problem zrobic tysiac jednozdaniowych komentarzy ;].
i i opanujcie sie -- kazde "Qwa, kim ty jestes, " , " ile ty masz lat, ze tak mowisz?", " nie mow tak do niego bo jestes nowy i nic nie wiesz" --- kazde takie glupie odzywki to rana dla tego forum i powoli rodzi pewnego rodzaju zniechecenie. To widac w komentarzach na strzelankach, wiec jezeli chcecie by byl odpowiedni poziom na forum to zacznijcie szanowac kazdego niezaleznie od ilosci postow ;]
Pistolety:
1. Beretta Tactical Master Blow Back - (Tokyo Marui)
2. CZ 75 D Compact GBB - (ActionSportGames)
3. Walther P99 Blow Back - (STTI)
4. Beretta M92FS Blow Back - (KWA)
5. Steyr Model GB - (Tokyo Marui)
6. Beretta M8000 Cougar - (Kuan Ju Works)
7. S&W Sigma 40F KWC - (KWC)
8. Beretta M190/M199 Special Forces HFC - (HFC)
9. Hardballer Long Slide AMT - (Tokyo Marui)
10. Ruger MkI - (KJ Works)
11. Mauser M712 Full Metal - (HFC)
12. JERYCHO 941 - (Hudson)
13. Rewolwery Dan Wesson 4'' i 8'' - (ASG AS)
14. Glock 17 - (Omega - Tajwan)
15. Dan Wesson 4'' and 8'' revolvers (ENGLISH) - (ASG AS)
16. Glock 23 - (KJW)
17. Desert Eagle .50AE - (Tokyo Marui)
18. Luger P08 Parabellum Lange Pistole - (Wei Tech)
19. Colt Hi-Capa 5.1 - (Tokio Marui)
20. Colt 1911A1 Blow Back - (Western Arms)
21. Wilson Combat CQB Elite [ENGLISH] - (Socom Gear)
22. Beretta 93R - (Stti)
23. Beretta M92FS Inox Blow Back - (KWC)
24. Walther P 38 - (MARUZEN)
25. Tokarev TT-33 - (Hudson)
26. Beretta M92 Military Model Blow Back - (Tokyo Marui)
27. Sig Sauer P226 - (KWC)
28. CZ 75 D Compact - (ActionSportGames)
29. Beretta 93R Blow-Back - (Omega Inc.)
30. S&W M6904 - (STTI)
31. CZ 75 D Compact (ENGLISH) - (Action Sport Games)
32. Desert Eagle .50AE Hard Kick - (HFC)
33. Mauser M.7.65 - (HFC)
34. Steyr Mannlicher M9-A1 - (ASG AS)
35. H&K USP Tactical - (STTI)
36. Steyr Mannlicher M9-A1 (ENGLISH) - (ASG AS)
37. Colt M1911A1 - (KSC)
38. Desert Eagle .50 AE - (KWC)
39. Wilson Combat CQB Elite - (Socom Gear)
40. Colt Combat Commander (Super Killer) - (UHC)
Pistolety Maszynowe
2. U.S. M3A1 SMG Blow Back - ( Hudson Industr)
3. MP5A5 - (Escort)
4. Ingram M11A1 Blow Back - (KSC)
Karabiny:
3. M700 Police - (KJW)
4. MK1 Carbine - (KJ Works)
Inne:
4. Granat ręczny mkII - (Deepfire)
5. LAW M72A2 (Special Version) - (Deep Fire)
6. M870 14 Inch Folding Stock Model Shotgun - (Tanaka Works)
7. Tornado Airsoft Innovations Grenade [ENGLISH] - (Airsoft Innovations)
8. Ruger Super Redhawk - (Marushin)
9. M203 - (Sun Project)
10. A166M (Granatnik do G36) - (Classic Army)
11. Granat ręczny Tornado - (Airsoft Innovations)
Ej no... . z mechaniki macanek,obszukiwania,wskazywania kieszeni nic nie będzie. Albo będzie tak zawiła i długa że nikt tego nie spamięta albo będą takie dziury że zawsze da się ukryć przy sobie jakiś przedmiot.
Na dobrą sprawę macie jedynie coś takiego
Do wyboru dwie opcje a w zasadzie jedna.
Opcja pierwsza:
Obszukiwanie jak w realu. Wywracanie kieszeni,ściągnie ubrania,wywalanie zawartości plecaków. wszystko co normalnie się robi przy obszukaniu
(Ta opcja odpada bo pomimo kilki ludzi którzy by nawet się na coś takiego zgodzili to większość powie NIE)
Opcja druga:(i jedyna rozsądna)
I ŻYWY I MARTWY oddają wszystko przy przeszukaniu. Jedyną opcją przemycenia czegoś jest unikanie obszukania. (Można zwiać przed strażnikiem,dać komuś nieobszukiwanemu do przeniesienia przez bramę, przekupić straznika, zabić strażnika , itd.
A jak już nie ominie strażnika czy kogoś innego to przecież żywy ma możliwość zacząć uciekać, zabić obszukującego itd..
Pamietajmy też że osoba obszukująca w przypadku niepoddania się obszukaniu może was zabić. Dałeś się złapać? Chcą Cię obszukiwać? to pozabijaj ich. Jak trafisz na obszukującego ofermę to masz szansę.
Przypominam że najprawdopodobniej na terenie OT nie będzie bangbang. Używajcie otuliniaków!
Sorki ale przedmiotów fabularnych (nie kulek i kapsli) jest mało. Jak ktoś chce odgrywać przemytnika to współczuję.. za ciekawe to nie będzię. A jak chce to niech unika przeszukania i tyle.
Inne tematy mechaniczne: (pozwoliłem sobie zabrać tematy z postu Brozia)
-uzywanie samochodow i innych pojazdow(np. mobilnego stanowiska bojowego z kosza na smieci i dziury na bron, wszak to nie pancerz a kulka zadna cie nie dosiegnie)
Samochody tak tarcze balistyczne (kosze na śmieci) nie.
Samochody jak ich właściciel się godzi na ich ostrzelanie (ubytki w lakierze) moim zdaniem powinny być.
Zasadą dla samochodów powinno być jedynie :
-Jesli samochód jest wykorzystywany w strzelance wszystkie okan powinny być otwarte z wyjątkiem okna od strony kierowcy.
-Okno kierowcy powinno być zamkniete by uniknąć jego trafienia co może doprowadzić do utraty kontroli nad pojazdem.
-kierujący może brac udział w walce dopiero jak zatrzyma i zabezpieczy samochód (wyłączy silnik,zaciągnie ręczny itd)
Dlaczego nie ttarcze balistyczne? no bez jaj. juz widzę jak ktoś targa kosz na śmieci na OT z drugiego końca polski. poza tym nawet teraz takie tarcze są deficytowe a co sopiero po wielkiej wojnie... Olejmy bo mechanika się rozlezie a zysk z tego marny.
-zasady cyborgow i emp do nich (jak juz maja byc, bo rok temu no... sam wiem jak mocni byli)
Na cyborgów nie mam pomysłu.
EMP powinno wyłanczać wszystkich cyborgów po złej stronie lufy.
-ewentualne zasady mutkow i ghuli(pierwsi, ciezko im dac cos, moz ekrotszy resp, drudzy podobnie i napewno odp. na radiacje fabularna itp.)
Mutki może niech mają mksymalnie lekki pancerz ale mają od razu skróconego respa o powiedzmy 2h.(skrócenia od kapłana/szamana i od bycia mutantem nie sumują się) Oczywiście ich strój MUSI mutanta odwzorowywać!!!
-ewentualne mat. wybuchowe w offASG(niby wiadomo z enie mialo byc, ale jak wiadomo niektorzy mieli a i brak ustalen wynikal kolejnym udanym potem odwolanym i nieudanym zamachem na zakon o ile pamietam)
Moim zdaniem brak jakichkolwiek poza przedmiotem fabularnym, oznaczonym przez OGR'ów. Np. NUKE.
edit:
No i zasady granatow, bo jak ktos przyjedzie z granatnikiem pistoletowym to wykpi sie znacznie z oganiczenia kulek.
Tiaaaaa... i ma sześć strzałów (tyle jest w takim granatniku komór) a potem z 10min przerwy by to ponabijać gazem,załadować do granatnika.
Bez przesady. jak ktoś przyjedzie z takim czymś to pozwólmy mu działać. Niech ma wyjątkowo swoje kulki (bez ograniczenia). Mozna by dać jedynie ograniczenie że nie może przeładowywać podczas walki. Znaczy że idzie na walkę. oddaje 6 strzałów z granatnika a potem już tylko broń boczna z kulkami fabularnymi. Jak przyjedzie więcej niż jedna osoba z czymś takim to będę baaaaardzo zdziwiony.
Oraz ewentualne zasady purotechniki jakiejkolwiek
Pirotechnika pod postacią granatów ASG tak. Wszelkie petardki jedynie hukowe NIE.
Dymki i flashe bez ograniczeń. (byle nie te 2kg bo straż pożarna pomyśli że się las jara ). Ale to moje zdanie pokrzywdzonego przez idiotów w barze z petardami hukowymi (PAMIETAM WAS CH**E!)
Oraz bezwzglednie testowanie otulin...(po pamietnym incydencie w rakcie turnieju gdy otilinie jakiejs zabralo otuliny)
Otuliny testowane na akredytacji.
Cytat
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20_2