granat obronny jpg
sabunia portal
Znalazłem takie dwa opisy:
"W dniu 14.IX. 1944r. podpalony został pociskami zapalającymi budynek przy Książęcej 7. W następnym dniu Niemcy przecięli wąskie połączenie Śródmieścia z Czerniakowem po osi ul. Książęcej. Mimo zaopatrzenia kompanii „Miotły" w radziecką broń zrzutową [2 rusznice ppanc. i moździerz 45 mm], nie udało się
odzyskać budynków przy AL Na Skarpie. Linia obrony kompanii „Miotły" w następnych dniach już nie uległa zmianie, aż do kapitulacji Powstania."
oraz
"W dniach od 14.IX. co 2.X.1944r. kwatera pluton „Torpedy" mieściła się w plebani kościoła Trzech Krzyży przy ul. Książęcej. Walki plutonu „Torpeda" [wspólnie z innymi plutonami kompanii] koncentrowały się na obronie ruin budynku Książęca 7, garaży Steyera, oranżerii na zapleczu ul. Książęcej, Instytutu Głuchoniemych i próbach odzyskania domu arch. Pniewskiego."
Jeżeli chodzi o sąsiednią posesję Książęca 9 tzw garaże Steyera
http://www.warszawa1939.pl/zdjecia/referat...zeca_9_1942.jpg
"Założoną w latach trzydziestych stację naprawczą Steyer-Daimler-Puch rozwinęli Niemcy podczas okupacji do rozmiarów głównego ośrodka remontu pojazdów wojskowych na trasie Poznań (Posen) — Brześć (Brest Litowsk). Była to dla nas fascynująca wystawa klęsk III Rzeszy na wschodnim froncie. Gdzieś spod Mińska czy Mohylewa przywleczono na Książęcą amfibie i kubelwageny VW, popacykowane w kolorze ochronnym i mocno sfatygowane. Szperając w nich, znajdywaliśmy — obok apteczek frontowych w poręcznej blaszanej walizeczce na zatrzaski — także rakiet¬nice i taśmy nabojów do przeciwlotniczego karabinu maszynowego. Wszystkie te zdobycze przerzucaliśmy do wąwozu na tyłach warsztatu, do skrytki wydrążonej w skarpie. Po kilku tygodniach — bobrowaliśmy w wojskowym złomie w czerwcu 1944 roku — przydały się, jak znalazł, powstańcom."
"Po kapitulacji Powstania Warszawskiego pluton „Torpedy" zabezpieczył i ukrył na zapleczu ul. Książęcej w pobliżu oranżerii broń plutonu, [w tym rusznica ppanc., Ikm. Mg 42, część broni długiej 5 krótkiej, oraz granaty i amunicję]. Broń ta została wydobyta z ukrycia w dniu 18.01.1945r. i przewieziona do Włoch w związku z uczestnictwem plutonu w dalszej konspiracji."
A prosz...
Imię: Cyril
Nazwisko: Leroua
Wiek: 34
Narodowość: Francja
Miejsce urodzenia: Avignon
Wygląd: Czarnoskóry. Wysoki (187cm) dobrze zbudowany. (87kg) Krotko ścięte, czarne włosy. Zielone oczy. Bez znaków szczególnych
Ekwipunek: Beretta 9mm(x2) z laserowym celownikiem, powiększonym magazynkiem(x8 ). H&K MP5SD
[url]http://www.seinschatten.de/laufende_Schatten/Ostkustennetz/Fire/SMG/hk_mp5sd.jpg[/url] (stały tłumik i dodatkowo laserowy celownik) (magazynki x5), 3 granaty HE i 2 Flashbang'i + standardowe wyposażenie (buty, kombinezon, lornetka, kompas, nóź bojowy, lina i duperele...zależnie od przydziału)
Charakter: Jest doświadczonym żołnierzem i podczas wielu akcji wyrobił mu sie charakter. Jest twardy i nieustępliwy. Ryzykant. Chłodny i zawsze opanowany...nikomu nie udało się wyprowadzić go z równowagi.
Cechy i umiejętności: Zwinność, szybkość, siła, skoczność i precyzja działania oraz... brak strachu. Te cechy są niezbędne każdemu Traceurowi (adeptowi Le Parkour) jak i zawodowemu żołnierzowi. Był instruktorem szkoleniowym Combat 56 i Krav Maga na kursach samoobrony uderzeniowych oddziałów antyterrorystycznych.
Języki: Francuski, Angielski i Hiszpański
Doświadczenie na frontach III WŚ: Brał udział w wielu misjach na froncie wschodnim...Dowodził jednym z plutonów pierwszego dywizjonu, przydzielonego przez rząd francuski i UE do Obrony granic polski. Z wojskami NATO bral udział w wielu akcjach w Finlandii (zasłynął w obronie ambasady USA w Helsinkach i akcji uwalniania zakładników na dworcu kolejowym w Tampere)
Jednak większość jego akt jest utajnionych i nawet reszta "rodziny" nie ma całkowitego wglądu do jego teczki.
--
With everything you need and more
Let everything living love the Lord
With Jah, something, something
Without Jah, oh, he is nothing, nothing
- P.O.D. - Without Jah, Nothin'
Post był edytowany przez autora dnia 07 12 2005 o godzinie 13:10
Link na plan mapy http://5150.breachofpeace.net/maps/goldrush_map.jpg
"Akcja na tej prawdopodobnie najlepszej mapce w grupie, rozgrywa się pośród wąskich uliczek afrykańskiej wioski.
Allies będą musieli zdobyć czołg, a następnie poprowadzić go uliczkami w dól - do celu jakim jest zniszczenie ściany banku znajdującego się na jednym z dziedzińców. Na drodze, znajdują się barykady, które inżynierowie powinni wysadzić. Właściwie czołgu się nie kieruje - porusza się on sam, jeśli tylko jeden z Allies znajduje się koło niego. Po wysadzeniu muru, należy ukraść dwie skrzynie ze złotem, załadować je na ciężarówkę, a następnie poprowadzić ją do punktu startu.
Dodatkową trudność sprawia, że w każdym momencie Axis mogą zniszczyć zarówno czołg jak i ciężarówkę, co wymaga naprawienia pojazdu zanim ruszy się w dalszą drogę. Poza tym dziedziniec, gdzie znajduje się cieżarówka znajduję się tuż przy spawnie Axis, co powoduje, że zabranie złota i ucieczka z nim nie jest prostym zadaniem.
Allies:
Strategia na tą mapkę jest prosta: musicie działać jako zespół ! Nie zajmujcie się naprawianiem ciężarówki, czy niszczeniem barykad stojących na drodze ucieczce jeśli jeszcze nie przejęliście kontroli nad czołgiem i nie poprowadziliście go na dolny dziedziniec.
Ukradzenie czołgu może być trudnym zadaniem, jako że Axis mają swojego pierwszego spawna tuż przy nim i zapewne "zasypią" was nalotami. I wy skorzystajcie z nalotów by się przedrzeć, niech inżynierowie naprawią czołg i ruszajcie... spowoduje to przejęcie tego spawn pointa przez Allies. Jeśli to zadanie zajmie wam więcej niż pięć minut, jesteście w kłopotach.
Tuż po osiągnięciu tego celu, inżynierowie powinni zbudować command post. Jego obrona nie powinna być trudna gdyż wasz spawn point znajduję się tuż przy nim.
Jeśli Axis zbudowali pierwszą barykadę wyślijcie kilku inżynierów w celu jej zniszczenia.
Im dalej od waszego spawnu, w dól posuniecie się z czołgiem, tym ta droga stanie się trudniejsza. Jeśli utrzymacie kontrolę nad dwoma mg42 znajdującymi się na dolnym dziedzińcu, będzie to o wiele łatwiejsze - zasięgiem swojego ognia obejmują one wyjścia ze spawna Axis.
Kluczowym momentem jest, gdy czołg dotrze do drugiej barykady. Jeśli zostanie ona zbudowana, osłaniaj inżynierów podkładających ładunki z czołgowego karabinu, a także z dwóch mg42. Jeżeli wedrzecie się do banku w krócej niż piętnaście minut, wszystko będzie zgodnie z planem.
Używając panzerfausta, i przy użyciu granatów oczyścicie bank z obrony Axis, co umożliwi wykradzenie skrzyń ze złotem.
W momencie zabezpieczenia skrzyń na ciężarówce inżynier powinien ją naprawić. Axis spieszący z odsieczą dla swojego złota mogą być łatwo powstrzymani przez dwa rozstawione mg42 w okolicach przedostatniej barykady. Pozwoli to podążyć do wyjścia bez większych problemów.
Axis:
Najgorszą rzeczą jaką możecie zrobić to biegać po mapie bez wyraźnego celu. Skoncentrujcie całą swoją energię na obronie jednego miejsca na raz.
Pierwszym zadaniem będzie utrzymanie kontroli nad czołgiem i wysuniętym spawn pointem najdłużej jak się da. Jeśli wszyscy będą bronić tego obszaru jest realne utrzymanie go przez dłuższy czas. Zbudujcie command post i nie zapomnijcie o nalotach.
Jedyny wyjątek stanowi jeden inżynier, który powinien wybudować barykady dla czołgu najszybciej jak się da. Szczególnie pierwsza barykada jest trudna do zbudowania po tym jak Allies przejmą kontrolę nad czołgiem.
Jeśli wróg przejmie czołg, będziecie respawnować na dolnym dziedzińcu. Utrzymajcie kontrolę nad oboma mg42, a zaminowanie obu barykad spowolni Allies.
Krytyczny moment na tej mapce, to chwila gdy czołg dotrze do drugiej barykady. Musicie kontrolować ten teren, szczególnie obszar tuż za czołgiem. Włóżcie w to cały swój wysiłek, by Allies nie mogli wysadzić barykady i naprawić czołgu.
Jak tylko czołg się przedrze, nie czekajcie aż wysadzi mur banku - najszybciej jak się da tylnym wejściem dostańcie się na jego teren. Cała drużyna powinna skoncentrować się na obronie złota. Powinniście rozstawić kilka mg42, mieć kilku żolnierzy w każdym z rogów pomieszczenia. Jeśli Allies ukradną złoto na więcej niż pięć minut przed upływem czasu - zawiedliście!
Jak tylko wróg ruszy ciężarówką ukradnijcie trochę czasu niszcząc ją, a następnie możecie ją chronić przy pomocy miotaczy ognia. Ale bądźmy szczerzy - jeśli Allies dotarli tak daleko, zapewne będą w stanie ponownie uruchomić ciężarówkę. Jedyna szansa dla was, to upłynięcie całego czasu..".
Cytat
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20
A sami byli dla siebie większym ciężarem niż ciemność. Mdr 17,20_2