gryjava Parkour
sabunia portal
Kolesia kiedys juz widzialem.
Nie ma to jak fizyka. Koles potrafi przeskoczyc caly budynek.
Jakos nie widzialem zadnych trikow, a w freerun chyba sa nie? To jest parkour chyba?
Denna ta gra.
Zrób lepszą... Mógłbyś chociaż docenić trud włożony w tworzenie gry...
Co do gry, to nawet fajnie Ci wyszły, zbugowana bardzo jest, ale nawet fajnie się gre. Ogólną ocene może zepsuc to, że grałem już w podobą ( lepszą) gre Spróbuj gre udoskonalic i potem pokaż ulepszoną wersje
Kolesia kiedys juz widzialem.
Nie ma to jak fizyka. Koles potrafi przeskoczyc caly budynek.
Jakos nie widzialem zadnych trikow, a w freerun chyba sa nie? To jest parkour chyba?
Denna ta gra.
Zrób lepszą... Mógłbyś chociaż docenić trud włożony w tworzenie gry...
Co do gry, to nawet fajnie Ci wyszły, zbugowana bardzo jest, ale nawet fajnie się gre. Ogólną ocene może zepsuc to, że grałem już w podobą ( lepszą) gre Spróbuj gre udoskonalic i potem pokaż ulepszoną wersje
Masz jakis problem? On jest producentem, ja jestem "klientem". Jak sie za cos bierze to porzadnie sie to robi, a nie na odpierz.
A moglby robic nawet ja rok. Nie obchodzi mnie ile ktos gre robil. Mozna robic rok i wyjdzie fajne, a mozna i 5, a wyjdzie gowno. A, ze takie cos wyszlo to dlugosc pracy tylko pogarsza sytuacje gry. Chociaz nie obchodzi mnie dlugosc robienia gry, ale tyle robil to mogl sie bardziej postarac. Szczegolnie, ze ten facet to duplikat innego. Gra sie nazywa "Freerun" czy jakos tak. Lokacje tez podobne.
Tak, wiem, ze to beta. A raczej pre-alpha.
Uff ale się porobiło jakieś Maxiory OFFTOPUJĄ tutaj :/
Aha nie no Snack postarałeś się.Plus dla ciebie,Ten Unreal jest na serio fajny szczególnie jak ten "RYCERZ" wali Combosy z nóg.
Z naszej gry można zrobić nawet Hack & Slash ! ! !
Jestem w trakcie robienia prototypu MAPKI.
Kurde te Wakacje to ja mam pechowe.Miałem ćwiczyć Parkour ale niestety mam popalone plecy ze słońca ' Stłuczoną Szyjną Część Kręgosłupa i Wybity Palec.Więc ten KONTUZJOWANY czas będe poświęcał na nasz PROJEKT GRY KOMPUTEROWEJ.
A jaka nazwa firmy ?
Nie wiem może "Quarxsoft" ? ? ?
Tak se wymyśliłem
Co wy na to ? ? ?
Aha kto by się zajął tym Silnikiem z Unreala aby go użyć w naszej grze ? ? ?
Potrzebuję ikonki na forum 32x32 px. na białym tle. Coś na temat (sport, edukacja, motoryzacja, zwierzęta, film i muzyka, gry, komputery, kultura, fotografie, piłka nożna, parkour, żużel, kosz) - forum miasta Za to wielki + i może kiedyś odrobie warny za ciebie
PS. Jakby był efekt ikonki za szybą (niewiedziałem jak to nazwać) to byłoby super, ale nienalegam
Zuuoooooo (przeczytajcie to głośno "głosem demona" bedziecie wiedzieć o co chodzi xD )
Żal mi ludzi piszących takie rzeczy i żal mi ludzi zgadzających się na takich głupot publikacje. Można napisać w 100% taki sam artykuł o książkach, teatrze czy obrazach ale się tego nie robi. Dlaczego? Bo ludzie boją się tego czego nie znają. Od niedawna zainteresowałem się Parkour i z własnego doświadczenia wiem ze większość ludzi patrzy się na nas jak na debili czy idiotów. Część (o dziwo w większości ludzie w wieku 40-60 lat) podchodzi do nas pyta się co to jest, po co to robimy, część przygląda się temu, a większość myśli i mówi że jesteśmy debilami. Czemu i kto pisze artykuły o wielkiej szkodliwości gier komputerowych? Ludzie którzy w gry nigdy nie grali, a gdzieś wyczytali, ze to złe i szkodzi. Koło się zamyka. Ten artykuł jest nie tyle ostrzeżeniem przed muzyką (metal akurat ale ten tekst można dopasować pod prawie każdy gatunek) co dowodem na to, ze nasze społeczeństwo (bardzo uogólniam tym stwierdzeniem oczywiście) jest ciemne i strachliwe.
Sam artykuł mnie rozwalił, sorry za te wywody musiałem się gdzieś uzewnętrznić.
Tak and the Guardians of Gross to gra akcji powstała przy współpracy koncernu THQ z popularną stacją telewizyjną dla dzieci - Nickelodeon. Esencją rozgrywki jest tutaj poruszanie się po świecie gry za pomocą techniki parkour. Gracze mogą zatem sprawdzić się w karkołomnej wspinaczce, bieganiu po ścianach oraz ryzykownych skokach.
Więcej informacji wkrótce!
Tak_And_The_Guardians_Of_Gross_USA_Wii-PROMiNENT
Tak4-prominent.iso
Czesc.
Szukam nazwy gry, ktora narazie jest tylko na X-a 360 i chyba PS3. Skaczemy taka laska po dachach domow, cos jakby parkour, wiekszosc obiektow jest biala, te na ktorych mozemy wykonywac ewolucje jest czerwona. Gra ma wyjsc na PC gdzies w styczniu, byla prezentowana pierwszego dnia na PGA, ale nazwa mi umknela
Wśród wielu gier pokazanych wczoraj przez Ubisoft w Paryżu jednym z najbardziej interesujących na pewno był Prince of Persia. Nowy styl grafiki, nowa partnerka, mechanika przypominająca Assassins’s Creed. Czyżby nadchodziła rewolucja na miarę tej, którą przeżyć miało Conviction? Na pewno nie w kwestii trybu co-op. Tego jak twierdzi pracujący przy niej Ben Mattes najzwyczajniej w świecie nie będzie w grze. Decyzję taką podjęto pomimo tego, że w trakcie zabawy będzie nam towarzyszyła piękna kobieta o imieniu Elika. W zasadzie powinniśmy napisać, że właśnie z jej powodu trybu kooperacji nie zobaczymy w nowym Prince of Persia. Ubisoft twierdzi, że po pierwszych testach gry wyszło na jaw, iż gracze zbyt często nie potrafią się porozumieć i wspólnie wykonywać niesamowitych skoków, akrobacji. Dlatego też zaawansowana SI kierować będzie posunięciami Eliki, która najbardziej na świecie lubi dobre jedzenie, romantyczne spacery w parku i pluszowe zabawki. A nie, pomyliło nam się. Towarzyszka księcia jako swe hobby wymieniła mordowanie bestii wszelakich i parkour.
Najciekawszą wiadomość zostawiliśmy jednak na sam koniec newsa. Co powiecie na to, że książe nie jest jeszcze w grze księciem. Po rozpoczęciu zabawy jesteśmy zwykłym wędrowcem, który podróżując po świecie wykonuje różne zadania, by zdobyć trochę pieniędzy. Nam to posunięcie bardzo przypadło do gustu. Już w okolicach świąt Bożego Narodzenia dowiemy się jak ten i inne zabiegi sprawdzają się w akcji. Pod sam koniec roku Prince of Persia (prawdopodobnie gra nie będzie miała podtytułu) trafi do sklepów w wersjach na peceta, 360tkę, PS3 i Nintendo DS.
Ja jestem za utworzeniem w Offtopie subforum "Gry forumowe" oraz przeniesieniu tam tych idiotycznych gierek. Dodaniu Sports corner i Moto corner, ewentualnie webmastering - reszta calkowicie zbedna
No i te smieszne propozycje zeby utworzyc subforum "Le Parkour" - to sie wszystko do Sports cornera by zaliczało
To tyle
Ja jestem za utworzeniem w Offtopie subforum "Gry forumowe" oraz przeniesieniu tam tych idiotycznych gierek. Dodaniu Sports corner i Moto corner, ewentualnie webmastering - reszta calkowicie zbedna
No i te smieszne propozycje zeby utworzyc subforum "Le Parkour" - to sie wszystko do Sports cornera by zaliczało
To tyle
Dokładnie tak. Dodać 2 cornery i subforum w offie
vaderous2, widziales filmiki i opinie ludzi, ktorzy grali w demko gry? wszyscy pisza jedno - najbardziej odkrywcza, swieza i grywalna czesc Final Fantasy jaka do tej pory zostala wydana. wyglada to tak, ze wzieli fabule jrpgowa i podstawowa mechanike tego typu gry oraz zmieszali z grywalnoscia i zroznicowaniem Saints Row 2 - masz ogromny otwarty swiat gry i mase roznych rzeczy do roboty plus cala zabawa z telekineza(mozesz atakowac i rzucac wrogami lub roznymi rzeczami w nich samych, mozesz podobno rzucac nawet wlasnymi towarzyszami i krowimi kupskami jak wynika z opisu ESRB XD do tego mozesz uprawiac w miescie istny parkour dzieki telekinezie i wejsc na kazdy budynek oraz zwiedzic kazdy zakamarek). cala gra niby zaczyna sie od tego jak walczysz z jakims smokiem spadajac kilka tysiecy metrow w dol pomiedzy latajacymi statkami i calosc dziala jak tps w tym momencie.
calosc mniej wiecej wyglada tak jakby wszystkie swieze i ciekawe pomysly wrzucili w Crystal Bearers, a z FF13 zrobili kolejnego kotleta z ladna grafika(osobiscie wolalbym zobaczyc na 360tce wlasnie Crystal Bearers).
Koleś na filmiku za łatwo się przemieszcza po kolejnych budynkach. To nie parkour tylko już prawie latanie. Prawie jak Superman ;) Jak już tak porównujemy na siłę z Infamous to bohater z tejże gry jest jakby trochę bardziej "przyziemny". Czuć, że naprawdę się wspina i zadaje mu to choć trochę trudu. W Prototype jest trochę "za łatwo".
Wiem, czepiam się ;)
Wg. mnie większość to jednak zmiany kosmetyczne. Nie rozumiem też wprowadzenia parkouru do gry. Gra jest mocno przebajerzono i piekielnie wkurzająca. Jeśli ktoś nie ma stalowych nerwów niech lepiej nie podchodzi do niej nawet na Easy.
Zabawne, ale w żadnym z zastawień najbardziej oczekiwanych gier 2008 roku nie widziałem ani jednej wzmianki o „Mirror’s Edge”. A gra absolutnie powinna znaleźć się w pierwszej trójce takiej listy najlepiej zapowiadających się tegorocznych gier. Dlaczego? Dlatego, że będzie niesamowita i rewolucyjna. Ot tak, po prostu.
Rzecz rozgrywa się w nieokreślonej, niedalekiej przyszłości, w wielkiej metropolii. Bardzo spokojnej, uporządkowanej, właściwie pozbawionej przestępczości i innych dewiacji społecznych, pełnej szczęśliwych ludzi, wprost idealnej. Tyle że ten ideał jest kłamstwem, bo powszechna szczęśliwość jest tu przymusem, a nad miastem sprawuje ścisłą i bolesną kontrolę grupka skorumpowanych polityków. Dopóki nie przekroczysz wytyczonych przez nich granic, nawet nie będziesz wiedział, że jest coś nie tak.
Faith przekroczyła te granice już dawno, gdy związała się z członkami szczątkowego, ale nadal istniejącego półświatka, który jest jednocześnie czymś w rodzaju miejskiej partyzantki i ruchu oporu wobec totalitarnego zarządu miasta. Faith robi za gońca, czyli kuriera przenoszącego informacje tradycyjnym sposobem – telefony i poczta są nadzorowane przez służby cenzorskie. I nie jest to zajęcie bezpieczne, bo ulice są patrolowane przez silne oddziały uzbrojonych po zęby glin, więc trzeba się przemieszczać... ponad ulicami. Po dachach, po balkonach, po kładkach, po wszystkim.
I właśnie o to będzie w grze chodziło – o przemieszczanie. Faith będzie zwinna, zmyślna i gibka, będzie wspinać się na cokolwiek, skakać z czegokolwiek, biegać po ścianach i wykonywać wszystkie te cudne sztuczki, które prezentują mistrzowie biegu miejskiego parkour. W perspektywie pierwszej osoby. Tak, autorzy, szwedzkie studio DICE (znane z serii „Battlefield”) koncentrują się właśnie na tym aspekcie gry, a nie, jak przystało na first person shooter, strzelaniu i spluwach. Owszem, spluwy też będą, ale Faith przede wszystkim polega na swojej zwinności i zręczności, a nie celności czy sile ognia. Pewnie dlatego, że wymiany tegoż ognia unika jak może i przed przeciwnikami zwiewa, zamiast biec w ich stronę, strzelając seriami na lewo i prawo.
Zapowiada się ciekawie wspinanie się walczenie itp. A co wy o tym myślicie ??
Tytuł Gry: Mirror’s Edge (2008) PC
Data Premiery: 13.01.2009
Produkcja: Digital Illusions/EA DICE / Electronic Arts Inc.
Platforma: PC
Gatunek: gry akcji / FPP
http://pl.youtube.com/watch?v=Fm3ebiMXJmM
Opis: Mirror’s Edge to gra akcji, w której wydarzenia obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Stworzona została przez studio EA DICE, znane przede wszystkim dzięki bestsellerowej serii Battlefield. Akcja toczy się w niezbyt dalekiej przyszłości, w rozległej metropolii, gdzie każdy człowiek jest monitorowany przez troskliwy, totalitarny rząd. Są jednak ludzie, którzy nie poddają się kontroli i starają się przeszkadzać władzy absolutnej. W jedną z takich osób – czarnowłosą Faith – wcielamy się my. Ma ona za zadanie przekazywanie ważnych informacji tak, aby uchroniły się przed wszędobylskimi oczami i uszami rządu. Niestety jej działania zostają wykryte i powabna bohaterka musi radzić sobie z siedzącymi jej na ogonie przedstawicielami władz. Grę wyróżnia przede wszystkim okolica, po której się poruszamy i sposób, w jaki to robimy. Odwiedzamy więc przede wszystkim górne partie metropolii – dachy wieżowców, rozwieszone pomiędzy nimi liny etc. Biegamy, skaczemy i zjeżdżamy po pochyłościach dzięki świetnemu opanowaniu le parkour – dyscypliny wymyślonej przez zamieszkującą blokowiska francuską młodzież. Polega ona na swobodnym przemieszczaniu się w miejskiej dżungli w akrobatyczny sposób. [...]
Wymagania: Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP SP2/Vista
Nazwa Releasu: Mirrors.Edge-RELOADED
Data Releasu: 14.01.2009
Rozmiar: 5.85 GB
/>
mozna sciagac na przemian
mozna sciagac na przemian
Cytat
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20_2