gratka zwierzeta
sabunia portal
Komputerowa Gratka - Afrykańskie Czary
Wymagania sprzętowe:
Windows 95 lub nowszy; procesor klasy PC PII 233 MHz; 32MB RAM; CD-ROM x24; Karta graficzna 800x600; Karta muzyczna zgodna z Windows (16 bitów)
Nauka na wesoło:
- Przygotowanie do pisania - literki H, L, N, Y
- Zwierzęta Afryki - lew, słoń, żyrafa, nosorożec, hiena, hipopotam, krokodyl, szympans, kameleon, wielbłąd, skorpion, fenek
- Przyroda - palmy, papirus, bananowiec, bambus, pustynia, las równikowy, sawanna, Nil, oaza, fatamorgana
- Technika - statek, żaglówka, łódź, tratwa
- Muzyczne zabawy - piosenka o Afryce, liczenie dźwięków
- Wielkość - pojęcia: wąski - szeroki, długi - krótki, duży - mały
- Cyferki - 8, 9
- Multimedialna bajka
Zabawy:
- W kopalni diamentów
- Załadunek towarów
- Targowanie w oazie
- Zbieranie nektaru
- Wyczaruj deszcz
- Magiczne karty
- Grające małpy
- Remont statku
- Rymowanki
- Układanki
Linki:
dnia 16 Lip 2008 08:32, w całości zmieniany 1 raz
Komputerowa Gratka-Tajemnice Zamku Borsuka
Wymagania sprzętowe:
Windows 95 lub nowszy; procesor klasy PC PII 233MHz; 32MB RAM; CD-ROM x24; Karta graficzna 800x600; Karta muzyczna zgodna z Windows (16 bitów)
Nauka na wesoło:
- Przygotowanie do pisania - literki B, C, G
- Nauka czytania sylab
- Technika - narzędzia w kuźni
- Zwierzęta - borsuk, nietoperz
- Historia - zwyczaje dawnych mieszkańców zamku
- Muzyczne zabawy - zaśpiewaj piosenkę z duchami
- Liczebność zbiorów - mniej, tyle samo, więcej
- Geografia - planety Układu Słonecznego
Zabawy:
- Wykuwanie podków
- Ułóż portret
- Gra w kości
- Strzelanie z kuszy
- Szyfrowane zamki
- Zamkowy quiz
- Ciepło - zimno (znajdź kryjówkę ducha)
- Multimedialna bajka
- Układanki
- Rymowanki
Linki:
dnia 16 Lip 2008 08:32, w całości zmieniany 1 raz
Komputerowa Gratka-Eliksir Zmiany
Wymagania sprzętowe:
Windows 95 lub nowszy; procesor klasy PC PII 233MHz; 32MB RAM; CD-ROM x24; Karta graficzna 800x600; Karta muzyczna zgodna z Windows (16 bitów)
NAUKA NA WESOŁO:
* Utrwalanie znajomości liter
* Czytanie sylab i wyrazów z sylabami typu gra-, kra-
* Przyroda - zwierzęta nocne, zioła
* Zawody - lekarz, weterynarz, aptekarz
* Konstruowanie - ludziki i zwierzątka z kasztanów i żołędzi
* Cyfry i liczby - przedmioty występujące parami, liczenie par
* Muzyczne zabawy - piosenka o Eliksirze Zamiany
* Ciekawostki - hartowanie ciała, higiena i domowe sposoby na przeziębienie
* Obsługa komputera - znaki charakterystyczne dla polskiej klawiatury
ZABAWY:
* Literkowe porządki
* Zapal lampy
* Testuj elektroniczną maszynę
* Wyprawa na moczary
* Sklep wysyłkowy Pani Sowy
* Przygotuj drewno na zimę
* Kolorowanki
* Multimedialna bajka
* Rymowanki i wierszyki
Linki:
dnia 16 Lip 2008 08:31, w całości zmieniany 1 raz
Komputerowa Gratka-Jak Wykurzyć Smoga
Wymagania sprzętowe:
Windows 95 lub nowszy; procesor klasy PC PII 233MHz; 32MB RAM; CD-ROM x24; Karta graficzna 800x600; Karta muzyczna zgodna z Windows (16 bitów)
NAUKA NA WESOŁO:
* Przygotowanie do pisania
Literki J, P, W
* Nauka czytania sylab
* Technika
rower
* Zwierzęta
ryby, czapla, bóbr
* Ekologia
segregacja śmieci
* Przyroda
grzyby jadalne, niejadalne i trujące
* Muzyczne zabawy
zaśpiewaj dwie ekoPiosenki
* Kolejność
pierwszy z prawej, pierwszy z lewej
* Wielkość
najwyższy-najniższy, największy-najmniejszy
* Cyfery i liczby
0, 10
ZABAWY:
* Łowienie puszek
* Skaczące bobry
* Magiczny wiatraczek
* Leśny labirynt
* Zrób domowe przetwory
* Składanie roweru
* Rowerowa przejażdżka
* Multimedialna bajka
* Rymowanki
* Kolorowanki
Linki:
dnia 16 Lip 2008 08:29, w całości zmieniany 1 raz
Komputerowa Gratka - Przygoda z Psikusiem
Wymagania sprzętowe:
Windows 95 lub nowszy; procesor klasy PC PII 233 MHz; 32MB RAM; CD-ROM x24; Karta graficzna 800x600; Karta muzyczna zgodna z Windows (16 bitów)
NAUKA NA WESOŁO:
* Utrwalanie znajomości liter, odczytywanie wyrazów ze zrozumieniem
* Przyroda - domowi pupile: chomik, gwarek, kanarek itp.
* Konstruowanie - budowanie psich bud
* Klasyfikacja - wyodrębnianie podzbiorów, ustalanie ich liczebności
* Muzyczne zabawy - Kumpel kundel
* Ciekawostki - wszystko o psach i rybkach akwariowych
* Obsługa komputera - mysz i klawiatura
ZABAWY:
* Odczytaj listy
* Zagraj w psią ruletkę
* Przelicz rybki
* Przejdź kamienny labirynt
* Odszukaj zwierzęta
* Przygotuj akwarium
* Układanki
* Multimedialna bajka
* Rymowanki i wierszyki
Linki:
Komputerowa Gratka-Muszelkowe serce
Wymagania sprzętowe:
Windows 95 lub nowszy; procesor klasy PC PII 233 MHz; 32MB RAM; CD-ROM x24; Karta graficzna 800x600; Karta muzyczna zgodna z Windows (16 bitów)
NAUKA NA WESOŁO:
* Przygotowanie do pisania
Cz, Sz
* Czas
- dni tygodnia
* Zwierzęta
- rekin, mewa, konik morski, meduza, ośmiornica, krab, rozgwiazda
* Technika
-latarnia, statek
* Cyfry
- przeliczanie i dodawanie
* Muzyczne zabawy
- zaśpiewaj piosenkę o rekinie i szprotce
* Obsługa komputera
- klawiatura i myszka
ZABAWY:
* Zagraj w siatkówkę
* Siłuj się na rękę
* Napełnij kufelki
* Zostań sprzedawcą lodów
* Rozwiąż zagadki papugi
* Nurkuj w morzu
* Ułóż książki w bibliotece
* Multimedialna bajka
* Rymowanki
* Kolorowanki
Linki:
dnia 16 Lip 2008 09:17, w całości zmieniany 2 razy
Fabryki psów
Przede wszystkim nie należy używać sformułowania "rasowy bez rodowodu". Jeden
z wymogów uznania psa za rasowego to udokumentowane pochodzenie. Jak
udokumentować pochodzenie bez rodowodu?
Jeśliby szeroko się uświadamiało, tłumaczyło, edukowało, że bez rodowodu to
kundel, to najwyżej pies "w typie rasy", tych nieszczęść byłoby mniej, bo
mnóstwo ludzi kupuje szczeniaka na allegro czy innej gratce, bo chce psa
określonej rasy, ale żal kasy na psa z rodowodem.
A to, co opisują w tym artykule to NIC NIEZWYKŁEGO - to norma w pseudohodowli.
Zmiana prawa jest potrzebna... i niekoniecznie muszą to być wielkie zmiany.
Dużo by pomogło np. uznanie psa za zwierzę gospodarskie (przepisy o rozrodzie
zwierząt gospodarskich). I już obostrzenia, którym podlegają krowy, świnie,
owce ale i pszczoły czy inne automatycznie przeniosłyby się na psy. Łatwiej
byłoby walczyć z takim sqrvysyństwem.
Schronisko dla zwierząt Promyk - Gdańsk
Słuchajcie, może ktoś z Was zechce pomóc zwierzakom.
Jutro i pojutrze są
dni otwarte
schroniska, więc okazja, żeby się zorientować jak to wygląda. A to strona
samego schroniska
ale.gratka.pl/ogloszenie/1876925_400_psow_czeka_na_cieple_domy_w.html
daj ogloszenie na jakiejs stronie internetowej typu gratka
ale.gratka.pl/ogloszenie/1729044_seter_setery_irlandzkie.html, albo w
Gazecie regionalnej. ogloszenia dotyczace zwierzat sa niedrogie a zasieg spory.
napewno ktos sie odezwie.
Jak "cena kusi", to przeważnie niestety tak jest. Należy kupować koty w
sprawdzonych, czyli zarejestrowanych hodowlach i z rodowodem,a nie w serwsie
gratka czy na allegro, niech to będzie przestrogą dla przyszłych nabywców.
Normalny człowiek nie sprzedaje zwierząt przez tego typu serwisy!Życzę Ci, aby
twój kot wyzdrowiał!
ja moje koty brałam lub szukałam tymczasom domu przez portal lokalny
www.trojmiasto.pl ogłoszenia/zwierzęta
myśle ze miau tez jest ok tyle ze o nim trzeba wiedzieć aby wejsć,
(ja w swoim czasie nie znalam) dodała bym gratka.pl lub anonse.pl
allegro mniej bo to kojarzy mi sie z wiekszym handlem (takie małe
moje zdanie)
Z tym nie ma najmniejszego kłopotu. Weż Gratkę z Dziennika i szukaj pod hasłem -
oddam kotki w dobre ręce. Swoją kicię tak właśnie znalazłam, zapłaciłam za nią
symboliczną złotówkę (żeby się dobrze chowała). Właściciele kotków zamieszczają
numer telefonu, możesz się wszystkiego dowiedzieć. Pamiętaj, że kotek musi mieć
co najmniej 7 tygodni. Możesz też wziąć ze schroniska na Marmurowej. Jest to
trochę ryzykowne, bo kotki ze schroniska często zaczynają pobyt w nowym domu od
choroby - pewnie zmiana sposobu żywienia, mieszkania, długotrwały stres.
Sąsiadowi nie udało się utrzymać przy życiu kolejnych dwóch kociąt ze
schroniska, dopiero trzeci żyje i ma się dobrze. Zajrzyj też na forum:
zwierzęta, zwierzęta-fotografie - tam też jest trochę ogłoszeń.
Powodzenia i pozdrowienia
Cytat
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20_2