granie przez proxy
sabunia portal
j.w.
chodzi mi o to, żebym mógł wejść przez mozille na jakąś stronkę i jednocześnie na tą samą z IE a dokładniej chcę przelać kasę na pokerze a nie mogą grac osoby o tym samym ip przy stole please help.
ps. nie piszcze mi ze przez proxy chyba ze podacie jakies działające bo ja szukam, szukam i nie moge znaleść.
Siema mam taki problem otoz mam internet radiowy i wszyscy ktorzy maja wziety internet od tego samego uslogodawcy to maja taki sam IP(ja w tym przypadku tak mam)A mieszkam w okolicy gdzie ponad 100 osob ma wziety ten sam internet. I mam taki problem w WoWa ze jeden z kolegow klna na Pewny serwie(Hellground) i dostal bana na IP i tera jakies 10 osob nie moze grac na tym samym serwie przez jednego glupka.
Mozecie cos doradzic? Lub podac jakis Serwer proxy zeby bylo mozna zmienic IP?
Albo jak znacie jakies dobre serwy podobne do serwa Hellground to sa mile wiziane dnia 01 Mar 2009 13:37, w całości zmieniany 1 raz
Od 3 dni nie moge wystawiać przedmiotów. Strona z opisem nie ładuje się.
Ustawiłem sobie połączenie proxy jak radzą w razie problemów, ale dalej
jest
tak samo.
Ktoś tak ma ???
Ile to jeszcze potrwa, a może da sie coś zrobić ???
pozdrawiam
buster
u mnie wszystko gra:))
"cOyOte" <pblbgr01.hfha.gra.gr@tb2.cy.v.gra.grmw
news:cl8rp6$klj$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
cache4.www.uk.psi.net:8080
I właśnie ten bym też polecił, gdyby tak większość userów
z niego korzystała to ściągąłoby się dużo lepiej.
A tak ... jeden ma proxy z TP S.A., z Dialogu, Aster, Chelo itp.
czyli różne proxy, a ta różnorodność nie pomaga, a wręcz przeciwnie.
A z cache4.www.uk.psi.net:8080 może każdy skorzystać.
"N.Y." wrote:
prosiaczek <m@hamburger.plnapisał(a):
| Kolejny post zasmiecajacy grupe? nudzi sie Pan?
| Nie pomoge Ci, tu pomoze tylko dobry psychiatra.
| NNTP-Posting-Host: 62.22.144.169
| http://62.22.144.169:80 znow serwer proxy oraz konto na gazeta.pl...
| polecam
| http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=kr82
| czytamy bardzo ciekawe wiadomosci,
| klikamy na original format niektorych z nich, a tam: X-Forwarded-For:
| 80.240.170.105
| 80.240.170.105 is interspeed170-105.stnet.pl
| nastepnie klikamy we wlasciwosci listow od N.Y. i...
| Co jest celem tego czlowieka, sianie zametu na grupach i burdy?
Wiesz co, zadalem sobie trud aby wejsc na te j.w. linki. Moze wloz okulary
nastepnym razem jak zaczniesz wypisywac takie idiotyzmy prosiaku.
Wiesz co? Ja tez wszedlem na te linki i rzeczywiscie tam gdzie sa
'forwardy' to prowadza do adresu 80.240.170.105
A toja odpowiedz jest dokladnie taka jak dla mnie kiedy podawalem
linki do przepisow prawa a ty twierdziles, ze nic tam takiego nie ma.
Gra w 'zaparte' to moze rzecz skuteczna tyle, ze miedzy ludzmi o
twojej mentalnosci.
A sprawdziłeś konsolą (plik 15081.zip - jest na
| DZIEKI, CHODZI WSZYSTKO AZ BUCZY ;-)
Jednak nie gra i nie buczy tak, jak powinno.
Zdalne podłączenie (logowanie) do serwera trwa okolo 10 sekund.
Poza tym niestety, pomimo faktu łaczenia z bazą danych, nie wiadać
żadnych tabel, procedur, triggerów (matadaty).
Wyłazi komunikat: "Dynamic SQL error. SQL error code = -901 Feature is
not supported"
Przez IBX 4.2 i IBConsole w wersji 312 dostęp do danych nie jest
możliwy. IB6, dialog 3.
Dla jak najszerszego obrazu podaje:
Bramka proxy 192.168.1.1., serwer stoi na Win98SSE 192.168.1.2
Komputer, z ktorego usiluje sie zalogowac 192.168.1.8.
Wszystko oczywiscie w podsieci 255.255.255.0
Proszę o możliwie szybką odpowiedź na grupę.
Witam, czy jest mozliwe napisanie w delphi aplikacji ktora kontrolowalaby
przeplyw pakietow innej aplikacji ? Przyklad: gram sobie w quaka, w tle
odpalona jest aplikacja ktora robi jakies opoznienia, poprzez hmm np
przepuszczanie pakietow przez jakis bufor.. (pakiety oczywiscie TCP) Przy
czym glownym zalozeniem jest mozliwosc regulacji tych opoznien... W
freebsd
robilem to za pomoca ipfw, rurek i delay, jednak sytuacja zmusila mnie do
wykombinowania czegos takiego pod win32.
oczywiscie proxy
Leszek Idus <l.i@bierbaum-proenen.de:
| To ma być ta sama sesja SMTP? W pierwszej części widać komendę "DATA"
| i odpowiedź("354 ...") na nią; w drugiej niczego takiego nie ma.
Sesja jest ta samiutka
Nie wygląda na tą samą - są istotne różnice w jej obrazie,
widzianym z obu stron. Takie efekty mogą mieć miejsce,
jeśli w sesji uczestniczy firewall/proxy poziomu aplikacji
w trybie "przezroczystym" (bo wtedy mogą być jakby dwie
oddzielne sesje po obu stronach firewalla), stąd moje pytanie.
| Nie masz tam po drodzie jakiegoś urządzenia/firewalla (poziomu aplikacji),
| który stara się być mądrzejszy od wszystkich i przejmuje/psuje sesje?
mam, ale co w tym nie gra - nie mam pojecia.
Jak wyciagne hosta do dmz to hula; za regulkami - nie.
To wskazywałoby na ponoszenie winy przez firewall, ale...
regulki sa glupio proste, bo glupio prosty router (smc barricade).
...z efektów chwili googlania wydaje się wynikać, że SMC Barricade
nie ma zaimplementowanego application firewall/proxy, a jedynie
operuje w warstwie TCP/IP. Co z kolei oznacza, że nie jest realne,
aby to SMC Barricade było źródłem komend widzianych przez drugą
stronę...
Adam Kułagowski wrote:
A mozesz wylaczyc DNSa i sprobowac wejsc na konkretny IP ?
I sprawdzic czy pojdzie przez proxy czy lokalnie.
Wiesz ja juz nie mam sil na takie walki. Normalnie jak jest ustawione
(DNS) to przy wpisaniu nazwy wszystko gra. Kiedy wpisze IP dobija sie
do Proxy. Sprawdzilem innego kompa w sieci i chodzi po nazwie jak i po
IP. Wymieklem. Przy wylaczonym DNSie wszystko chodzilo tak sam jak przy
wlaczonym. Ping na nazwa_w_lanie odpowiadal, mimo, ze DNS wywalony z
otoczenia + zatrzymany klient DNS. Takze jak jakies dalsze testy to
zapraszam na priv.
Zbyszek
Robert Staniszewski wrote:
Witam
zacznę że nie umiem grać i nigdy nie grałem w sieci.
Ale moi współsieciowcy chcą grać a łącza przypchane.
Chciałbym postawić server gier z łączem dsl 4M aby robił za bramę do
wszystkich gier on line.
Czyli loguje sie do mojego servera loklnie a ten dalej jest pologowany do
innych.
Coś w rodzaju proxy dla gier.
Od czego zacząć szukać w google
lub może ktoś ma gotowe rozwiązanie.
Nie wydaje mi się to możliwe. Z samej natury ruchu. Proxy polega na tym
że ludzie ściągają identyczne dane. Więc proxy je pamięta, ściąga raz, a
do ludzi przesyła wiele razy. W przypadku gier każdy gracz pobiera
unikalne, wciąż inne dane.
Jeśli masz tych graczy więcej - postaw im serwer ich ulubionej gry
lokalnie. Jeśli mniej i masz jakiekolwiek kolejkowanie ruchu
wychodzącego - daj grom najwyższy priorytet.
Cytat
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20_2